Ποια είναι τα μεγαλύτερα ψέματα για το αδυνάτισμα;

Ποια είναι τα μεγαλύτερα ψέματα για το αδυνάτισμα;

Στις δικαιολογίες όλοι είμαστε μανούλες! Εάν δεν θέλεις να ζυμώσεις 40 μέρες θα κοσκινίζεις. Εάν όμως θέλεις πραγματικά να αδυνατίσεις τότε τα εμπόδια που βάζεις στον εαυτό σου και τα ψέματα που του λες μπορείς να τα ξεπεράσεις. Δες πως:

wefit

«Δεν μπορώ να αδυνατίσω γιατί πεινάω σαν λύκος όλη μέρα».
Αλήθεια: Εάν κάνεις φτωχές ή κακές διατροφικές επιλογές ίσως αυτός είναι και ο λόγος που είσαι πάντα πεινασμένος. Πλούσια σε υδατάνθρακες, χαμηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες γεύματα ρίχνουν απότομα το σάκχαρό σου δημιουργώντας σου πείνα και λιγούρες. Επιπλέον, αφυδάτωση, άγχος και ορισμένα φάρμακα μπορούν να προκαλέσουν ακόρεστη όρεξη. Ρύθμισε τη διατροφή σου, φρόντιζε να ενυδατώνεσαι σωστά, μείωσε το άγχος σου και δες την πείνα σου να υποχωρεί. Και μάθε ποια είναι τα 5 έξυπνα πράγματα να κάνεις όταν πεινάς σαν λύκος

«Προπονήθηκα σήμερα, μπορώ να φάω μία παστούλα»
Αλήθεια: Καμία προπόνηση, όσο υψηλής έντασης κι αν είναι, δεν μπορεί να ξεπεράσει μια διατροφή υψηλής θερμιδικής αξίας και να κάψει τις επιπλέον θερμίδες. Σκέψου ότι το περπάτημα για μια ώρα σε πολύ γρήγορο ρυθμό μπορεί να κάψει περίπου 360 θερμίδες ενώ μία πάστα σοκολάτα έχει 500 θερμίδες. Αυτό σημαίνει ότι προσλαμβάνεις 140 θερμίδες περισσότερο από ό,τι έκαψες.

«Τρώω υγιεινά όλη την εβδομάδα για να φάω ό,τι θέλω το Σαββατοκύριακο»
Αλήθεια: Συγνώμη που θα στο χαλάσουμε αλλά όχι, δεν μπορείς να ακολουθείς μια υγιεινή και προσεγμένη διατροφή κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και το σαββατοκύριακο να το ρίχνεις στις κραιπάλες. Τρώγοντας 2.000 επιπλέον θερμίδες κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου αυτό θα αυξήσει την ημερήσια πρόσληψή σου σε 300 θερμίδες, προκαλώντας μια αύξηση 10 κιλών μέσα σε ένα χρόνο!

«Δεν τρώω πρωινό για να φάω περισσότερες θερμίδες αργότερα»
Αλήθεια: Η παράλειψη γευμάτων ως ένας τρόπος για να γλιτώσεις θερμίδες δεν θα σε βοηθήσει να χάσεις κιλά γιατί απλώς δεν θα μπορέσεις να κρατηθείς μέσα στην ημέρα επειδή θα πεινάς συνεχώς. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Academy of Nutrition and Dietetics διαπίστωσε ότι εκείνοι που παρέλειπαν γεύματα έχασαν 8 κιλά λιγότερα από ό, τι εκείνοι που έτρωγαν πρωινό, μεσημεριανό και δείπνο καθημερινά.

«Δεν μπορώ να χάσω βάρος, έχω παιδιά»
Αλήθεια: Εντάξει, υπάρχει μία βάση αλήθειας σε αυτό γιατί τα παιδιά σαμποτάρουν τη δίαιτά σου με το να παραγγέλνουν παγωτό, να τρώνε δυο μπουκιές και να λένε μετά «δεν το θέλω». Κρίμα είναι, να το πετάξεις, τόσα λεφτά ε; Σταμάτα να τρως τα αποφάγια του παιδιού σου, δεν είσαι ο σκουπιδοντενεκές του, γιατί χωρίς να το καταλάβεις θα προσθέτεις καθημερινά 300+ έξτρα θερμίδες.