Τι λέει το περπάτημά σου για σένα;

Τι λέει το περπάτημά σου για σένα;

Μικρά πράγματα, όπως το περπάτημα, αποκαλύπτουν πολλά για το ποιοι είμαστε.

wefit

Οι κοινωνικοί επιστήμονες έχουν πραγματοποιήσει έρευνα που αποκαλύπτει ότι το πώς περπατάς, μαζί με την ταχύτητα και την πορεία, έχει τεράστιο αντίκτυπο στην προσωπικότητά μας. Αξιοποιώντας στο έπακρο τις πρώτες εντυπώσεις, υπάρχουν κάποιες κατηγορίες περπατήματος στις οποίες εμπίπτουν οι άνθρωποι. Οι περισσότεροι περπατούν με κάποιον συνδυασμό αυτών των κατηγοριών. Αν και κάποιος κυριαρχεί συνήθως. Η δρασκελιά, ο βηματισμός, ο ρυθμός, ο τρόπος που ανοίγεις τα πόδια και τοποθετείς το πέλμα στο έδαφος, η θέση της λεκάνης, είναι ο καθρέφτης του χαρακτήρα σου. Είναι όμως και ενδεικτικά της κατάστασης της υγείας σου.

Ο οδηγός

 Αν γέρνεις το βάρος σου προς τα εμπρός και το βήμα σου είναι γρήγορο ανήκεις σε αυτήν την κατηγορία. Μπόνους πόντους αν κάνεις πολλές εργασίες ενώ περπατάς, όπως να μιλάς στ τηλέφωνό σου, να σκέφτεστε μια λύση για ένα πρόβλημα ή κάνεις κάποιου είδους λίστας στο μυαλό σου.

Εάν αυτό μοιάζει σαν το δικό σου περπάτημα, έχεις κάποια πολύ θετικά χαρακτηριστικά προσωπικότητας. Ξέρεις πώς να κάνεις κάποια πράγματα, είσαι εξαιρετικά παραγωγικός, πολύ λογικός και πιθανότατα πολύ έξυπνος. Οι άνθρωποι σε θαυμάζουν, αλλά μπορεί να σε βρίσκουν λίγο κρύο. Έχεις την τάση να είσαι ανταγωνιστικός.  

Μπορείς να επιβραδύνεις το βήμα σου, να έχεις επαφή με τα μάτια και να λες ένα  «γεια» σε κάποιον που γνωρίζεις. Δεν χρειάζεται να το κάνεις αυτό όλη την ώρα, αλλά αν το κάνεις περιστασιακά, οι υπόλοιποι θα καταλάβουν ότι είσαι φιλικός και έχεις πολλά θετικά χαρακτηριστικά προσωπικότητας.

Ο Influencer

Εάν περπατάς με το στήθος σου προς τα εμπρός, τους ώμους προς τα πίσω και το κεφάλι σου ψηλά, υπάρχει μια καλή πιθανότητα να είσαι «Influencer». Ένας άλλος βασικός παράγοντας είναι ότι, όπως και ο Οδηγός, περπατάς γρήγορα, αλλά έχεις μια αίσθηση στο βήμα σου. Τα άτομα αυτής της κατηγορίες αλληλεπιδρούν επίσης με τους περισσότερους ανθρώπους που περνούν και τείνουν να χαμογελούν, να έχουν επαφή με τα μάτια ή να φωνάζουν ένα φιλικό «γεια!». Πολλοί πολιτικοί και διασημότητες έχουν ένα τέτοιο βάδισμα.

Αυτό δείχνει ότι είσαι διασκεδαστικός, χαρισματικός, κοινωνικός, αλλά μερικοί άνθρωποι μπορεί να πιστεύουν ότι δεν είσαι επαρκής. Η προσωπικότητά σου τα φώτα πάνω σου και μερικές φορές την κλέβεις από άλλους.

Ένας ταχύς βηματισμός ​​είναι δείκτης μακροζωίας, σύμφωνα με ανάλυση ερευνητών στο Πανεπιστήμιο του Πίτσμπουργκ, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό The Journal of the American Medical Association. 

Ο υποστηρικτής

Εάν το βάρος σου είναι πάνω από τα πόδια σου, όχι προς τα εμπρός ή προς τα πίσω, μπορεί να ανήκεις στην κατηγορία «Υποστηρικτής». Η ταχύτητά σου είναι μέτριου ρυθμού και οι κινήσεις σου ομαλές. Μοιάζεις πολύ με έναν Influencer, τείνεις να κάνεις χειρονομίες και να αλληλεπιδράς με τους ανθρώπους ενώ περπατάς, αν και τείνεις να κάνεις επαφή με τα μάτια αντί να φωνάζεις ή να χαιρετάς.

Εάν είσαι υποστηρικτής, έχεις την τάση να ενδιαφέρεσαι περισσότερο για τους ανθρώπους και προτιμάς να απολαμβάνεις την προσωπική σου ζωή παρά να εστιάζεις στην καριέρα. Νιώθεις μεγάλη ικανοποίηση όταν είσαι μέλος μιας ομάδας και μπορεί να ευδοκιμήσεις στην οικογενειακή σου ζωή ή να συμμετέχεις σε ένα ομαδικό άθλημα. Σου αρέσει επίσης να αναγνωρίζεσαι, αλλά είσαι πολύ ταπεινός.

Έχεις πολλές αξιοθαύμαστες ιδιότητες, αλλά οι οδηγοί και οι influencers μπορεί να σε θεωρήσουν αδύναμο και να προσπαθήσουν να σε εκμεταλλευτούν.

Ο προσεκτικός

Εάν είσαι περπατάς στα δάχτυλα των ποδιών και τα μάτια σου είναι κολλημένα στο πάτωμα, μπορεί να είσαι «προσεκτικός». Ο ρυθμός σου είναι αργός, επειδή φοβάσαι μήπως κάνεις λάθος βήμα. Τα χέρια σου κρατούνται επίσης κοντά στις πλευρές σου, ώστε να μην εισβάλλεις στον προσωπικό χώρο των άλλων. Δεν χρησιμοποιείς τηλέφωνο ενώ περπατάς, ούτε αλληλεπιδράς με φίλους καθώς περπατάς μαζί τους - εκτός αν πρέπει να το κάνεις.

Πιθανότατα είσαι εσωστρεφής, αλλά ευγενικός. Σου αρέσει να συμπεριφέρεσαι στους άλλους με τον τρόπο που θα ήθελες να σε αντιμετωπίζουν. Ωστόσο, λόγω της εσωστρεφούς φύσης σου, δεν επικοινωνείς προφορικά ό,τι θέλεις ή χρειάζεσαι. Περιμένεις απλώς να το μαντέψουν οι άλλοι! Αυτό μπορεί να οδηγήσει να ενοχλήσει τους άλλους. Προσπάθησε να εκφράζεσαι ελεύθερα και να επικοινωείς ακόμα κι αν αυτό που λες δεν είναι ευγενικό αλλά είναι ειλικρινές και θα εκπλαγείς από το πόσο πιο εύκολη θα είναι η ζωή σου.

4 συνήθειες περπατήματος

Τα παρακάτω δεν αποτελούν μέρος των τεσσάρων κύριων προσωπικοτήτων περπατήματος, αλλά είναι ιδιορρυθμίες και συνήθειες που μπορούν να μεταδώσουν πραγματικά σημαντικές πληροφορίες για εσένα.  

Με σύντομο βήμα

Εάν είσαι γυναίκα με σύντομο βήμα και πονάς στους μηρούς και τα ισχία, ίσως είναι καιρός να αφήσεις τα ψηλά τακούνια. Τα σύντομα βήματα μπορούν να αποτελέσουν ένδειξη προβλήματος στο ισχίο. Χρειάζεσαι περισσότερους λόγους για να αφήσεις τα τακούνια; Μια μελέτη στο The Journal Of Sexual Medicine, διαπίστωσε ότι οι γυναίκες με μεγαλύτερα βήματα ήταν πιο πιθανό να χαίρονται το σεξ!

Με σταυρωμένα χέρια

Τείνεις να σταυρώνεις τα χέρια σου ενώ περπατάς; Αυτό δείχνει ότι νιώθεις ευάλωτος. Αυτή είναι μια συνήθεια που μπορείς να αλλάξεις, ειδικά αν είσαι γυναίκα. Οι γυναίκες τείνουν να σταυρώνουν τα χέρια τους όταν περπατούν μόνες τους τη νύχτα ή σε μια γειτονιά την οποία δεν γνωρίζουν. Οι επιτιθέμενοι τείνουν να κυνηγούν εκείνους που φαίνονται αδύναμοι, οπότε δοκίμασε να αφήσεις τα χέρια σου ελεύθερα και να περπατήσεις όρθια με γρήγορο ρυθμό.

Με ταλάντευση του αγκώνα

Τα χέρια μας είναι προσκολλημένα από έναν μυ που ονομάζεται «latissimus dorsi» και γι 'αυτό ταλαντεύουμε το χέρι στην αντίθετη πλευρά του ποδιού που κινείται για να στηρίξει τη μέση μας όταν περπατάμε. Όσο μεγαλύτερη είναι η ταλάντευση του βραχίονα, τόσο καλύτερη είναι η υγεία της πλάτης και της μέσης.

Προσοχή όμως: Εάν ένα χέρι είναι ελεύθερο και το άλλο είναι πιο αδέξιο ή κολλημένο, αυτό μπορεί να υποδηλώνει πρόβλημα στην πλάτη ή στον αυχένα, το οποίο μπορεί να συμβεί εάν δεν γυμνάζεσαι.  

Με μπερδεμένα βήματα

 Μια ανακατεύθυνση μπορεί να προκληθεί από φόβο πτώσης λόγω αλλαγών στην αντίληψη του βάθους ή στον προσανατολισμό. Η ανακατεύθυνση των ποδιών μπορεί επίσης να οδηγήσει και σε πιο σοβαρά ιατρικά προβλήματα στο δρόμο, οπότε είναι σημαντικό, εάν πιάσεις τον εαυτό σου να μπερδεύει τα βήματά του να το αναφέρεις σε έναν γιατρό.

Με βαρύ περπάτημα

Όταν τα πόδια σου χτυπούν στο έδαφος, στέλνουν σήματα στον εγκέφαλό σου για τη θέση που βρίσκεται το πόδι. Η εξασθενημένη ιδιοδεκτικότητα μπορεί να συμβεί λόγω απώλειας αίσθησης. Εάν περπατάς βαριά, αυτό σημαίνει ότι έχεις χάσει την αίσθηση σε αυτό το άκρο και μπορεί να έχεις ανεπάρκεια βιταμίνης Β12, η ​​οποία οδηγεί σε κόπωση, πονόλαιμο και αιμορραγία των ούλων. Αν λοιπόν περπατάς βαριά, φάε περισσότερα γαλακτοκομικά προϊόντα, αυγά ή να πιες λιγότερο αλκοόλ. Εάν είσαι χορτοφάγος, ρώτησε το γιατρό σου για συμπληρώματα.

Κάνοντας τα πάντα

Είτε το πιστεύεις είτε όχι, εάν περπατάς και μιλάς και μασάς τσίχλα ή κάνεις άλλα πράγματα ταυτόχρονα, μπορεί να δημιουργήσει θετική ενέργεια. Για παράδειγμα, εάν περπατάς γύρω από το σπίτι σου όταν μιλάς στο και μαγειρεύεις, μπορεί να σου προσφέρει δημιουργικότητα. Έτσι, εάν το κάνεις συχνά, πιθανότατα είσαι ευφάνταστος.

Επίσης όταν βλέπεις κάποιον να περπατά και να μιλάει στο τηλέφωνο και να σταματά ξαφνικά, αυτό σημαίνει ότι η συνομιλία μόλις έγινε σοβαρή. Οι άνθρωποι σταματούν να περπατούν για να καθίσουν αν η συνομιλία γίνει πολύ προσωπική.