Προπόνηση βουλκανιζατέρ: 4 ασκήσεις με μία ρόδα τρακτέρ

Προπόνηση βουλκανιζατέρ: 4 ασκήσεις με μία ρόδα τρακτέρ

Μία ρόδα τρακτέρ δεν κάνει απλώς το όχημα να κινείται. Είναι ένα απίθανο εργαλείο άσκησης. Χρησιμοποίησε αυτές τις ασκήσεις σε μία κυκλική προπόνηση για να προσθέσεις δύναμη, να αυξήσεις τη μυική σου μάζα, να βελτιώσεις την ταχύτητα και την ευκινησία και να γυμνάσεις όλο σου το σώμα. Πιθανότατα να μπορείς να πάρεις μία χρησιμοποιημένη σαμπρέλα δωρεάν από κάποιο βουλκανιζατέρ και να τη χρησιμοποιήσεις στην προπόνησή σου. Βασική προϋπόθεση: αρκετός χώρος και προθυμία να κάνεις κάποιες ασκήσεις καθώς και καλή φυσική κατάσταση. Ζήτα τη συμβουλή του γυμναστή σου για να εκτελέσεις κάθε άσκηση με ασφάλεια.

wefit

Προπόνηση βουλκανιζατέρ

1 Αναποδογύρισμα λάστιχου (Tire flip)

Οι ποδοσφαιριστές και οι αθλητές του MMA έχουν καρπωθεί τα οφέλη από το αναποδογύρισμα ελαστικών. Σηκώνοντας τη σαμπρέλα και αναποδογυρίζοντάς τη αναπτύσσεις τη σωματική δύναμή σου και αυξάνεις τον καρδιακό ρυθμό, αφού έχεις μια αποτελεσματική καρδιαγγειακή προπόνηση. Το ανασήκωμα του λάστιχου ενεργοποιεί τον πυρήνα, την πλάτη, τα πόδια, τα χέρια και τους ώμους. Απλά πρόσεξε πώς το ανασηκώνεις. Μπορεί να τραυματιστείς σοβαρά εάν… βάζεις πλάτη για να το σηκώσεις, αντί να λυγίσεις τα γόνατα και να χρησιμοποιήσεις ολόκληρο το σώμα και τον πυρήνα, για να σπρώξεις και να σηκώσεις το λάστιχο.

 

2 Πηδηματάκια (box jumps)

Αυτή η άσκηση αναπτύσσει τη δύναμή σου καθώς πηδάς, την ευκινησία και την καρδιαγγειακή ικανότητά σου. Τα πηδηματάκια κάνουν ό,τι και τα box jumps, είναι μια λειτουργική άσκηση που θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις την εκρηκτικότητα και το κάθετο άλμα.

Διάβασε ακόμη: Γιατί να κάνεις box jumps;

3 Χτύπημα στο λάστιχο

Το χτύπημα με μία βαριοπούλα είναι αποτελεσματικό για το πάνω μέρος του σώματος αλλά και για τη μέγιση μυική δύναμη των χεριών και της αντοχής του πυρήνα του σώματος. Κάθε χτύπημα απορροφάται από το καουτσούκ και κάνει τη βαριοπούλα να αναπηδά ελαφρώς, πράγμα που σε βοηθά να διατηρείς έναν καλό ρυθμό ταλάντωσης. Μπορείς να κάνεις αυτήν την άσκηση για ένα συγκεκριμένο αριθμό επαναλήψεων ή για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Άλλαζε χέρια, ώστε οι μύες σε κάθε πλευρά να έχουν μια ισορροπημένη εκγύμναση.

  

4 Τράβηγμα λάστιχου

Οι ποδοσφαιριστές, οι σπρίντερ και άλλοι αθλητές αναπτύσσουν τη δύναμή τους τραβώντας με το σώμα τους ένα λάστιχο τρακτέρ. Περπάτα ή τρέξε προς τα εμπρός για να στοχεύσεις τους μυς στο πίσω μέρος των γοφών και των μηρών ή μετακινήσου προς τα πίσω για να στοχεύσεις τους μυς στο μπροστινό μέρος των ποδιών και των γοφών. Οι σύντομες, γρήγορες προσπάθειες αναπτύσσουν ταχύτητα και δύναμη, ενώ οι πιο αργές αναπτύσσουν την καρδιαγγειακή ικανóτητα και την αντοχή.

 

Φίλια Μητρομάρα