Οι 5 ασκήσεις που αλλάζουν τη ζωή σου

Οι 5 ασκήσεις που αλλάζουν τη ζωή σου

Ναι, η άσκηση μπορεί να σου δώσει προαγωγή και να πάρεις τη θέση που ονειρευόσουν τόσο καιρό (συν μπόνους στο μισθό σου), να κόψεις την όρεξή σου και να βελτιώσεις τη σχέση ή το γάμο σου. Είναι και επιστημονικά επιβεβαιωμένο. Τι, ακόμη κάθεσαι; Βάλε τα αθλητικά σου και γυμνάσου!

wefit

1 Η Zumba σε βοηθά να πάρεις προαγωγή στη δουλειά

Αν θέλεις να βελτιώσεις τις ηγετικές σου ικανότητες, φόρεσε τη φόρμα σου, δέσε τα κορδόνια σου και πάρε το δρόμο του γυμναστηρίου. Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Leadership in Action αποκάλυψε ότι τα στελέχη επιχειρήσεων που ακολουθούσαν προγράμματα ασκήσεων για 3 ώρες κάθε εβδομάδα, ήταν περισσότερο ενεργητικοί, παραγωγικοί και δημιουργικοί σε σχέση με αυτούς που επέλεγαν τη ζεστασιά του... καναπέ τους, αντί για την άσκηση τον ελεύθερό τους χρόνο. Γι' αυτό φόρεσε τα αθλητικά σου και ίσως η προαγωγή σου να έρθει γρηγορότερα!

2 Η γιόγκα μειώνει την επιθυμία σου για φαγητό

Η γιόγκα μπορεί να σε κάνει πιο προσεκτικό στη διατροφή σου, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of the American Dietetic Association. Από τα ευρήματα της εν λόγω έρευνας φάνηκε ότι όσοι έκαναν γιόγκα τουλάχιστον μία ώρα την εβδομάδα, είχαν μικρότερη πιθανότητα να ξεπεράσουν τα όρια στο φαγητό, σε σχέση με τους υπόλοιπους. Αυτό επιβεβαιώνεται και με το ότι, όπως αποδείχτηκε, άλλες δραστηριότητες δεν είχαν αυτή την επίδραση στη διατροφική συμπεριφορά των συμμετεχόντων. Ξεκίνα λοιπόν τα «ομ» και άσε τα «γιαμ»! 

3 Το περπάτημα ή το ήπιο τρέξιμο σε προφυλάσσει από τις ιώσεις

Μελέτες έχουν αποδείξει στο παρελθόν πως η τακτική άσκηση τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο να κολλήσεις κι εσύ την ίωση που έχουν όλοι οι συνάδελφοι στο γραφείο. Αν και οι ερευνητές δεν έχουν ακόμα μελετήσει συγκεκριμένα τις επιδράσεις της όσον αφορά τη νέα γρίπη, παρ' όλ' αυτά έχουν εξετάσει το κατά πόσο η φυσική δραστηριότητα δυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και καταπολεμά το κρύωμα και την κοινή γρίπη και έχουν καταλήξει στο ότι η μέτριας μορφής άσκηση είναι ωφέλιμη σε αυτό το θέμα, καθώς μειώνει την εμφάνιση και τη σοβαρότητα φλεγμονής του άνω αναπνευστικού συστήματος, όποια κι αν είναι η αιτία προσβολής του. Δημοσιευμένο άρθρο στο Journal Exercise and Sports Science Reviews αναφέρεται έρευνα σχετικά με τη θετική επίδραση που έχει η άσκηση στο κοινό κρυολόγημα και τη γρίπη. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάς, όμως, είναι να μην το παρακάνεις, καθώς η υπερβολική άσκηση αποδυναμώνει την άμυνα του οργανισμού. 

4 Η ορειβασία ή το τένις τονώνει την ερωτική σου σχέση

Τα ζευγάρια που γυμνάζονται μαζί, λύνουν τις διαφορές τους ευκολότερα και επικοινωνούν καλύτερα. Αν σου το παίζει... δύσκολη, πες της ότι χρειάζεσαι υποστήριξη προκειμένου να διατηρήσεις το σώμα σου, ενώ μπορείς να αναφερθείς και στις οικονομικότερες προσφορές αρκετών γυμναστηρίων, όταν γράφεστε πακέτο. Αν δεν είστε λάτρεις των γυμναστηρίων, μπορείτε να επιδοθείτε σε κάποια άλλη δραστηριότητα που είναι διασκεδαστική και σας γυμνάζει ταυτόχρονα όπως ορειβασία, θαλάσσιο σκι, κολύμπι ή τένις. Προσπάθησε να την παρασύρεις να ιδρώσει μαζί σου, τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα.

5 Το σπριντ σου... βάζει μυαλό!

Οι έντονες και γρήγορες ασκήσεις για μικρό χρονικό διάστημα, κάνουν το μυαλό σου να παίρνει στροφές πιο γρήγορα, όπως δείχνει έρευνα του Πανεπιστημίου Μιούνστεν στη Γερμανία. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, όσοι έκαναν 2 τρίλεπτα σπριντ έμαθαν νέες λέξεις 20% γρηγορότερα από αυτούς που έκαναν τζόκινγκ σταθερά για 40 λεπτά ή δεν ασχολήθηκαν με καμία δραστηριότητα. Σύντομα και έντονα “ξεσπάσματα” άσκησης ερεθίζουν τους νευροδιαβιβαστές που συμμετέχουν στη διατήρηση της μνήμης κι αυτό σημαίνει ότι αντί να ασκείσαι με τις ώρες χαλαρά, φρόντισε να μειώνεις το χρόνο, αλλά να αυξάνεις την ένταση. Και τότε δε θα σου ξεφεύγει τίποτα!