Φτιάξτε σώμα σαν του Ryan Reynolds

Φτιάξτε σώμα σαν του Ryan Reynolds

Αν θέλεις να αποκτήσεις το σώμα του Ryan Reynolds, πρέπει να προπονηθείς σκληρά και να αλλάξεις και τη διατροφή σου. Δες την προπόνηση και το διαιτολόγιο που ακολουθεί.

wefit

Ο Ryan Reynolds είναι Καναδός ηθοποιός, γεννημένος στο Χόλιγουντ Χουνκ, ο οποίος είναι γνωστός για τη φυσική του κατάσταση και το δυνατό του σώμα. Εάν του ζητηθεί να χάσει 20 κιλά σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, ακολουθεί το απαιτούμενο πρόγραμμα προπόνησης και διατροφής, και τα καταφέρνει. Δες την προπόνηση και τη διατροφή που ακολουθεί και πάρε ιδέες.

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Ξεκινά την προπόνησή του με τρέξιμο, στο διάδρομο για ζέσταμα, για 10-15 λεπτά.

Μετά την προθέρμανση, το σώμα γίνεται πιο ευέλικτο και μπορείς να κάνεις τις ασκήσεις καλύτερα. Κάνε συνολικά 20 λεπτά προπόνησης και βάλε στο πρόγραμμά σου αυτές τις ασκήσεις.

Sit ups σε επικλινή πάγκο

Κάνε 15 έως 20 επαναλήψεις

Έλξεις με άρσεις ποδιών

Κάνε 15 έως 20 επαναλήψεις

Wood chops στην τροχαλία

Κάνε 15 έως 20 επαναλήψεις

Κάντε το παραπάνω σετ ασκήσεων 4 φορές.

Walking Lunges

Οι περπατητές προβολές εστιάζουν στο κάτω μέρος του σώματός σου, ειδικά στους γλουτούς, τα ισχία και τους τετρακέφαλους των ποδιών. Κάνε αυτές τις ασκήσεις με / χωρίς βάρη, 3 έως 4 σετ των 50 επαναλήψεων.

Κατακλινείς πιέσεις στήθους

Κάνε 3 σετ από 15 έως 20 επαναλήψεις.

Επικλινείς πιέσεις στήθους

Κάνε 3 σετ από 15 έως 20 επαναλήψεις.

Οι παραπάνω δύο ασκήσεις στοχεύουν τους άνω θωρακικούς, τους ώμους και τους τρικέφαλους. Εκτός από τις παραπάνω αναφερόμενες ασκήσεις, ο Reynolds κάνει μια σειρά από άλλες ασκήσεις, όπως Bola BOSU, TRX, Yoga, Kickboxing, Πλειομετρικές, Pilates. Αυτές οι ασκήσεις συμβάλλουν στην ενδυνάμωση.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ο Ryan Reynolds τρώει τακτικά, σχεδόν κάθε 3 ώρες για να κάψει περισσότερο λίπος, κάνοντας 6 γεύματα ημερησίως.

Πρωινό

Ένα μπολ με βρώμη

Ένα αβοκάντο

Δύο ασπράδια αυγού

Σνακ

Μπάρα πρωτεΐνης

Μεσημεριανό

Σαλάτα με κοτόπουλο ή τόνο

Σνακ

Αμύγδαλα

Σέικ πρωτεΐνης

Πρόδειπνο

Αμύγδαλα

Μήλο

Μπάρα πρωτεΐνης

Βραδινό

Λαχανικά

Σαλάτα

Άσπρο ρύζι

Ψάρι