Κοιτώντας σε χώρους διασκέδασης, εργασίας και…γενικά παντού, βλέπουμε ότι οι 40άρες (ή καλύτερα οι 35-40κάτι) πλέον είναι πιο hot και από την κόλαση! Βγαίνουν, διασκεδάζουν, φλερτάρουν και δέχονται το φλερτ. Τέλος, αυτή η ηλικιακή κατηγορία γυναικών βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων των 25-30λίγο, της ανδρικής ηλικιακής κατηγορίας που «παίζει μπάλα» στις σχέσεις αυτή την στιγμή. Οι αντίστοιχοι άνδρες της ηλικίας, είτε δεν προσέχουν τον εαυτό τους, είτε δεν βγαίνουν έξω, είτε είναι σε κατάθλιψη από την οικονομικό κρίση και την ανεργία. Τα «κελεπούρια» των ανδρών 35-44 βρίσκονται στον «πάγκο», εκτός παιχνιδιού δηλαδή, σε ένα καναπέ με γυναίκα και παιδιά.
Για να δούμε όμως πως φτάσαμε από την σαραντάρα των 90's, στην σαραντάρα του 2015.
American Pie και ταινίες για ενήλικες
Μπορεί να σας ακούγεται περίεργο, αλλά αποτελεί την αρχή του κακού. Το «κακό» άρχισε με το American Pie που εισήγαγε στο πλατύ κοινό και απογείωσε τον όρο, αλλά και την φαντασίωση MILF (Mother I would Like to F*ck ), μέσα από την πρώτη ταινία της σειράς. Δηλαδή της μητέρας με παιδί που παραμένει σέξι και σεξουαλικά διαθέσιμη. Ενίοτε Cougar και κυνηγός.
Οι εταιρίες παραγωγής πορνό (πάντα μπροστά στην απενοχοποίηση «κρυφών τάσεων», η ανθρωπότητα τους χρωστάει τα στρινγκ και τα sex toys ανάμεσα στα άλλα) δεν άργησαν να πιάσουν το μήνυμα και για πολλά χρόνια έπεσαν με τα μούτρα στις «ταινίες με υπόθεση» με μικρούς άνδρες και μεγαλύτερες γυναίκες. Παίζοντας και προωθώντας συνεχόμενα την συγκεκριμένη φαντασίωση.
Το αποτέλεσμα
Έτσι στην κατηγορία των ανδρών που ανήκουν στην κατηγορία 25-30λίγο, που όταν ήταν μικροί και είχαν ίντερνετ, εξερευνώντας την σεξουαλικότητά τους έπεφταν συνεχώς σε αυτό το κόνσεπτ ταινιών πορνό, η διαφορά ηλικίας δεν φαίνεται ως κάτι το περίεργο. Με τη σειρά τους, καμάκι στο καμάκι και πέσιμο στο πέσιμο παρέσυραν και τις Milf, οι οποίες επίσης δεν βλέπουν κάτι παράλογο στην σχέση νεότερου άνδρα – μεγαλύτερης γυναίκας.
Ποιά είναι όμως τα 5 χαρακτηριστικά που τις κάνουν Most Wanted σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες ανδρών:
Ζούνε το σεξ
Έχοντας την εμπειρία, αλλά και την γνώση του τι τους αρέσει και τι αρέσει, θέτουν κάποια όρια, αλλά και ξέρουν πως να βοηθήσουν τον σύντροφό τους να πραγματοποιήσει μια φαντασίωση, διεκδικώντας ταυτόχρονα τις δικές τους. Ωριμότητα στο σεξ δηλαδή. Σε αντίθεση με ένα 20χρονο κορίτσι το οποίο μπορεί να κάθεται ακίνητη χωρίς να το ζει, σαν παγόβουνο που πλέει αργά στο Νότιο Πόλο.
Γυμνάζονται
Πως να μην γυμνάζονται όταν γνωρίζουν ότι ο μεταβολισμός τους συγχωρεί όλο και λιγότερο; Τα στατιστικά και οι εμπειρίες μας από το wefit δείχνουν ως πρωταθλήτριες, την ηλικιακή κατηγορία τις γυναίκες 35-44 ετών που αποτελούν το 25% όλων των χρηστών (οι άνδρες 25-34 αποτελούν το 16% συνολικά των χρηστών), ενώ είναι η πλειονότητα που επισκέπτεται το e-Shop (στο φυσικό χώρο τουλάχιστον που έχουμε άποψη). Τις αγαπάμε δηλαδή.
Πέρα από τα στατιστικά είναι η ηλικιακή ομάδα που βγήκε από την εφηβεία την εποχή της πρώτης μόδας των γυμναστηρίων, περίπου στις αρχές των 00's (την δεύτερη εποχή της μόδας των γυμναστηρίων την ζούμε αυτή την στιγμή). Είναι η ίδια γενιά που σήμερα αποτελεί την πλειονότητα σε yoga, pilates και γυμναστήρια (η ηλικία 35-44 δηλαδή).
Ξέρουν τι θέλουν και τι δεν θέλουν. Είναι ανεξάρτητες
Είτε έχουν, είτε δεν έχουν παιδιά και έχουν συμφιλιωθεί με αυτό. Έχουν ή δεν έχουν παντρευτεί και δεν ονειρεύονται ιππότες, άλογα και άμαξες. Ξέρουν τι μπορούν να καταφέρουν και τι όχι. Ρεαλισμός με λίγα λόγια. Κάποιες στην πορεία έμαθαν ότι παίρνεις έναν άνθρωπο όπως είναι και αυτός αλλάζει μόνο όταν το θέλει ο ίδιος. Σημαντικό. Δεν κρατάνε κρυφές αντζέντες, για να ανοίξουν ύπουλα τα χαρτιά τους στην πορεία. Ανεκτίμητο. Με λίγα λόγια έχουν ξεφορτωθεί τις γυναικείες παθογένειες μικρότερων ηλικιών. Εργάζονται, μπορουν να συμβουλέψουν σε θέματα εργασίας και είναι ανεξάρτητες.
Δεν γκρινιάζουν, δεν αγχώνουν, δεν τρώνε τον αέρα του συντρόφου τους
Επιδόθηκαν σε αυτό το χόμπι μικρές, κατέστρεψαν σχέσεις, έφαγαν κέρατο με το κιλό επειδή πίεζαν τους συντρόφους τους (αν και η αλήθεια είναι ότι οι συνομίληκοί τους, δεν τις λυπήθηκαν, άλλη γενιά ανδρών). Ακόμα και αν νιώθουν κάπως, δύσκολα θα ρωτήσουν τον σύντροφό τους αν είναι χοντρές ή άσχημες 10 φορές σε 2 ώρες, δείγμα αυτοπεποίθησης. Στην ατάκα «πάω γήπεδο», η απάντηση είναι καλά να περάσεις και όχι «πάλι γήπεδο;» ή «πότε θα με δεις εμένα». Πολύ πιθανό να θέλει να πάει και η ίδια μιας και δεν έχει πάει ποτέ… Στα επίσης θετικά, ότι η γενιά αυτή δεν θα στείλει 20 μηνύματα το ένα πίσω από το άλλο, αλλά θα πάρει ένα τηλέφωνο και καλό, ενώ εργάζεται και κοιτάει την καριέρα της. Θέλει ουσία (και σεξ για να φύγει το άγχος).
Προσέχουν την εμφάνισή τους/ομορφιά/περιποίηση
Προσέχουν την εμφάνισή τους και έχουν μια γκαρνταρόμπα 20 ετών (τουλάχιστον) σε ρούχα και παπούτσια. Ξέρουν και πως να βαφτούν και πως να ντυθούν, ενώ ξοδεύουν χρήματα σε καλλυντικά και την περιποίησή τους. Δεν θα συχνά ασουλούπωτες έξω. Παίζουν σε ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι όπως το φλερτ, άρα πρέπει να μπουν σε αυτό με όλα τους τα όπλα, βγάζοντας τον καλύτερο/χειρότερό τους εαυτό. Ξέρουν το παιχνίδι και το διδάσκουν όπως οι λέαινες στα μικρά. Με την συμπεριφορά τους. Όπως έχουν χάσει σε αυτό το παιχνίδι, ξέρουν πως να το κερδίσουν.
* Την επόμενη εβδομάδα, θα σκιαγραφήσουμε τους νέους άνδρες 25-34 και την δική τους κοσμοθεωρία.