Πόσες θερμίδες καίνε οι 100 κάμψεις;

Πόσες θερμίδες καίνε οι 100 κάμψεις;

Αν θέλεις να έχεις ένα δυνατό σώμα, αντοχή και καύση θερμίδων πέσε και κάνε κάμψεις!

wefit

Μια κλασσική άσκηση που δυναμώνει τα χέρια, τον θώρακα ενώ γυμνάζει όλο το σώμα είναι οι κάμψεις (push ups). Μάλιστα θεωρούνται το βαρόμετρο της καλής φυσικής κατάστασης. Όσοι κάνουν κάμψεις συχνά πιστεύουν ότι η άσκηση αυτή αυξάνει τους μυς τους και τους δίνει όγκο στο πάνω μέρος του σώματος, έτσι δεν πιστεύουν ότι βοηθούν στην καύση θερμίδων. Αλλά, πόσες θερμίδες καίει μία κάμψη; Όταν κάνεις 100 κάμψεις, θα διαπιστώσεις ότι καις περίπου από 30 έως 80 θερμίδες. Αν και αυτές δεν είναι πολλές, θα διαπιστώσεις ότι τα οφέλη των κάμψεων είναι αυτό που κάνει απαραίτητη αυτήν την άσκηση στην καθημερινή σου προπόνηση. Και μέσα σε μια εβδομάδα με 100 κάμψεις μπορεί να κάψεις περίπου 240 -280 θερμίδες την εβδομάδα.

Κάμψεις και οφέλη

Γυμνάζουν όλο το σώμα

Ενώ οι κάμψεις μπορεί να μην καίνε τρελές θερμίδες, θα διαπιστώσεις ότι τα οφέλη τους είναι αυτά που τις κάνουν απαραίτητες στο προπονητικό σου πρόγραμμα. Αυτό επειδή ενισχύουν πολλές μυϊκές ομάδες: θωρακικούς, ώμους και ωμοπλάτη, πλάτη, τρικέφαλους, κοιλιακούς και γλουτούς. Μάλιστα για όσους θέλουν να αποκτήσουν πιο επίπεδη κοιλιά, οι κάμψεις μπορεί να είναι καλύτερες από τις σανίδες, καθώς εμπλέκουν τους κοιλιακούς μυς με διαφορετικούς τρόπους και από διαφορετικές γωνίες καθ 'όλη τη διάρκεια της άσκησης.

Ενισχύουν το καρδιαγγειακό σύστημα

Οι κάμψεις ενισχύουν το καρδιαγγειακό σύστημα, καθώς αυτό δεν συνεπάγεται μόνο την ανύψωση του σωματικού σου βάρους, αλλά επειδή γίνονται με επαναλαμβανόμενο τρόπο, κάτι που κάνει την καρδιά να γυμνάζεται. Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο ιατρικό περιοδικό JAMA Network Open έδειξε ότι οι άντρες που εκτελούν τουλάχιστον 40 κάμψεις καθημερινά, έχουν 96% λιγότερες πιθανότητες να υποστούν καρδιαγγειακά προβλήματα σε σύγκριση με εκείνους που καταφέρνουν να κάνουν μόνο δέκα επαναλήψεις (ή και καθόλου).

Μειώνουν τον πόνο στην πλάτη και τη μέση

Όταν κάνεις κάμψεις βελτιώνεις τη στάση του σώματός σου μέσω της ενίσχυσης αυτών των μυών, οι οποίοι με τη σειρά τους ανακουφίζουν από τους συχνούς πόνους στην πλάτη και την ένταση που μεταφέρεται στους ώμους.

Πόσα push ups πρέπει να κάνω;». Τι λένε οι ειδικοί;

Αυξάνουν την τεστοστερόνη

Ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι αυξάνεται και η παραγωγή τεστοστερόνης, που τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες χρειάζονται στο σώμα τους. Προτίμησε όταν κάνεις κάμψεις να μη στηρίζεσαι στα γόνατα. Όταν εκτελείς μια κάμψη σηκώνεις περίπου το 66% του σωματικού σου βάρους ενώ όταν στηρίζεσαι στα γόνατα σηκώνεις το 53%, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Strength and Conditioning Research.

Ενισχύουν τη φυσική αντοχή

Με το πέρασμα του χρόνου οι μύες αποδυναμώνονται και τα νευρικά κύτταρα περιορίζονται. Έχει αποδειχτεί ότι οι άνθρωποι χάνουν το 30% της δύναμής τους από τα 20 έως τα 70. Ωστόσο, με την τακτική άσκηση, διευρύνονται οι μυϊκές ίνες και ενισχύεται η δύναμη, όποια κι αν είναι η μυϊκή σου μάζα.

Πώς να κάνεις κάμψεις

Μάθε να εκτελείς σωστά τις κάμψεις επειδή η λανθασμένη τεχνική μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα όπως καταπόνηση στους αγκώνες, πόνο στους καρπούς  και πόνο στη μέση. Όταν μάθεις να τις εκτελείς με τη σωστή τεχνική κάνε λίγες επαναλήψεις. Όσο βελτιώνεσαι, πρόσθετε περισσότερες επαναλήψεις.

Κάμψεις για αρχάριους

Κάμψεις για προχωρημένους