Πώς θα κάψεις περισσότερο λίπος στα μηχανήματα

Πώς θα κάψεις περισσότερο λίπος στα μηχανήματα

Θέλεις να κάψεις περισσότερο λίπος στα μηχανήματα; Αυτά τα tips θα σε βοηθήσουν.

wefit

1 Μηχάνημα κοιλιακών

Τα ροκανίσματα και οι κοιλιακοί δημιουργούν υπερβολική κάμψη της οσφυικής χώρας και αν βάζεις πρόσθετο βάρος κάνεις την κατάσταση χειρότερη. Όπως με το μηχάνημα των κοιλιακών. Μπορεί να νιώθεις τους κοιλιακούς σου να "καίγονται" αλλά ο τραυματισμός είναι πολύ πιθανός λόγω του υπερβολικού εύρους στην κίνηση.

Τι να κάνεις: Μπορείς να περιορίσεις την πιθανότητα τραυματισμού και να κάψεις περισσότερο λίπος αρκεί να κάνεις άρσεις ποδιών στη ρωμαική καρέκλα, ροκανίσματα με fitball, πλευρικές κάμψεις σε τροχαλία, πλευρικές κάμψεις σε πάγκο ραχιαίων.

2 Ελλειπτικό

Το ελλειπτικό μπορεί να βοηθήσει στο ξεκίνημα και μετά όταν ανέβεις στο διάδρομο να βάλεις φωτιά στις θερμίδες. Όμως η μεγαλύτερη παγίδα είναι η ευκολία του. Δεν πρόκειται να κάψεις θερμίδες γιατί το εύρος της κίνησης είναι πολύ μικρό.

Τι να κάνεις: Η διαλειματική προπόνηση σε διάδρομο ή το spinning είναι κορυφαίες επιλογές και, μάλιστα, στο ίδιο χρόνο καις περισσότερες θερμίδες.

3 Διάδρομος

Περπατάς στο διάδρομο; Και μάλιστα σε χαμηλούς ρυθμούς; Αν και νιώθεις άνετα η απόδοση είναι σχεδόν μηδενική. Λιγότερες θερμίδες και μικρότερη πρόοδος στην καρδιαγγειακή λειτουργία. Έχε υπόψη σου ότι στον διάδρομο: 
1) Οι θερμίδες που καις στο διάδρομο από λίπος αυξάνονται προοδευτικά. 
2) Το λίπος σου αρχίζει να καίγεται μετά τα 25 λεπτά παραμονής στον διάδρομο.
3) Καις θερμίδες από λίπος 4 φορές περισσότερες στα τελευταία 20 λεπτά.

Τι να κάνεις: Ανέβα σε μηχανήματα που έχουν μετρητή σφυγμών για να παρατηρείς τους σφυγμούς σου. Το ιδανικό για κάθε υγιή ενήλικα είναι 50 έως 85% του μέγιστου που μπορείς να υπολογίσεις στο περίπου αφαιρώντας την ηλικία σου από το 220. Αν τα μαθηματικά δεν είναι το φόρτε σου ανέβα σε μηχάνημα αεροβικής που τα υπολογίζει από μόνο του.

4 Μηχανήματα παθητικής γυμναστικής (έλα ρε που θα θυμήθηκες;)

H παθητική γυμναστική και τα μηχανήματα έχουν αποτελέσματα σε άτομα με παχυσαρκία, τα οποία δεν είναι εξοικειωμένα με την κίνηση. Δεν έχουν θεαματικά αποτελέσματα σε κάποιο υγιές άτομο που απλώς θέλει να κάψει λίπος. Στηρίζονται στην εφίδρωση και στην ηλεκτρική διέγερση, με στόχο τη μυϊκή ενεργοποίηση των σημείων όπου έχει συσσωρευτεί λίπος. Ωστόσο η ενεργοποίηση αυτή δεν έχει σχέση με το λιπώδη ιστό, γιατί αυτός αποτελεί ξεχωριστή στιβάδα από τους μυς.