5 ασκήσεις για τους κάτω κοιλιακούς από τον personal trainer Νικόλα Γεωργούση

5 ασκήσεις για τους κάτω κοιλιακούς από τον personal trainer Νικόλα Γεωργούση

Βάλε στο πρόγραμμά σου αυτές τις 5 ασκήσεις για τους κάτω κοιλιακούς από τον Νικόλα Γεωργούση, certified personal trainer, health & fitness coach.

wefit

Συνεχίζοντας το ασκησιολόγιο των κοιλιακών από τους άνω κοιλιακούς περνάμε στους κάτω κοιλιακούς. Αν και δεν υπάρχουν ακριβώς κάτω κοιλιακοί, αυτή η ορολογία ονομάζει το χαμηλότερο τμήμα του ορθού κοιλιακού. Με την εξέλιξη της κινησιολογίας έχουν δημιουργηθεί πολλές ασκήσεις που απομονώνουν τους κάτω κοιλιακούς. Οι κάτω κοιλιακοί είναι πολύ δύσκολο να ενισχυθούν γιατί αυτό είναι το σημείο όπου το σώμα μας αποθηκεύει το μεγαλύτερο μέρος του περιττού λίπους. Και στις γυναίκες τα οιστρογόνα διατηρούν το λίπος σε αυτήν την περιοχή. Για να φανούν οι κοιλιακοί σου χρειάζεται να γυμνάζεις όλο το σώμα και να κάνεις σωστή διατροφή. Οι κάτω κοιλιακοί ενδυναμώνουν τον κορμό, προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία σώματος, συμβάλλουν στην καλύτερη στάση σώματος, τη μείωση λίπους στη μέση και την περιφέρεια, στην αποφόρτιση της μέσης και προσφέρουν επίπεδη κοιλιά.

Ζητήσαμε από τον Νικόλα Γεωργούση, certified personal trainer, health & fitness coach να μοιραστεί μαζί μας τις 5 πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για τους κάτω κοιλιακούς. Διάβασε ακόμη: 10 γρήγοροι κανόνες που θα αναδείξουν τους κοιλιακούς σου

1 Ψαλιδάκια

2 Άρση ποδιών

3 Pulse ups

4 Ροκανίσματα ποδήλατο

5 Ροκανίσματα - κλωτσιά

Κείμενα: Φίλια Μητρομάρα

Φωτογράφιση: Νάσος Καλλίτσης

Παραγωγή: wefit.gr

Ακολούθησε τον Νικόλα Γεωργούση στο Instagram, στείλε μήνυμα εδώ, τηλ.: 6948613836