3 απαραίτητες ασκήσεις για τα πόδια

3 απαραίτητες ασκήσεις για τα πόδια

Αυτές οι ασκήσεις δεν θα σου χαρίσουν μόνον ωραία πόδια.

wefit

Αυξάνουν την κινητικότητα και την αντοχή τα ισχία, συμβάλλοντας έτσι στην πρόληψη. Γιατί πρέπει να σε ενδιαφέρει; Θα σου επιτρέπει να κινηθείς πιο αποτελεσματικά κατά τη διάρκεια των άλλων προπονήσεων σας, συμπεριλαμβανομένων και των εξωτερικών προπονήσεων.

Squat με ανασήκωμα πελμάτων

Στοχεύει σε γλουτούς, ισχία και quads.

Κάνε 8-12 επαναλήψεις.

Συμβουλή: Διατήρησε μια ουδέτερη στάση στη σπονδυλική στήλη ενώ κράτα τα γόνατά σου ευθυγραμμισμένα με τα δάκτυλα των ποδιών.

Leg Curl

Στοχεύει σε γλουτούς, ισχία, και μέση.

Κάνε 8-12 επαναλήψεις.

Συμβουλή: Με τη χρήση fitball δίνεις διαφορετικό ερέθισμα στους μυς, ενώ η χρήση της μπορεί να μειώσει την επιβάρυνση στη μέση ή/και στη σπονδυλική στήλη.

Bent knee

Τεντώνει τους καμπτήρες των ισχίων και γυμνάζει μηριαίους.

Κάνε 8-12 επαναλήψεις στη μία πλευρά και επανάλαβε με το αντίθετο πόδι.