Ζεσταίνεσαι; Η αναπνοή sitali θα σε δροσίσει

Ζεσταίνεσαι; Η αναπνοή sitali θα σε δροσίσει

Μια αναπνοή της yoga θα γίνει το προσωπικό σου air condition!

wefit

Δεν αντέχεις τη ζέστη του καλοκαιριού; Σε τρελαίνει ο καύσωνας; Υποφέρεις από εξάψεις; Οι γιόγκι ανακάλυψαν μια δροσερή pranayama πρακτική που μπορεί να σε δροσίσει τόσο γρήγορα όσο ένα ποτήρι νερό. Δοκίμασέ τη και δροσίσου!

Sitali: Ανάπνεεις και δροσίζεσαι

Στα Ιμαλάια, οι αρχαίοι σοφοί παρατήρησαν τον κόσμο γύρω τους και προσπάθησαν να κυριαρχήσουν το σώμα, την αναπνοή και το μυαλό τους. Μιμήθηκαν τα σχήματα και τους ήχους της Φύσης και ανέπτυξαν μια πρακτική που ονομάζεται sitali, που σημαίνει δροσερή αναπνοή. Η εισπνοή υγραίνεται καθώς περνά μέσα από τη γλώσσα.

Η αναπνοή Sitali δροσίζει το σώμα, προσθέτει υγρασία στον οργανισμό και καταπραΰνει την ανεβασμένη θερμοκρασία του σώματος. Εκτός από την αναπνοή, αυτή η πρακτική λέγεται ότι μειώνει την πείνα και τη δίψα. Η Sitali μειώνει την κόπωση, την κακή αναπνοή, τον πυρετό και την υψηλή αρτηριακή πίεση. Η αναπνοή Sitali έχει μια άμεση δροσιστική επίδραση σε όλο σου το σώμα.

Διάβασε ακόμη: Καύσωνας: Δες τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν γυμνάζεται στη ζέστη

Πώς θα δροσιστείς

Κάθισε σε μια άνετη θέση με το κεφάλι, το λαιμό και τη σπονδυλική στήλη σε ευθεία γραμμή.

Κλείσε τα μάτια σου, ανάπνευσε από το διάφραγμα για αρκετά λεπτά, στη συνέχεια άνοιξε το στόμα και σχημάτισε τα χείλη σε «Ο».

Τύλιξε τη γλώσσα σου.

Πάρε εισπνοή βαθιά από τη γλώσσα, σαν να πίνεις από καλαμάκι.

Εστίασε την προσοχή σου στην αίσθηση δροσιάς της αναπνοής καθώς επεκτείνεται στην κοιλιά και τα πλευρά.

Κλείσε το στόμα, εκπνέοντας από τη μύτη.

Συνέχισε να κάνεις την αναπνοή sitali για 2 έως 3 λεπτά, έπειτα επίστρεψε στην διαφραγματική αναπνοή και επανάλαβε την αναπνοή sitali για 2 έως 3 λεπτά ακόμη. Σταδιακά μπορείς να φτάσεις μέχρι και τα 10 λεπτά.

Διάβασε ακόμη: 3 κόλπα για να μη γίνεσαι μούσκεμα στον ιδρώτα

Δεν μπορείς να γυρίσεις τη γλώσσα σου; Δοκίμασε τη Sitkari

Η sitkari, εκτός του ότι μπορεί να σε δροσίσει, εξισορροπεί το ενδοκρινικό σύστημα και προσφέρει ενέργεια.

Κάθισε άνετα με τα μάτια κλειστά.

Άνοιξε το στόμα σου, ώστε τα δόντια σου να εκτίθενται στον αέρα.

Πάρε αργή εισπνοή μέσα από τα κενά των δοντιών και εστίασε στον ήχο της αναπνοής.

Κλείσε το στόμα και έκπνευσε αργά μέσω της μύτης.

Επανάλαβε έως και 20 φορές.

Δροσίστηκες;