Τι να κάνεις για να μη γλιστράς στο χαλάκι γιόγκα

Τι να κάνεις για να μη γλιστράς στο χαλάκι γιόγκα

Συμβαίνει σε όλους. Αυτές οι συμβουλες θα σε βοηθήσουν να μη γλιστράς στο χαλάκι yoga.

wefit

Είτε το χαλάκι γιόγκα δεν ταιριάζει απόλυτα στην πρακτική σου, είτε το βάρος σου δεν κατανέμεται ομοιόμορφα στις ασάνες, είτε άλλοι λόγοι, το να γλιστρήσεις στο χαλάκι γιόγκα δεν είναι το καλύτερο που μπορεί να σου συμβεί, αλλά συμβαίνει. Σε όλους. Το καταλαβαίνουμε εντελώς. Επειδή δεν υπάρχει κάποια λύση που να ταιριάζει σε όλους αυτά τα yoga tips θα σε βοηθήσουν να παραμείνεις σταθερός στη θέση σου και πάνω στο χαλί, χωρίς να οριζοντιωθείς!

Ευθυγράμμιση και τεχνική

Κάποιες φορές τα χέρια και τα πόδια γλιστρούν στο χαλάκι γιόγκα λόγω λανθασμένης τεχνικής. Αυτό μπορεί εύκολα να βελτιωθεί με την εξάσκηση.

Όταν κάνεις γιόγκα είναι σημαντικό να στηρίζεσαι σωστά στο έδαφος. Εάν οι παλάμες των χεριών σου και τα πόδια είναι επίπεδα με το έδαφος η ισορροπία σου δεν θα είναι καλή και μπορεί να γλιστρήσεις. Εάν παρατηρήσεις προχωρημένους γιόγκι, θα διαπιστώσεις ότι στην πλειοψηφία τους τα χέρια τους δεν είναι εντελώς επίπεδα με το έδαφος.

Αυτό σε ωφελεί επειδή αφαιρεί την πίεση από τους καρπούς και βοηθά στην ασφαλέστερη επαφή με το χαλάκι γιόγκα. Για να το κάνεις αυτό άπλωσε τα δάχτυλα όσο το δυνατόν περισσότερο και τοποθέτησε τα σαρκώδη μέρη του χεριού στο χαλάκι. Τα μέρη της παλάμης που πιέζονται περισσότερο είναι η άρθρωση του δείκτη (το κάτω μέρος, η βάση των δακτύλων), η σαρκώδης περιοχή κάτω από τον αντίχειρα και οι ροζ περιοχές των χεριών (τα λεγόμενα «μαξιλαράκια»). Στη συνέχεια, πίεσε τις άκρες των δακτύλων στο έδαφος και άφησε το μέσο της παλάμης να σηκωθεί ελαφρώς από το έδαφος και τα δάχτυλα να λυγίσουν λίγο. Αυτό θα δημιουργήσει μια κοιλότητα στο χέρι η οποία συμβάλλει στην ισορροπία.

Το ίδιο ισχύει και για τα πόδια. Για να κρατήσεις τα πόδια χωρίς να γλιστρήσεις άπλωσε τα δάχτυλα των ποδιών, τα «μαξιλαράκια» και τα μεγάλα δάκτυλα των ποδιών να είναι σε επαφή με το έδαφος καθώς και η άκρη της φτέρνας. Στη συνέχεια, κράτα ψηλά την καμάρα του ποδιού. Αυτό θα δημιουργήσει μια σταθερή βάση.

Τοποθέτησε μία πετσέτα

Το να τοποθετήσεις μια πετσέτα στο μπροστινό μέρος του χαλιού ίσως να είναι το μόνο που χρειάζεσαι. Μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις για να στεγνώσεις τα χέρια σου ή να τοποθετήσεις τις παλάμες σου στην πετσέτα όταν κάνεις τη στάση σκύλος προς τα κάτω.

Δοκίμασε κάποια χαλάκια 

Το να γλιστράς πάνω στο χαλάκι δεν έχει να κάνει μόνον με την τεχνική. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το λάθος χαλάκι μπορεί να φταίει. Ανάλογα με το πόσο ιδρώνεις ίσως χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις μια πετσέτα ή κάποιο συγκεκριμένο χαλάκι γιόγκα για να αποφύγεις να γλιστρήσεις. Τα χαλάκια με αντιολισθητική επιφάνεια είναι ιδανικά για όσους ιδρώνουν πολύ ή κάνουν hot yoga.

Για όσους δεν ιδρώνουν τόσο πολύ ένα χαλάκι από PVC είναι καλή επιλογή. Για όσους κάνουν δύσκολες ασκήσεις ισορροπίας ένα χαλάκι από καουτσούκ είναι μια εξαιρετική επιλογή.


Κάνε λίγη υπομονή

Το χαλάκι σου για να μην γλιστράει πρέπει να φθαρεί λίγο. Μπορείς να επιταχύνεις τη διαδικασία φθοράς στο χαλάκι πλένοντάς το με νερό.

Κράτα το χαλάκι σου καθαρό

Η σκόνη και η βρωμιά στην επιφάνεια του χαλιού μπορεί να το κάνουν πολύ πιο ολισθηρό. Επίσης, ορισμένα χαλάκια μπορεί να είναι ολισθηρά όταν τα βγάζεις για πρώτη φορά από τη συσκευασία. Χρησιμοποίησε κάποιο οργανικό καθαριστικό διάλυμα με αιθέρια έλαια ειδικά κατασκευασμένο να διατηρεί το χαλάκι γιόγκα καθαρό.

Πηγή φωτό

Φωτογραφία Tim Savage - Pexels