Recovery shower: Επιτάχυνε την αποκατάσταση μετά την προπόνηση με έναν τρόπο

Recovery shower: Επιτάχυνε την αποκατάσταση μετά την προπόνηση με έναν τρόπο

Οι HIIT προπονήσεις επιβαρύνουν το σώμα μας. Γι 'αυτό χρειαζόμαστε μεθόδους γρήγορης αποκατάστασης. Και μπορεί όλοι να αγαπάμε τα ζεστά ντους αλλά ένα κρύο ντους συμβάλλει στην αποκατάσταση και έχεις μεγαλύτερη πιθανότητα να μειώσεις τον πόνο και την κούραση. Το λένε και οι έρευνες. Εδώ είναι μερικοί εξαιρετικοί λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να κάνεις κρύο ντους μετά την προπόνηση.WeFit

Recovery shower: πώς το κάνεις

Όταν ολοκληρώσεις το ζεστό ντους, ρίξε για 30 δευτερόλεπτα κρύο νερό στο σώμα σου, όσο κρύο μπορείς να ανεχτείς.

Επίσης μπορεί να κάνεις το εξής: Στάσου κάτω από τη ντουζιέρα και ρίξε κρύο νερό για 1 λεπτό και μετά ζεστό νερό για 3 λεπτά. Επανάλαβε τέσσερις φορές. Το ζεστό νερό βοηθά τους μυς να χαλαρώσουν απομακρύνοντας το γαλακτικό οξύ.

Το κόλπο να αντέξεις το κρύο νερό

Το κόλπο για να διατηρήσεις μια φυσιολογική αναπνοή χωρίς να ξεφωνίζεις σαν πριμαντόνα λόγω της ταχείας πτώσης της θερμοκρασίας του νερού είναι το εξής: Επιβράδυνε τη φάση εκπνοής προκειμένου να είναι διπλάσια από την εισπνοή. Αυτό αντισταθμίζει την ανταπόκριση του συμπαθητικού νευρικού συστήματος. Πάρε εισπνοή για δύο δευτερόλεπτα ακολουθούμενη από εκπνοή τεσσάρων δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια που θα πέφτει το κρύο νερό. Αυτό δεν θα σου είναι εύκολο στην αρχή.

Γιατί να το κάνεις (αυτό στον εαυτό σου;)

Όταν ολοκληρώνεις το ντους σου με κρύο νερό θα:

  • Έχεις καλύτερη ανεκτικότητα σε χαμηλές θερμοκρασίες.
  • Βελτιώσεις το κυκλοφορικό σου (που θα το καταλάβεις από τα πόδια σου, θα είναι πιο ζεστά καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας).
  • Κάνεις καλύτερο ύπνο και ταχύτερη αποκατάσταση από τις προπονήσεις. Αν μάλιστα είχες ψιλοτραυματισμούς κατά τη διάρκεια της άσκησης, η αύξηση της ροής του αίματος προς τους μυς θα σε βοηθήσει. Το κρύο νερό μειώνει τον καρδιακό ρυθμό και αυξάνει το κυκλοφορικό και κάνει τους μυς σου να καταπολεμήσουν πολύ πιο εύκολα οποιαδήποτε φλεγμονή.
  • Ενισχύσεις την καύση λίπους ενεργοποιώντας το καφέ λίπος.
  • Μειώσεις τα επίπεδα του ουρικού οξέος. Τα άτομα που έχουν υπέρταση, νεφρική νόσο και υπερβολικό βάρος έχουν συχνά αυξημένα επίπεδα ουρικού οξέος. Όταν η τιμή του ουρικού οξέος υπερβαίνει τα 5,5 mg ανά deciliter, έχεις αυξημένο κίνδυνο για πολλές ασθένειες, όπως καρδιοπάθεια, λίπος στο συκώτι, παχυσαρκία, διαβήτη, υπέρταση, νεφρική νόσο και πολλά άλλα.
  • Αυξήσεις τη γλουταθειόνη. Η γλουταθειόνη είναι το πιο ισχυρό αντιοξειδωτικό του σώματός σου, το οποίο διατηρεί όλα τα άλλα αντιοξειδωτικά σε υψηλά επίπεδα.

Πόσο κρύο πρέπει να είναι το νερό;

Στις περισσότερες μελέτες η θερμοκρασία νερού ήταν 10-15 ° C. Ορισμένοι ειδικοί πιστεύουν ότι η εναλλαγή του ζεστού και κρύου νερού βοηθά στη μεταφορά του οξυγόνου και των θρεπτικών συστατικών στα εσωτερικά όργανα, ενθαρρύνοντας ταυτόχρονα την αποτοξίνωση.

Φίλια Μητρομάρα