Ποιες ασκήσεις κρατούν τους γλουτούς σου ψηλά;

Ποιες ασκήσεις κρατούν τους γλουτούς σου ψηλά;

Αν θέλεις να φορέσεις καυτό σορτσάκι αυτά τα σπορ θα σε βοηθήσουν αναδεικνύοντας τους σέξι, σμιλεμένους σου γλουτούς. Οι συσκευές, οι κρέμες και οι εξειδικευμένες επεμβάσεις δεν είναι οι μοναδικοί τρόποι για να ξεφορτωθείς τη χαλάρωση και να κάνεις τους γλουτούς σου... Βραζιλία. Εδώ και χρόνια, οι επαγγελματίες που ασχολούνται με το πρόβλημα θεωρούν την άσκηση ως ένα τρόπο μείωσης της χαλάρωσης, της κυτταρίτιδας και της ανόρθωσης. Επίσης η η ενδυνάμωση των γλουτών μπορεί να βελτιώσει τον μυϊκό τόνο και να οδηγήσει σε πιο σφιχτή και σφριγηλή εμφάνιση. Εκτός από τις 6 απόλυτες ασκήσεις για να σφίξουν οι γλουτοί σου δες και ποιες ασκήσεις κρατούν τους γλουτούς σου ψηλά!

wefit

#1 Διάδρομος
Το να πηγαίνεις στο γυμναστήριο για τέτοιου είδους άσκηση ίσως να σου φαίνεται πολύ κουραστικό. Καθώς, όμως, στοχεύει στα πόδια, τους τετρακέφαλους, τους οπίσθιους μηριαίους, τους γλουτούς και τις γάμπες τότε αξίζει να το δοκιμάσεις.

#2 Κολύμβηση
Οι ώμοι, τα χέρια, οι γάμπες, οι οπίσθιοι μηριαίοι και οι τετρακέφαλοι είναι οι περιοχές που επηρεάζονται περισσότερο από αυτό τον τύπο άσκησης.

#3 Περπάτημα
Όσο απλό κι αν σου φαίνεται, το περπάτημα μπορεί να κάνει θαύματα στα πόδια, τους οπίσθιους μηριαίους, τους τετρακέφαλους, τις γάμπες, τους γλουτούς. Για να το κάνεις ακόμα πιο αποτελεσματικό δοκίμασε να περπατάς σε δρόμους με κλίση ή στην βρεγμένη άμμο, θα κάψεις και θερμίδες και θα τονώσεις εξαιρετικά γλουτούς και πόδια.

#4 Σκουός ή Ελλειπτικό
Αν δεν τα έχεις δοκιμάσει μέχρι τώρα, ήρθε η ώρα να το κάνεις. Οι περιοχές στις οποίες στοχεύουν είναι τα πόδια, οι γάμπες, οι οπίσθιοι μηριαίοι, οι γλουτοί και οι τετρακέφαλοι.

#5 Squats
Εκτός του ότι τονώνουν όλο το σώμα κάνουν δουλειά και στις γλουτούς. Μη ρίχνεις το βάρος σου στις φτέρνες και σφίγγε τους γλουτούς όταν βρίσκεται στο κατώτερο σημείο της άσκησης. Δεν ξέρεις πώς να κάνεις σωστό squat; Διάβασε τις 4 σωστές τεχνικές suats για τέλειους γλουτούς

#6 Βάρη
Αν είσαι γυναίκα η προπόνηση με βάρη είναι απίθανο να κάνει μεγαλύτερους τους γλουτούς σου κι αυτό γιατί σου λείπει μία σημαντική ποσότητα τεστοστερόνης, η οποία είναι απαραίτητη για την μεγάλη αύξηση των μυών. Χρησιμποίησε μεγαλύτερα βάρη με λιγότερες επαναλήψεις όταν κάνεις ασκήσεις για τους γλουτούς στο γυμναστήριο.

#7 Ανέβασμα σκάλας
Ανέξοδη θεραπεία ανόρθωσης γλουτών. Σκάλες βρίσκονται παντού, διάθεση να υπάρχει. Για να στοχεύεις τους γλουτούς σου ενώ ανεβαίνεις τις σκάλες σπρώχνε προς τα κάτω με τη φτέρνα σου καθώς ισιώνεις το πόδι σου.