8 λόγοι fitness και υγείας για να βάλετε τον καφέ στην ζωή σας!

8 λόγοι fitness και υγείας για να βάλετε τον καφέ στην ζωή σας!

Kickstart στον μεταβολισμό

wefit

Νιώθετε ότι ξυπνάτε πίνοντας καφέ; Ότι σας τονώνει; Πολύ καλά κάνετε γιατί είναι από τις επιθυμητές ενέργειες του καφέ! Ο καφές κινητοποιεί τον μεταβολισμό και συγκεκριμένα αν πιείτε πριν από την άσκηση σας βάζει σε «λειτουργία» καύσης λίπους! Πιείτε ένα Freddo Espresso με λίγη ζάχαρη, μην μπλέκετε με αφρόγαλα, πριν την άσκηση και ξεκινείστε με ασκήσεις που ενεργοποιούν ακόμα περισσότερο τον μεταβολισμό!

  

Για σένα νιάσου και ξεπιάσου

Έρευνα του 2013 αναφέρει ότι ο καφές μπορεί να βοηθήσει με τους πιασμένους -από προηγούμενης ημέρας άσκηση- μύες. Συγκεκριμένα μειώθηκε το πιάσιμο από προπόνηση δύναμης στους ακούμενους που είχαν πιει καφέ μια ώρα πριν από την προπόνησή τους!

  

Μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης καρκίνου του δέρματος

Όπως ξέρετε τίποτα δεν σώζει με σιγουρία από οποιαδήποτε αρρώστια. Απλά μειώνει τις πιθανότητες. Έτσι μετά από έρευνα του Harvard προέκυψε ότι μειώνεται η πιθανότητα εμφάνισης του πιο συχνά εμφανιζόμενου τύπου καρκίνου του δέρματος, ττου βασικοκυτταρικού καρκινώματος. Μελετήθηκαν 112,897 εθελοντές από τα οποία τα 22,786 εμφάνισαν αυτό το είδο καρκινώματος. Όμως η κατανάλωση καφέ ήταν αντιστρόφως ανάλογη των πιθανοτήτων ανάπτυξης αυτού του είδους καρκίνου.

*Με μεγαλύτερη σιγουριά ισχύει το ίδιο για την νόσο του Αλτσχάιμερ, όπου σε 4 χρόνια ερευνών του πανεπιστημίου της Νότιας Φλόριντα, κανένας συμμετέχων δεν ανέπτυξε Αλτσχάιμερ από όσους κατανάλωναν καφέ! 

Βελτιώνει την αντοχή

Όλοι οι αθλητές αντοχής ψάχνουν τα ματζούνια τους!  Δύο έρευνες έδειξαν ότι ο καφές μπορεί να σε βοηθήσει να προπονηθείς πιο σκληρά και για μεγαλύτερη περίοδο. Τριαθλητές όπου έπιναν καφέ πριν την άσκηση εμφάνισαν ως και 5% πιο γρήγορους χρόνους . Αντίστοιχα προέκυψε ότι οι αθλητές υπό την επήρρεια (καφέ), έκαναν περισσότερες επαναλήψεις σε ασκήσεις δύναμης. Πιάσε ένα μέτριο!

Βελτιώνει τη μνήμη

- Ρε αγάπη μου, είδες που άφησα την μπλούζα μου την γκρί την μακό; Τελείωσαν αυτά. Ερευνητές του Johns Hopkins ανακάλυψαν ότι η καφεΐνη ενισχύει την δυνατότητα δημιουργία μακροπρόθεσμων μνημών. Οι «παρενέργειες» διαρκούν για 24 ώρες, ενώ αν καταναλώνετε καφέ σε σταθερή βάση, αυτόματα ανεβαίνετε άλλο επίπεδο στις αναμνήσεις που μπορείτε να συγκρατήσετε με ανατριχιαστική λεπτομέρεια...

 

Όπως και η άσκηση δυναμώνει και βελτιώνει το DNA 

Τα αντιοξειδωτικά ενισχύουν το DNA μας και τον οργανισμό μας από την υγεία του δέρματος μέχρι και ενάντια σε πολλά είδη καρκίνου. Σε πολλές χώρες δε ο καφές είναι η κύρια πηγή αντιοξειδωτικών. Πολεμήστε με την βοήθεια του καφέ τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν καρκίνο, καρδιακές ασθένειες και Αλτσχάιμερ.

Δεν μ' αγαπάει κανείς Vs Τι όμορφη μέρα για καφέ!

Παρότι η κατάθλιψη είναι κάτι που δεν πρέπει να παίρνουμε χαλαρά (όπως στον τίτλο) ή να αστειευόμαστε ιδιαίτερα, μια έρευνα του Harvard και συγκεκριμένα της σχολής Δημόσιας Υγείας, (απ)έδειξε ότι ο καφές δρα ως αντικαταθλιπτικό και μειώνει το ρίσκο των τάσεων για αυτοκτονία. Από 2 μέχρι 4 δόσεις καφέ οι ερευνητές βρήκαν τα πιο χτυπητά αποτελέσματα ανόδου της διάθεσης.

 Ζω στην κόψη του ξυραφιού ρε, πίνω καφέ εγώ που με βλέπεις!

Η καφεΐνη ανεβάζει τα επίπεδα αδρεναλίνης, κάτι το οποίο δεν έχει αντίκτυπο μόνο στις σωματικές αντιδράσεις, αλλά και σε ορμονικό επίπεδο. Τα επίπεδα αδρεναλίνης συνδέονται ευθέως με την επιθυμία για ένα πρόσωπο και κατά πόσο αυτό είναι ελκυστικό προς εμάς (Για αυτό αρέσουν τα bad boys και τα bad girls;). Πριν αγοράσετε καφεκοπτείο, μάθετε όμως ότι η υπερβολική κατανάλωση καφέ στέλνει την λίμπιντο στην Βραζιλία μέσω Αιθιοπίας. Άρα θα κάνετε καιρό να ξαναδείτε το μότζο σας!