10  λόγοι που η γαλοπούλα σου κάνει καλό!

10 λόγοι που η γαλοπούλα σου κάνει καλό!

Θα την φας που θα την φας στο τραπέζι των Χριστουγέννων τουλάχιστον μάθε πόσο καλό σου  κάνει.

wefit

#1 Σου παρέχει την άπαχη πρωτεΐνη που χρειάζεσαι

Περιέχει 74% εύπεπτες πρωτεΐνες και είναι πλούσια σε βασικά αμινοξέα που βοηθούν στην σωστή ανάπτυξη και λειτουργία του οργανισμού.

#2 Σε προστατεύει από τον καρκίνο

Ένα από τα οφέλη της γαλοπούλας είναι ότι περιέχει ιχνοστοιχεία που συμβάλλουν στην πρόληψη του καρκίνου. Η γαλοπούλα περιέχει σελήνιο, το οποίο είναι απαραίτητο για την υγιή λειτουργία του θυρεοειδούς και του ανοσοποιητικού συστήματος. Το σελήνιο έχει επίσης ένα σημαντικό ρόλο να παίξει στην αντιοξειδωτική άμυνα του οργανισμού σου, βοηθώντας στην εξάλειψη της βλαβερής δράσης των ελευθέρων ριζών από το σώμα σου.

#3 Σου παρέχει ενέργεια

Η γαλοπούλα είναι μια πλούσια πηγή σε θρεπτικά συστατικά, καθιστώντας τη υγιεινή επιλογή όλο το χρόνο. Μια μερίδα γαλοπούλας περιέχει το 36% της ημερήσιας ποσότητας σε βιταμίνη Β3 ή νιασίνη, η οποία συμβάλλει στην επεξεργασία των λιπών στο σώμα και το 27% της συνιστώμενης πρόσληψης βιταμίνης Β6, μιας βιταμίνης που βοηθά στο να διατηρηθούν σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Επιπλέον, η βιταμίνη Β6 και η νιασίνη, είναι πολύ σημαντικά για την παραγωγή ενέργειας του σώματος.

#4 Έχει λιγότερο κορεσμένο λίπος

Το λίπος είναι απαραίτητο για τις βιολογικές λειτουργίες, την παραγωγή ορμονών και ενέργειας. Ενώ τα λίπη είναι απαραίτητα για ένα υγιές σώμα, όσοι δεν γυμνάζονται πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί στην κατανάλωσή των κορεσμένων λιπών. Η γαλοπούλα περιέχει λιγότερο από το 12% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας σε κορεσμένα λιπαρά.

#5 Μειώνει τη χοληστερόλη

Η τακτική κατανάλωση γαλοπούλας μπορεί να σε βοηθήσει να μειώσεις τα επίπεδα χοληστερόλης. Το κρέας της έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και μπορεί να διατηρήσει τα επίπεδα ινσουλίνης σταθερά.

#6 Ενισχύει το ανοσοποιητικό σου

Η γαλοπούλα περιέχει τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ το οποίο συμβάλλει στην παραγωγή της σεροτονίνης και παίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

#7 Σε ηρεμεί και μειώνει τις ημικρανίες

Η γαλοπούλα περιέχει φώσφορο και μαγνήσιο που δρουν καταπραϋντικά και ηρεμιστικά, μειώνοντας τους πονοκεφάλους και τις ημικρανίες. Ο φώσφορος χρησιμοποιείται κυρίως στο χτίσιμο υγιών οστών και των δοντιών, αλλά παίζει και ρόλο στο πώς το σώμα σου χρησιμοποιεί τις πρωτεΐνες, τους υδατάνθρακες  και τα λίπη.

#8 Είναι διαιτητική επιλογή

Το κρέας της παρέχει από 120 έως 240 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια, ανάλογα εάν το καταναλώσει με ή χωρίς την πέτσα. Γενικά αποτελεί μια από τις πιο διαιτητικές επιλογές κρέατος χάρη στη χαμηλή περιεκτικότητά της σε λίπος και χοληστερίνη. Επιπλέον, περιέχει το αμινοξύ λευκίνη, το οποίο έχει συσχετιστεί σε έρευνες με τη συντήρηση μυϊκής μάζας κατά τη διάρκεια απώλειας βάρους διατηρώντας το μεταβολισμό σε σταθερά επίπεδα.

#9 Σου φτιάχνει τη διάθεση

Η τρυπτοφάνη βοηθά στην παραγωγή της  σεροτονίνης η οποία με τη σειρά της  βελτιώνει τη διάθεσης, ρυθμίζει την όρεξη και τον ύπνο, ενώ η έλλειψη της συνδέεται με την εκδήλωση κατάθλιψης. Η γαλοπούλα ανήκει στις αντικαταθλιπτικές τροφές.

#10 Είναι νόστιμη επιλογή για τους μυς σου

Η κατανάλωση πρωτεΐνης αμέσως μετά την προπόνηση βοηθά στη δόμηση και την αποκατάσταση της φθοράς των ιστών, κρατά σε εγρήγορση τον μεταβολισμό σου, και συμβάλλει στην ανάρρωση των μυών λόγω της πρωτείνης που περιέχει και των αμινοξέων. Η απουσία πρωτεΐνης επηρεάζει αρνητικά τη σύνθεση μυών.