Τι να φας για να αποκτήσεις σμιλεμένα μπράτσα

Τι να φας για να αποκτήσεις σμιλεμένα μπράτσα

Το μυστικό για να γυμνασμένα χέρια δεν είναι να κάνεις 1.000 άρσεις δικεφάλων την ημέρα. Χρειάζεσαι μια πλούσια σε πρωτεΐνες διατροφή, που καίει λίπος και δημιουργεί μυϊκό ιστό. Μη βιάζεσαι όμως. Το μυστικό είναι να τρως τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες τη σωστή ώρα. Η κατανάλωσή τους μία ώρα πριν και μετά την άσκηση δημιουργεί περισσότερη μυϊκή μάζα απ’ ό,τι αν κατανάλωνες τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα των 45 γραμμ. μες στη διάρκεια της μέρας. Επιπλέον, τα πρωτεϊνούχα σνακ, όπως τα αβγά και οι ξηροί καρποί, μειώνουν την πείνα. Πάρε μια επαρκή δόση πρωτεϊνών με ένα από αυτά τα σνακ πριν και μετά την άσκηση, για να δυναμώσεις τα χέρια σου.

wefit

Αβγά Δύο αβγά παρέχουν 12 γρ. πρωτεΐνη και 13 απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία – με μόλις 70 θερμίδες. Βράσ’ τα για να έχεις έτοιμο ένα σνακ πριν και μετά την προπόνηση.

Καρύδια Εκτός από πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, τα καρύδια περιέχουν τα υψηλότερα επίπεδα λιπαρών οξέων Ω3 από όλους τους ξηρούς καρπούς. Τα 25 γρ. παρέχουν 4 γρ. πρωτεΐνη και 163 θερμίδες.

Στήθος γαλοπούλας Αυτό το άπαχο κρέας είναι καλή πηγή σελήνιου, σημαντικού για την υγεία του θυρεοειδούς και του ανοσοποιητικού. Πριν την άσκηση, φάε μια χοντρή φέτα μαζί με ¼ αβοκάντο για να πάρεις 13 γρ. πρωτεΐνη και 130 θερμίδες.

Τόνος σε κονσέρβα Αντικατάστησε τα ζυμαρικά με τόνο με τόνο και φασόλια σαλάτα. Ο τόνος σε κονσέρβα (σε νερό) είναι καλή πηγή πρωτεϊνών και βιταμίνης D, όμως έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και λιπαρά. Μισή κονσέρβα έχει μόνο 88 θερμίδες και 20 γρ. πρωτεΐνης!