Θέλεις να αδυνατίσεις; Βάλε αυτά στην καθημερινότητά σου και θα δεις αποτέλεσμα!

Θέλεις να αδυνατίσεις; Βάλε αυτά στην καθημερινότητά σου και θα δεις αποτέλεσμα!

Όταν θέλεις να αδυνατίσεις ξέρεις ακριβώς τι πρέπει να αφαιρέσεις από τη διατροφή σου. Αλλά στην ουσία για να είναι επιτυχημένο το αδυνάτισμα χρειάζεται να προσθέσεις υγιεινά τρόφιμα. Αν έχεις ξεκινήσει το αδυνάτισμα βάλε αυτά στην καθημερινότητά σου και θα δεις τα κιλά να πέφτουν χωρίς στερήσεις.

1 Βάλε πρόγραμμα

Ο οργανισμός μας είναι ένα περίπλοκο μηχάνημα που επηρεάζεται από τους ορμονικούς, περιβαλλοντικούς και συμπεριφορικούς ρυθμούς. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να εκπαιδεύσεις το σώμα σου να γευματίζει την ίδια ώρα κάθε μέρα σε καθορισμένες ώρες (πχ 8 το πρωί, 2 μεσημέρι και 8 το απόγευμα.). Είναι πιθανό ότι οι λιγούρες σε άλλες ώρες της ημέρας θα μειωθούν σημαντικά.

2 Βάλε τα αγαπημένα σου τρόφιμα

Μια υπερβολικά αυστηρή δίαιτα μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα υγείας, πράγμα που σημαίνει ότι οι περιορισμοί στη διατροφή δεν είναι καλή ιδέα. Οι έρευνες δείχνουν ότι όταν καταναλώνεις τροφές που αγαπάς (πχ. λίγο παγωτό ή ένα κομμάτι πίτσα), εκκρίνεται ντοπαμίνη, η ορμόνη που σε κάνει να νιώθεις καλά. Το αποτέλεσμα; Αν ακολουθείς τις σωστές μερίδες, θα νιώθεις χορτάτος, πράγμα που σημαίνει ότι θα έχεις λιγότερες πιθανότητες να το παρακάνεις με τα αγαπημένα σου φαγητά.

Διάβασε ακόμη: Αδυνάτισμα: Γιατί πρέπει να σταματήσεις να μετράς θερμίδες;

3 Βάλε υδατάνθρακες

Μην κόβεις τους υδαντάθρακες από τη διατροφή σου. Η έλλειψη υδατανθράκων προκαλεί κόπωση, έλλειψη βιταμινών και ανόργανων στοιχείων, μερικές φορές ακόμη και δυσκοιλιότητα λόγω έλλειψης ινών από φρούτα και λαχανικά. 

Υπάρχουν δύο τύποι υδατανθράκων: οι σύνθετοι υδατάνθρακες όπως το καστανό ρύζι, τα ζυμαρικά, ολικής άλεσης, τα αποξηραμένα φρούτα, το μαύρο ψωμί, που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και άμυλο και οι απλοί υδατάνθρακες, τα «σάκχαρα», που υπάρχουν σε γαλακτοκομικά προϊόντα, φρούτα και λαχανικά, με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και νερό. Όλα παρέχουν ενέργεια στον οργανισμό. Απλώς επέλεγε σύνθετους υδατάνθρακες για τη διατροφή σου.

4 Βάλε βάρη

Όταν χάνεις βάρος, δεν χάνεις μόνο λίπος χάνεις και μυς. Η άρση βαρών μπορεί να σε βοηθήσει το αντιμετωπίσεις αυτό, διατηρώντας τη μυϊκή σου μάζα και ενισχύοντας τη δύναμή σου. Αλλά μπορεί επίσης να σου δώσει και κάτι ακόμη. Αν σηκώνεις βάρη με τη σωστή τεχνική, θα γίνεις πιο δυνατός και αυτό θα μειώσει τις πιθανότητες να σαμποτάρεις τις προσπάθειες που κάνεις για να αδυνατίσεις.

5 Βάλε ένα χόμπι στη ζώη σου

Οι άνθρωποι ξεφεύγουν από το πρόγραμμα αδυνατίσματος όταν έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο. Βρες κάτι που σου αρέσει, ένα χόμπι, και βάλε το στο πρόγραμμά σου. Μπορεί να μειώσει το άγχος σου και να σου δώσει χαρά, κάτι που  θα κάνει πιο εύκολο το αδυνάτισμα. Δραστηριότητες όπως η κολύμβηση, η ποδηλασία, η ανάγνωση ενός καλού βιβλίου μπορεί να σου προσφέρουν, εκτός από χαρά, και το αίσθημα της ολοκλήρωσης.

Διάβασε ακόμη: Πώς να αυξήσεις τον μεταβολισμό σου για να καις περισσότερες θερμίδες το 2019