Σέξι σώμα για μπικίνι: Ποιες βιταμίνες θα σε βοηθήσουν

Σέξι σώμα για μπικίνι: Ποιες βιταμίνες θα σε βοηθήσουν

Αν το σώμα σου χρειάζεται ένα επιπλέον κίνητρο για να βάλει το σούπερ μπικίνι το καλοκαίρι, ή απλώς θέλεις να υιοθετήσεις μερικούς εύκολους τρόπους για να διατηρήσεις τη φυσική σου κατάσταση, ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές και βγες στην παραλία με αυτοπεποίθηση. Η άσκηση μπορεί να είναι ένας καταπληκτικός τρόπος για να έχεις το σώμα που θέλεις, ωστόσο είναι σημαντικό να καταναλώνεις κάποιες βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφής που θα σε βοηθήσουν να ξεφουσκώσεις, να κάψεις το λίπος και να ενδυναμώσεις τον μυϊκό σου τόνο.

wefit

Πάρε τις σωστές βιταμίνες και συμπληρώματα

Αν ανήκεις στην κατηγορία των ατόμων που δεν τρώνε αρκετά φρούτα και λαχανικά, πρόσθεσε μερικά συμπληρώματα διατροφής.

Μαγνήσιο: Αυτό το μέταλλο είναι τόσο σημαντικό, ειδικά αν είσαι αρκετά δραστήρια. Θα βελτιώσει τον ύπνο σου, θα σου δώσει έξτρα ενέργεια στο γυμναστήριο και θα σε βοηθήσει να διαχειριστείς τους υδατάνθρακες καλύτερα.

Βιταμίνη D: Τουλάχιστον 20 λεπτά την ημέρα φρόντισε να εκθέτεις το 70% του δέρματός σου. Αυτό θα αυξήσει τα επίπεδα βιταμίνης D στον οργανισμό σου και θα σε βοηθήσει να νιώσεις καλύτερα. Επιπλέον θα ενισχύει το ανοσοποιητικό σου βοηθώντας σε να παραμείνεις υγιής.

Πρωτεΐνη: Μια πρωτεΐνη σε σκόνη είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος για να πάρεις τα γραμμάρια πρωτεΐνης που χρειάζεσαι την ημέρα. Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος, ειδικότερα, έχει μια ολόκληρη σειρά από οφέλη για το αδυνάτισμα και την καύση λίπους.

Επιπλέον

1 Μην ξεχνάς την επαρκή ενυδάτωση

Ένα ενυδατωμένο σώμα είναι ένα ευτυχισμένο, υγιές σώμα που κάνει αποτελεσματική καύση λίπους. Αν τα λιπώδη κύτταρα του οργανισμού δεν είναι ενυδατωμένα, τότε αυτό δυσκολεύει το σώμα σου να απελευθερώσει το λίπος και να το χρησιμοποιήσει ως καύσιμο. Πονοκέφαλος, κόπωση, φούσκωμα μπορεί να είναι συμπτώματα ήπιας αφυδάτωσης.

2 Βάζε μικρούς στόχους

Αντί να σκέφτεσαι ότι πρέπει να χάσεις 10 κιλά χώρισε σε μικρά  κομμάτια την προσπάθειά σου και τις νέες σου συνήθειες. Μην τα κάνεις όλα μαζί! Επικεντρώσου στο 1 κιλό την εβδομάδα και κάνε όλα τα απαραίτητα για να το πετύχεις. Οργάνωσε τα γεύματά σου, την προπόνησή σου και μείνε στον στόχο.

3 Κάνε διαλειμματική προπόνηση

Η διαλειμματική προπόνηση είναι φανταστική, αν δεν έχεις πολύ χρόνο για να προπονηθείς. Θα χρειαστείς 10-20 λεπτά, και θα καις λίπος όλη την υπόλοιπη ημέρα!

Διάβασε: The HIIT is on! Η καλύτερη λιποδιάλυση γίνεται σε 15 λεπτά!

4 Κάνε προπόνηση με βάρη

Ακριβώς όπως τα σπριντ, η HIIT και η διαλειμματική προπόνηση που είναι υψηλής έντασης, έτσι και τα βάρη είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μεγιστοποιήσεις τα αποτελέσματά σου στην καύση λίπους. Η προπόνηση με αντιστάσεις είναι ο καλύτερος τρόπος για να ενισχύσεις το μεταβολισμό σου, να γίνεις πιο δυνατή και να κάψεις λίπος. Κάνε βάρη για 3-4 φορές την εβδομάδα.

Διάβασε: 6 πράγματα που δεν ξέρεις για τα βάρη