Υγιεινά και θρεπτικά smoothies για όλους!

Υγιεινά και θρεπτικά smoothies για όλους!

Μια μοντέρνα εναλλακτική ιδέα για να πάρετε μια σειρά θρεπτικών ουσιών, αλλά ταυτόχρονα να απολαύσετε ένα δροσερό και εύγεστο ποτό, είναι να αρχίσετε να φτιάχνετε σπιτικά smoothies!

wefit

Tα smoothies είναι κάτι σαν κοκτέϊλ χωρίς αλκοόλ, που επιτρέπουν στον δημιουργό τους να πειραματιστεί και στο σπίτι και να συνδυάσει μια σειρά από υλικά που υπάρχουν σε κάθε νοικοκυριό. Εμείς σου προτείνουμε τα αγαπημένα μας για να ξεκινήσεις:

  1. Smoothies με βάση την μπανάνα: θα χρειαστείτε 2 ώριμες μπανάνες, μισό φλιντζάνι γιαούρτι, 30 γραμμάρια φρέσκο γάλα, 2 κουταλιές μέλι και λίγη κανέλλα ως γαρνίρισμα στο τέλος. Προσθέτουμε όλα τα υλικά στο μίξερ ή στο multi, χτυπάμε καλά μέχρι να γίνουν ένα ομοιογενές μείγμα και μετά τα σερβίρετε σε ένα μεγάλο, ψηλό ποτήρι με άφθονο πάγο. 
  2. Smoothies με φράουλα: εδώ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δύο χούφτες φράουλες, μία μπανάνα, μισό φλιτζάνι γιαούρτι, λίγο γάλα και δύο κουταλιές μέλι.
  3. Smoothies με ροδάκινο, μάνγκο και μπανάνα: χρησιμοποίηστε ένα μεγάλο ροδάκινο, μισό μάνγκο και μισή μπανάνα. Αντί για γιαούρτι, μπορείτε να χρησιμοποιήσεις μία μπάλα παγωτό 0% χωρίς να χρειάζετε να χρησιμοποιήσετε άλλη γλυκαντική ουσία.  

 Σε κάθε ένα από αυτά τα smoothies μπορείτε να προσθέσετε και μισή χούφτα ξηρούς καρπούς (π.χ. αμύγδαλα ή φουντούκια), δίνοντας ακόμη μεγαλύτερη θρεπτική αξία στο ποτό σου.