Γιατί δεν μπορείς να κάνεις δίαιτα; Μάθε πως θα το πετύχεις σε 3 βήματα

Γιατί δεν μπορείς να κάνεις δίαιτα; Μάθε πως θα το πετύχεις σε 3 βήματα

Σηκώνεσαι κυριολεκτικά κάθε πρωί με την πρόθεση να ξεκινήσεις δίαιτα αλλά δεν περνά μία ώρα και καταπατάς τον όρκο σου. Οκ, το Just Do It είναι ένα τέλειο σλόγκαν, έτσι δεν είναι; Αλλά για πολλούς, το να ξεκινήσουν μία δίαιτα μπορεί να τους φαίνεται αδύνατο. Γιατί δεν μπορείς να κάνεις δίαιτα; Μάθε τους λόγους και πέτυχέ το!

wefit

1 Άλλαξε τη νοοτροπία σου

Εάν προσπαθείς να κάνεις δίαιτα αλλά δεν τα καταφέρνεις σημαίνει ότι κάτι κάνεις λάθος. Και το λάθος ξεκινά από το αίσθημα της αποτυχίας. Ξυπνάς δηλαδή το πρωί και νιώθεις ότι έχεις αποτύχει. Και οι άνθρωποι που νιώθουν αποτυχημένοι ενεργούν ως αποτυχημένοι. Έτσι, το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να κάνεις είναι να απαλλαχθείς από τη νοοτροπία του "κάνω το λάθος" και να εφαρμόσεις το «αν έκανα αυτό, αν δοκίμαζα εκείνο;»

2. Κάνε την επιτυχία σου όσο το δυνατόν πιο εύκολη

Αν ξεκινούσες να πίνεις ένα ποτήρι νερό κάθε πρωί μόλις ξυπνούσες, θα το όριζες ως επιτυχία (και το σώμα σου θα σε ευγνωμονούσε). Ναι, είναι τόσο εύκολο. Απλές, μικρές και υγιεινές αλλαγές στις συνήθειές σου μπορούν να επηρεάσουν τις επιλογές που θα κάνεις στις τροφές που θα φας αργότερα μέσα στην ημέρα, επειδή τη στιγμή που θα νιώσεις ότι κάτι έκανες καλά θα θέλεις να συνεχίσεις να το κάνεις.

3. Δεσμεύσου   

Το να περιμένεις και να θέλεις να συμβούν κάποια πράγματα δεν θα συμβούν από μόνα τους. Αυτές οι σκέψεις μπορεί να μη σε βοηθούν να ξεκινήσεις δίαιτα: «θέλω πραγματικά να χάσω βάρος, το θέλω, αλλά αυτό δεν γίνεται». Έτσι, εδώ είναι η μεγάλη ερώτηση: Αφού το θέλεις πραγματικά τι σκοπεύεις να κάνεις γι 'αυτό τώρα; Ονόμασε τρία πράγματα. Σκοπεύεις να πίνεις νερό όταν ξυπνάς; Σκοπεύεις να σταματήσεις να τρως στις 20:00; Σκοπεύεις να κρατήσεις ένα διατροφικό ημερολόγιο καθημερινά όπου θα καταγράφεις το τι τρως και γιατί το τρως; Σκοπεύεις να κόψεις τη ζάχαρη κι όλες τις ύπουλες πηγές της; Σκοπεύεις να αρχίσεις να γυμνάζεσαι; Σκοπεύεις να συμβουλευτείς έναν διαιτολόγο ώστε να πάρεις ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής κι όχι κάποια δίαιτα που δεν έχει σχεδιαστεί για σένα; Διότι το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν μπορείς να κάνεις δίαιτα. Είναι ότι χρειάζεσαι ένα πρόγραμμα για να ξεκινήσεις να κάνεις δίαιτα.