Πρωινά γεμάτα ενέργεια!

Πρωινά γεμάτα ενέργεια!

Όποιοι αθλούνται συστηματικά, έχουν ακόμη μεγαλύτερη ανάγκη για σωστή και ισορροπημένη διατροφή. Eίναι κάτι παραπάνω από χρήσιμο να ξεκινούν την ημέρα τους με μεγάλη ενέργεια και πρέπει να τρώνε ένα πλούσιο πρωινό, με όλες εκείνες τις τροφές που χρειάζεται το σώμα τους.

wefit

Το καλό πρωινό δεν χρειάζεται να είναι και περίπλοκο. Αρκεί ο σωστός σχεδιασμός, βάσει προτιμήσεων και καταλληλότητας. Εμείς έχουμε να σου προτείνουμε κάποιες δικές μας ιδέες που θα σε βοηθήσουν να ξεκινάς δυνατά την ημέρα σου:

  • Αυγά: η πρωτεΐνη που περιέχουν είναι απαραίτητη για να αναπτυχθούν οι μυς σου και να έχεις ενέργεια όλη την ημέρα. Μπορείς να τα δοκιμάσεις βραστά ή σε ομελέτα (δύο αυγά) μαζί με πληθώρα λαχανικών, όπως ψιλοκομμένη ντομάτα, πιπεριά και κρεμμύδι. Κάποιες φορές, μπορείς να προσθέσεις και 1-2 φέτες προσούτο (αφότου φτιάξεις την ομελέτα), ως επιβράβευση μετά από την απαιτητική προπόνηση της προηγούμενης ημέρας.
  • Φρυγανιές ολικής άλεσης με μέλι και ταχίνι: δύο με τρεις φρυγανιές είναι αρκετές και περιέχουν μπόλικες φυτικές ίνες, ενώ θα σε κάνουν να νιώσεις χορτασμένος όταν σηκωθείς από το τραπέζι. Το μέλι και το ταχίνι (100%, χωρίς άλλα πρόσθετα) θα σου δώσουν έξτρα ενέργεια στο ξεκίνημα της ημέρας.
  • Γιαούρτι με φρούτα και βρώμη: διάλεξε βρώμη ή κουάκερ. Δοκίμασε να μην προσθέσεις γάλα και βάλε μέσα στο μπολ ένα γιαούρτι με 2% λιπαρά και ένα ψιλοκομμένο φρούτο εποχής (π.χ. μήλο ή αχλάδι). Ο συνδυασμός είναι εξαιρετικός και το πρωινό σου πλήρες.