Απέφυγε τις «παγίδες» όταν κάνεις δίαιτα

Απέφυγε τις «παγίδες» όταν κάνεις δίαιτα

Πολλές φορές προσπαθείς να χάσεις βάρος και ενώ νομίζεις ότι τα κάνεις όλα σωστά, η ζυγαριά δεν φαίνεται να συμφωνεί μαζί σου. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν κάποια πράγματα στο ημερήσιο πρόγραμμά σου, τα οποία ίσως δεν θεωρείς σημαντικά, αλλά είναι αυτά τα οποία σε επηρεάζουν και δεν χάνεις όσο βάρος θα έπρεπε.

wefit

Οι διαιτολόγοι λένε ότι τα πράγματα τα οποία θεωρείς ασήμαντα, είναι αυτά τα οποία μπορούν να ανατρέψουν την προσπάθειά σου να χάσεις βάρος. Οι παρασπονδίες στο πρόγραμμά σας μπορεί να φαίνονται αμελητέες, όμως είναι αυτές που «υψώνουν τοίχο» στο στόχο σου. Οι σημαντικότερες «παγίδες» στις οποίες εγκλωβίζεται η πλειοψηφία είναι οι εξής:

  1. Πολλές φορές δεν τρώτε πρωινό: είσαι ένας επαγγελματίας με απαιτητική δουλειά και ευθύνες. Τις περισσότερες φορές φεύγεις βιαστικά από το σπίτι και θεωρείς ότι δεν χρειάζεται να πάρεις πρωινό. Αυτή είναι μια λάθος αντίληψη. Έρευνες έδειξαν ότι όσοι δεν τρώνε καθημερινά πρωινό, έχουν 60% περισσότερες πιθανότητες να συνεχίσουν να έχουν μεγαλύτερο βάρος από το κανονικό. Αυτό οφείλεται στο γεγονός, ότι ο οργανισμός το πρωί χρειάζεται ένα καλό kick start για να ξεκινήσει, καθώς σε αντίθετη περίπτωση η σειρά είναι: το πρωί επιδρομή στον φούρνο, το δεκατιανό με κρουασάν από το ψιλικατζίδικο κ.ο.κ αλλά και μεγάλο γεύμα στο τέλος της ημέρας. Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, λέει το ρητό και έχει πλήρη εφαρμογή σε αυτήν την περιπτωση.
  2. Τρώτε πολλές φορές την εβδομάδα έξω: το φαγητό των εστιατορίων – ακόμη και αν είναι το ίδιο που λέει το πρόγραμμα σας – περιέχει πολύ περισσότερα λιπαρά συνήθως από ότι το σπιτικό φαγητό. Αυτό λειτουργεί συναθροιστικά με το γεγονός, ότι οι μερίδες των εστιατορίων είναι συχνά μεγαλύτερες, με αποτέλεσμα να λαμβάνετε πολύ περισσότερες θερμίδες απ’όσες θα έπρεπε.
  3. Τρώτε μόνο δύο με τρία γεύματα την ημέρα: σίγουρα χορταίνει κανείς τρώγοντας δύο ή τρία μεγάλα γεύματα την ημέρα. Όμως με αυτό τον τρόπο, το σώμα συνηθίζει και αρχίζει να αποθηκεύει λίπος, καθώς η τροφή είναι περισσότερη από τις καύσεις, από την στιγμή που νοιώθετε κορεσμό. Αν αντιθέτως εισαγάγετε ένα με δύο επιπλέον γεύματα την ημέρα (με μικρές μερίδες), έρευνες έχουν δείξει ότι σταδιακά θα αρχίσετε να χάνετε βάρος και κυρίως λίπος.