Μπάρες δημητριακών: εύκολη και γρήγορη ενέργεια!

Μπάρες δημητριακών: εύκολη και γρήγορη ενέργεια!

Μιας και στο γραφείο μας οι μπάρες δημητριακών (από φούρνο) αποτελούν την εύκολη και γρήγορη λύση για πρωινό, αποφασίσαμε να μοιραστούμε μαζί σας, τα διατροφικά οφέλη και μια εύκολη συνταγή!

wefit

Οι μπάρες δημητριακών θα είναι πάντα η Νο 1 επιλογή μας καθώς φτιάχνονται εύκολα, είναι το καλύτερο σνακ μεταξύ γευμάτων (δεν σε έχουμε πρήξει για 2-3 μικρά γεύματα ανάμεσα στο πρωινό, το μεσημεριανό και το βραδινό;), δεν έχουν συντηρητικά (αυτές που θα φτιάξετε σε λίγο), δεν έχουν υπερβολικές θερμίδες ή ζάχαρη, δεν έχουν αρώματα και το κόστος τους είναι μικρότερο του εμπορίου.

Η συνταγή

 

Θα χρειαστείτε

200 γραμμάρια βρώμη

50 γραμμάρια αποξηραμένη μπανάνα

50 γραμμάρια goji berry (εναλλακτικά σταφίδα)

1 κουταλιά του γλυκού κανέλα

400 γραμμάρια μέλι

Εκτέλεση:

Βάζουμε σε ένα μικρό κατσαρολάκι το μέλι και την κανέλα και ανακατεύουμε σε χαμηλή θερμοκρασία. Όταν το μείγμα γίνει ομοιογενές, το ρίχνουμε σε ένα μπολ και ρίχνουμε τα υπόλοιπα υλικά (την αποξηραμένη μπανάνα την έχουμε σπάσει σε μικρότερα κομμάτια) και ανακατεύουμε καλά. Τοποθετούμε το μείγμα σε ένα ταψί με στρωμένο αντικολλητικό χαρτί ή λαδόκολλα, ισιώνουμε το μείγμα με μια σπάτουλα και ψήνουμε για 20 λεπτά στους 180 βαθμούς. Με το που τις βγάλεις από τον φούρνο, κόψε τις μπάρες γιατί μετά θα θρυμματίζονται και είναι κρίμα. Καταναλώστε ενός 3-4 ημερών (μα #afou δεν έχει συντηρητικά).

Υ.Γ. Αντί για μέλι μπορείς να βάλεις κουβερτούρα, αρκεί να έχει περισσότερο από 65% κακάο και ελάχιστη ή καθόλου ζάχαρη. Αλλιώς κακάο σε σκόνη και προσθέτεις μισή κούπα μαύρη ζάχαρη. Εκεί λιώνεις την κουβερτούρα σε μπεν μαρί και ανακατεύεις με την βρώμη, προσθέτωντας σιγά σιγά τα υπόλοιπα υλικά. Τό 'πιασες; Ποδιά και πάμε να φτιάξουμε το πιο υγιεινό σνακ!

Υ.Γ.2 Επειδή είσαι εσύ (ξέρεις εσύ), βάλε και λίγη τριμμένη ινδική καρύδα!