5 τροφές για Όσκαρ! Ποιες καίνε περισσότερες θερμίδες;

5 τροφές για Όσκαρ! Ποιες καίνε περισσότερες θερμίδες;

Θέλεις να κάψεις περισσότερες θερμίδες; Νέα μελέτη του Χάρβαρντ έχει αποκαλύψει έναν τρόπο να ρίξεις τα κιλά χωρίς να κάνεις δίαιτα. Εάν προσθέσεις ορισμένες τροφές στη μέρα σου ή τις συνδυάσεις μπορείς να κάψεις και να αδυνατίσεις. Δες ποιες τροφές παίρνουν Όσκαρ στο κάψιμο των θερμίδων.

wefit

Για πρωινό

Γάλα, βρόμη, δημητριακά ολικής άλεσης

Τα συστατικά που βοηθούν: Ασβέστιο, σύνθετοι υδατάνθρακες και φυτικές ίνες

Οι σύνθετοι υδατάνθρακες και οι φυτικές ίνες ενισχύουν το μεταβολισμό σου διατηρώντας χαμηλά τα επίπεδα της ινσουλίνης μετά το φαγητό. Αυτό είναι καλό, γιατί όταν παράγεται ινσουλίνη στείλνει μήνυμα στο σώμα σου ότι ήρθε η ώρα να ξεκινήσει την αποθήκευση λίπους. Η βρόμη διασπάται αργά στο στομάχι και δεν προκαλεί απότομη αύξηση των επιπέδων της ινσουλίνης. Επίσης το πρωινό αυτό σε βοηθά να ανατροφοδοτείς την καθημερινή καύση θερμίδων. Μελέτη διαπίστωσε ότι η κατανάλωση πρωινού βοήθησε να αυξηθεί ο μεταβολισμός 10%. Το ασβέστιο που περιέχεται στο γάλα βοηθά στο αδυνάτισμα σύμφωνα με έρευνες.

Για σνακ

Σέλινο

Τα συστατικά που βοηθούν: Φυτικές ίνες, βιταμίνη C, βιταμίνη Α και βιταμίνη Κ

Περίπου το 75% ενός κλωναριού είναι στην πραγματικότητα νερό το άλλο 25% είναι κυρίως φυτικές ίνες. Ως αποτέλεσμα αυτό το νόστιμο λαχανικό σου παρέχει λιγότερες θερμίδες από ό,τι θα χρειαστεί το σώμα σου για να το χωνέψει. Εκτός από την καύση περισσότερων θερμίδων που μπορεί να κάνει, το σέλινο είναι μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών που θα διατηρήσει τον κορεσμό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μειώνοντας την ανάγκη να φας κάποιο άλλο σνακ. Μπορείς να το φας σκέτο ή με λίγο τυρί, με κάποιο ντιπ ή να το προσθέσεις στη σαλάτα σου.

Ενδιάμεσα

Πιες καφέ ή πράσινο τσάι

Τα συστατικά που βοηθούν: Καφεΐνη και μία ουσία που περιέχει το πράσινο τσάι που ονομάζεται επιγαλλοκατεχίνη (EGCG).

Η καφεΐνη συμβάλλει στην επιτάχυνση του καρδιακού σου ρυθμού. Όσο πιο γρήγορα χτυπάει η καρδιά σου, τόσο περισσότερες θερμίδες καις. Η EGCG στο πράσινο τσάι λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο, αλλά αντί να κάνει την καρδιά σου να χτυπά, προκαλεί το μυαλό σου και το νευρικό σύστημα να λειτουργεί πιο γρήγορα και αυτό μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερες θερμίδες. Η EGCG μπορεί να βελτιώσει τη γνωστική λειτουργία επηρεάζοντας την παραγωγή των νευρικών κυττάρων, ενώ αυξάνει τον μεταβολικό ρυθμό και επιταχύνει την οξείδωση των λιπών. Αυξάνει επίσης τη θερμογένεση (ο ρυθμός με τον οποίο καίγονται οι θερμίδες) και ως εκ τούτου, αυξάνει τις ενεργειακές δαπάνες. Σε μελέτες, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ο συνδυασμός της καφεΐνης και 90mg από EGCG για τρεις φορές την ημέρα μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις επιπλέον 80 θερμίδες την ημέρα.

Για ένα ελαφρύ γεύμα

Ρόκα

Τα συστατικά που βοηθούν: Φυτικές ίνες

Αν θέλεις να κάψεις περισσότερες θερμίδες και να χάσεις βάρος με αποτελεσματικό τρόπο η ρόκα πρέπει να είναι η πρώτη σου επιλογή. Έχει μια ευχάριστη, πιπεράτη γεύση, και περιέχει μόνο τέσσερις θερμίδες ανά μερίδα (1 φλιτζάνι). Είναι γεμάτη με φυτικές ίνες επομένως βοηθά στο να ελέγχεις την όρεξή σου, και περιέχει βιταμίνες Κ, C και Α. Μπορείς εκτός από σαλάτα να την προσθέσεις σε γιαούρτι και να έχεις ένα πιπεράτο ντιπ ή σε σούπες.

Για μεσημεριανό ή βραδινό

Σολομό, τόνο, σαρδέλες

Τα συστατικά που βοηθούν: Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα

Τα ψάρια ρίχνουν τα επίπεδα μιας ορμόνης που ονομάζεται λεπτίνη. Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι η λεπτίνη επηρεάζει άμεσα το μεταβολισμό και αυτός καθορίζει αν θα κάψεις θερμίδες ή θα τις αποθηκεύσει ως λίπος. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Ουισκόνσιν διαπίστωσαν ότι τα ποντίκια που είχαν χαμηλά επίπεδα λεπτίνης είχαν ταχύτερο μεταβολισμό και έκαψαν λίπος γρηγορότερα σε σχέση με τα ποντίκια που είχαν υψηλότερα επίπεδα λεπτίνης. Ο καλύτερος τρόπος για να μειώσεις τη λεπτίνη σου; Φάε ψάρια. Αν δεν σου αρέσουν τα συμπληρώματα με ιχθυέλαια κάνουν εξίσου καλή δουλειά.