Γιώργος Παπαδημάκης: Πως γυμνάζει τους Έλληνες σταρς;

Γιώργος Παπαδημάκης: Πως γυμνάζει τους Έλληνες σταρς;

Ποιος κρύβεται πίσω από το σμιλεμένο κορμί της Νατάσας Καλογρίδη, τα μπράτσα του Αντίονου Αλμπάντη, το fit σώμα του Γιώργου Καπουτζίδη και τους κοιλιακούς της Ελευθερίας Ελευθερίου; Ο personal trainer των σταρς Γιώργος Παπαδήμακης!

wefit

Γυμνάζει την Ελευθερία Ελευθερίου, τον Αντίοονο Αλμπάντη, τον Γιώργο Καπουτζίδη, τη Νατάσα Καλογρίδη, Αποστολία Ζώη, Τάκη Ζαχαράτο κ.ά. Παλιότερα γύμναζε τη Δέσποινα Βανδή και την Έλενα Ράπτη. Yπήρξε πανελληνιονίκης ενόργανης γυμναστικής και μέλος της Ολυμπιακής ομάδας στην Ατλάντα το 1996, χρυσός βαλκανιονίκης στην κατηγορία εφήβων-ανδρών με συμμετοχές σε παγκόσμια πρωταθλήματα, ευρωπαϊκά και διεθνή meetings. Είναι χορογράφος-χορευτής σε πρωινές και ψυχαγωγικές εκπομπές ενώ είναι ιδιοκτήτης 2 γυμναστηρίων στην Αθήνα. Ο Γιώργος Παπαδημάκης μας αποκαλύπτει τα προπονητικά προγράμματα των αγαπημένων μας Ελλήνων και Ελληνίδων σταρ.

Τι προγράμματα γυμναστικής προτιμούν οι σταρς Γιώργο;

Κάθε φορά υπάρχει ένας συγκεκριμένος στόχος: π.χ. μια πρεμιέρα, μια εμφάνιση σε θέατρο, σε συναυλία κ.α. και ανάλογα τι χρειάζεται ο καθένας σχεδιάζουμε το πρόγραμμα. Όμως σε γενικές γραμμές κάνουν τις εξής προπονήσεις:

Δέσποινα Βανδή: Μαζί μου έκανε TRX. Είναι μία μέθοδος που δίνει τέλεια γραμμωμένο σώμα, καθώς με τους ιμάντες γυμνάζεις άψογα όλο σου το σώμα! Παίζεις ουσιαστικά με το βάρος σου και βλέπεις μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα τη διαφορά πάνω σου.

Με την Δέσποινα Βανδή

 

undefined

Ελευθερία Ελευθερίου: Κάνει έντονο αερόβιο πρόγραμμα γυμναστικής και power plate (όργανο δόνησης) με βάρη. Το μηχάνημα δόνησης γυμνάζει όλο το σώμα, αυξάνει την δύναμη, συσφίγγει τα πόδια, αυξάνει την ευλυγισία, τον μεταβολισμό, απαιτεί ελάχιστο χρόνο άσκησης (10-15′), μειώνει την κυταρρίτιδα μέσω των προγραμμάτων μασαζ που διαθέτει χωρίς να επιβαρύνει καθόλου τις αρθρώσεις.

Με την Ελευθερία Ελευθερίου

undefined

 

Έλενα Ράπτη: Ακολουθεί ένα ειδικό φυσικό πρόγραμμα όπως τρέξιμο με άλματα και φουλ ασκήσεις για γλουτούς με βαράκια και χωρίς.

Τάκης Ζαχαράτος: Κάνει πολύ έντονη αερόβια προπόνηση. Η αερόβια βελτιώνει τη φυσική κατάσταση, το καρδιαγγειακό και το καρδιαναπνευστικό σύστημα, αυξάνει την αντοχή του ατόμου και βοηθά στη μείωση του ποσοστού λίπους στο σώμα, αν συνδυαστεί με την κατάλληλη διατροφή.

Γιώργος Καπουτζίδης: Κάνει πολλά βάρη και του αρέσει το μηχάνημα αντιστάσεων με τα ελατήρια (kinessis), κάνουμε πολλές διατάσεις για την σπονδυλική στήλη. Το μηχάνημα αντιστάσεων γυμνάζει όλο το σώμα, προσφέροντας τόσο αερόβια άσκηση όσο και αύξηση αντοχής και μυϊκή ενδυνάμωση. Γυμνάζονται καταπληκτικά επίσης όλες οι μυϊκές ομάδες.

Με τον Γιώργο Καπουτζίδη

 

undefined

undefined 

Αποστολία Ζώη: Ασχολείται με crossfit και ως πρώην αθλήτρια έχει βάσεις – γνωρίζει δηλαδή τη διαδικασία - και διαθέτει πειθαρχία στους γυμναστικούς κανόνες. Το crossfit συνδυάζει κάψιμο λίπους, αντοχή, δύναμη, μυϊκή μάζα. Περιλαμβάνει μια μεγάλη γκάμα προπονητικών μεθόδων από ενόργανη γυμναστική και άρση βαρών, μέχρι powerlifting (άρσεις θανάτου, καθίσματα, αρασέ, ζετέ) σπριντ και τρέξιμο μεγάλων αποστάσεων.

Αντίονοος Αλμπάντης: Αρκετά υπάκουος και σηκώνει πάρα πολλά βάρη! Η άσκηση με βάρη δεν «καίει» θερμίδες για ένα λεπτό, αλλά συνεχίζει να «καίει», αρκετό χρόνο μετά την τελευταία άσκηση.

Νατάσα Καλογρίδη: Κάνει ...αντρική προπόνηση. Σηκώνει πολλά βάρη και έχει πολλή όρεξη να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό κάθε φορά στην προπόνησή της ενώ κάνει πολύ TRX και πρόγραμμα για γλουτούς.

Πώς καταφέρνεις πέρα από το προπονητικό πρόγραμμα που ακολουθεί καποιος να παραμένει και «φέτες»;

undefined

Αυτό που συμβουλεύω όλους τους ασκούμενους είναι να έρχονται φαγωμένοι τουλάχιστον 2 ώρες πριν και μετά να καταναλώνουν κάτι με βιταμίνη C που θα τους παρέχει ενέργεια και θα διατηρήσει τη μυική μάζα που δουλέψαμε μαζί. Τους συμβουλεύω να φάνε ένα ελαφρύ βραδινό που να περιλαμβάνει ελάχιστους υδατάνθρακες και κυρίως καθαρή πρωτείνη.

undefinedundefined

Και ποιο είναι το μότο σου;

Η γυμναστική πάντα κάνει καλό! Δεν χρειάζεται κόπος, αλλά τρόπος.

Τα γυμναστήρια του Γιώργου Παπαδημάκη:

1ο: Γυμναστήριο personal group by George Papadimakis, Μιχ. Μωραϊτη 66, Κατεχάκη, Τ: 21 3005 6933, www.georgepapadimakis.gr

2ο: Γυμναστήριο personal by George Papadimakis, Λεωφ. Αλεξάνδρας 122, Αμπελόκηποι, Τ: 210 7781912, www.personalstudio.gr