Κοιμήσου σαν μωράκι!

Κοιμήσου σαν μωράκι!

Το απόλυτο μυστικό για έναν άνετο ύπνο είναι να μην διστάσεις να πειραματιστείς. Κάτι που «πιάνει» για έναν άλλο δεν σημαίνει πως πιάνει για εσένα. Εμείς θα σου γράψουμε όλα τα «κόλπα», αλλά εσύ θα πρέπει να δοκιμάσεις!

wefit

Η πρώτη κίνηση είναι να βρεις πόσο ύπνο χρειάζεσαι για να λειτουργείς στο 100%. Οι περισσότεροι ενήλικες χρειάζονται από 7 μέχρι 9 ώρες. Πειραματίσου και βρες τον χρόνο που σου ταιριάζει.

Ύπνος σε σταθερές ώρες

Πρέπει να κρατήσεις μια σταθερή ώρα ύπνου για κάθε βράδυ. Βρες την ώρα κατά την οποία συνήθως νυστάζεις, ώστε να μην στριφογυρίζεις σαν το μακαρόνι στο σεντόνι σου. Προσπάθησε να μην σπάσεις την ρουτίνα σου ούτε τα σαββατοκύριακα. Όταν αποφασίσεις να κάνεις αλλαγές στην ώρα του ύπνου σου, άλλαξέ την, το πολύ ένα 15΄την φορά γιατί αλλιώς απορρυθμίζεις πάλι το βιολογικό σου ρολόι.

Να ξυπνάς σε σταθερές ώρες

Όσο σημαντικό είναι να κοιμάσαι σε σταθερή ώρα, το ίδιο σημαντικό είναι να ξυπνάς και σε σταθερή ώρα. Οι εργασίες μας μας βοηθούν προς αυτήν την κατεύθυνση (να ξυπνάμε σταθερή ώρα για να πάμε στην δουλειά), αλλά ακόμα και αν δεν εργάζεστε, το βιολογικό σου ρολόι δεν κάνει διαχωρισμούς. Αν κοιμάσαι όσο χρειάζεσαι, δεν χρειάζεσαι ξυπνητήρι, αν χρειάζεσαι ξυπνητήρι, φτιάξε τον ύπνο σου.

Αναπλήρωσε τον χαμένο ύπνο

Πόσο πιο υγειής νιώθεις στο εξοχικό σου, όταν ρίχνεις ένα μεσημεριανό υπνάκο, επειδή με την παρέα κοιμηθήκατε αργά; Αυτό είναι! Κάθε φορά που «κλέβεις» από τον ύπνο σου να «ρεφάρεις» με μια ωρίτσα, νωρίς το απόγευμα ή το μεσημέρι. Έτσι δεν θα βγεις ποτέ από το πρόγραμμά σου.

Λίγο θα κλείσω τα μάτια μου

Μην σου γίνει συνήθεια η μεσημεριανή σιέστα. Όποτε κοιμάσαι (αν συμβαίνει 3-4 φορές την εβδομάδα) να βάζεις ξυπνητήρι στο μισάωρο και μόνο νωρίς το απόγευμα. Αν κοιμηθείς στις 19:30-20:00 για μια ώρα...καλές τέσσερις θα κοιμηθείς, στην καλύτερη των περιπτώσεων.

Μην το ξεφτιλίζεις

Αν κάνεις καταχρήσεις, απλά δεν υπάρχει περίπτωση να ξυπνήσεις στην ώρα σου ή να ξυπνήσεις ευχάριστα ή να ξυπνήσεις γενικά. Τις μέρες τουλάχιστον που πρέπει να ξυπνάς νωρίς, πιές ένα κρασάκι στο ήρεμο.

Να σε εμπνέει ο χώρος

Σκοτεινά, ήσυχα, με άνετο μαξιλάρι και στρώμα, ενώ φυσικά να έχει την ιδανική θερμοκρασία για εσάς, χωρίς να ζεσταίνεστε ή να κρυώνετε πολύ (να κρυώνετε λίγο είναι λογικό). 

SOS: Να γυμνάζεστε νωρίς. Αν γυμνάζεστε αργά το απόγευμα, όσο κουρασμένοι και να είσαστε, η υπερένταση δεν θα σας αφήσει να κλείσετε μάτι. Για κανένα λόγο.