Τι φταίει στο ποδήλατό σου και πονάς;

Τι φταίει στο ποδήλατό σου και πονάς;

Αν κάνεις ποδήλατο αλλά οι βόλτες σου δημιουργούν ολοένα και πρόβλημα στα χέρια όπως μουδιάσματα και καψίματα ή πόνους στα πόδια και τη μέση δες τι μπορεί να φταίει.

wefit

Ας ξεκινήσουμε από τα πόδια: Οι ποδηλάτες στερεώνουν τα πόδια τους σε clipless σύστημα πεντάλ. Το πρόβλημα εδώ είναι ότι αν τα πέλματά σου δεν είναι σωστά τοποθετημένα στη σωστή γωνία, θα καταλήξεις με πόνους στα γόνατά σου που θα αυξάνονται έως ότου διορθωθεί. Η εύκολη λύση είναι να ρυθμίσεις σωστά τα clipless. Όσο πιο ευθυγραμμισμένα τόσο περισσότερη δύναμη θα παράγεις με κάθε πεντάλ.

Όσο για τη σέλα είναι το κύριο πράγμα που πρέπει να προσέξεις γιατί από την τριβή που προκαλεί στο δέρμα σου τα ρούχα και η σέλα μπορεί να οδηγήσει σε πόνο στους γλουτούς, στην περιγεννητική περιοχή ή / και σε ένα αρκετά δυσάρεστο σύγκαμα.

Και τέλος, τα χέρια. Κρατώντας το τιμόνι στην ίδια θέση για μεγάλο χρονικό διάστημα, πιάνοντάς το πάρα πολύ σφιχτά από τα drops για αρκετή ώρα, ή εάν κλίνει πολύ πάνω από τον μπροστινό τροχό, διατρέχεις τον κίνδυνο να συμπιέσεις το ωλένιο νεύρο, το οποίο ξεκινά από το μικρό δάχτυλο συνεχίζει μέσω του αγκώνα και φτάνει στο άνω τμήμα του χεριού. Είναι το μεγαλύτερο απροστάτευτο νεύρο στο σώμα, έτσι είναι εύκολο να τραυματιστεί. Υπάρχουν τεχνικές για να το αποφύγεις αλλά το πιο απλό προληπτικό μέτρο είναι να μετακινείς τα χέρια σου από το τιμόνι για λίγο.

Αν νιώθεις καρφίτσες και βελόνες να σε τρυπούν ή ενόχληση στα χέρια και τα δάχτυλα, ενώ ποδηλατείς, το σώμα σου σου λέει να μετατοπίσεις τη θέση σου. Επίσης, βεβαιώσου πως το ποδήλατο είναι σωστά ρυθμισμένο για το σώμα σου και πως η πίεση των ελαστικών δεν είναι πάρα πολύ υψηλή. Να χρησιμοποιείς ποδηλατικά γάντια με επιθέματα gel και επένδυσε σε μια ποιοτική ταινία τιμονιού. Τέλος, κάνε διατάσεις πριν και μετά το ποδήλατο και μερικές σύντομες στάσεις κατά τη διαδρομή σου.

Δες τι προβλήματα μπορεί να σου δημιουργήσει η λάθος θέση των πραγμάτων στο ποδήλατό σου.

Τι φταίει στο ποδήλατό σου και πονάς;

Πρόβλημα: Πρόσθιος πόνος στο γόνατο

Τι φταίει: Η σέλα σου μπορεί να είναι πολύ χαμηλή, κάνεις πετάλι σε χαμηλό ρυθμό (ταχύτητα), χρησιμοποιείς τους μυς του τετρακεφάλου σου πάρα πολύ στο πετάλι και υπάρχει ανισορροπία μυών στα πόδια σου.

Πρόβλημα: Αυχεναλγία

Τι φταίει: Το τιμόνι ή η σέλα. Εάν το τιμόνι είναι πολύ χαμηλό, σε μεγάλη απόσταση ή πολύ κοντινό. Μια σέλα με υπερβολική καθοδική κλίση μπορεί να δημιουργήσει πόνο στον αυχένα.

Πρόβλημα: Πόνος στη μέση

Τι φταίει: Τα μη ευλίγιστα ισχία, ο χαμηλός ρυθμός, χρησιμοποιείς τους τετρακέφαλους μυς πάρα πολύ στο πετάλι, έχεις πολύ μεγάλο ή πολύ χαμηλό τιμόνι.

Πρόβλημα: Τενοντίτιδα οπίσθιου μηριαίου

Τι φταίει: Τα μη ευλίγιστα ισχία, η βίαιη διάταση ή σύσπαση των οπίσθιων μηριαίων, σέλα σε ψηλή θέση.

Πρόβλημα: Μούδιασμα ή πόνος στα χέρια

Τι φταίει: Η κακή τοποθέτηση των μανέτων των φρένων, και η κλίση της σέλας προς τα κάτω.

Πρόβλημα: Μούδιασμα ή πόνος στα πόδια

Τι φταίει: Το ότι χρησιμοποιείς τους τετρακέφαλους μυς πάρα πολύ στο πετάλι, έχεις χαμηλό ρυθμό.

Φίλια Μητρομάρα