Οι ανεπιθύμητες παρενέργειες 4 γνωστών συμπληρωμάτων

Οι ανεπιθύμητες παρενέργειες 4 γνωστών συμπληρωμάτων

Αυτό το χάπι που παίρνεις για να αυξήσεις την ενέργειά σου ή να αντιμετωπίσεις τις αυπνίες μπορεί να σου δημιουργήσει μερικά ενοχλητικά συμπτώματα. Μάθε ποιες είναι οι ανεπιθύμητες παρενέργειες 4 γνωστών συμπληρωμάτων.

wefit

Οι μελέτες για τα συμπληρώματα και τις ανεπιθύμητες παρενέργειές τους είναι περιορισμένες και συχνά ασαφείς, αλλά εάν κοιτάξεις προσεκτικά τις πιθανές παρενέργειες που αναγράφονται στη συσκευασία τους ίσως καταλάβεις γιατί νιώθεις άσχημα. (Σ.Σ.: Έχε υπόψη σου ότι τα συμπλήρωματα που κυκλοφορούν νόμιμα στην Ελληνική αγορά είναι πιστοποιημένα από τον ΕΟΦ και εν γένει είναι ασφαλή για τους περισσότερους ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων των εγκύων και των θηλάζουσων γυναικών, όταν η λήψη τους δεν ξεπερνάει την συνιστώμενη δόση. Ζητάτε πάντα τη συμβουλή του γιατρού ή του φαρμακοποιού σας). Διάβασε σχετικά: Τα 3 λάθη που κάνεις όταν παίρνεις βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφής

1 Σίδηρος

Χρησιμοποιείται, κυρίως, για την περίοδο της εγκυμοσύνης και για την αναιμία.

Πιθανές ανεπιθύμητες παρενέργειες: Κοιλιακό άλγος, ναυτία και δυσκοιλιότητα.

Για να προλάβεις αυτά τα συμπτώματα πάρε το σίδηρο 15 λεπτά πριν το γεύμα, το άδειο στομάχι βοηθά στην απορρόφηση του σιδήρου. Επίσης ο σίδηρος απορροφάται καλύτερα όχι μόνο όταν τον λαμβάνεις νηστικός αλλά και όταν συνοδεύεται από βιταμίνη C.Επειδή ο σίδηρος μπορεί να προκαλέσει δυσκοιλιότητα, ο γιατρός θα σου συστήσει και ένα μαλακτικό κοπράνων. Ο σίδηρος σχεδόν πάντα δίνει στα κόπρανα ένα μαύρο χρώμα αλλά αυτό είναι μια ακίνδυνη παρενέργεια.

Διάβασε σχετικά: Πώς να πάρεις τις βιταμίνες που χρειάζεσαι με λίγες μπουκιές

2 Ρίζα βαλεριάνας

Χρησιμοποιείται για τις αϋπνίες.

Πιθανές ανεπιθύμητες παρενέργειες: Έντονα όνειρα.

Η βαλεριάνα έχει χρησιμοποιηθεί για αιώνες ως μέσο χαλάρωσης, μυοχαλαρωτικό και για να προάγει τον βαθύ ύπνο. Αν δεν κοιμάσαι καλά και ξυπνάς συχνά, ίσως να μη φτάνεις ποτέ σε βαθύ ύπνο που σου επιτρέπει να ονειρευτείς. Οπότε αν πάρεις βαλεριάνα θα παρατηρήσεις ότι ονειρεύεσαι περισσότερο, επειδή σε βοηθά να μπεις σε βαθύτερο ύπνο.

3 Ιχθυέλαια

Χρησιμοποιούνται: για την υγεία της καρδιάς και τη μείωση του κινδύνου του καρκίνου.

Πιθανές ανεπιθύμητες ενέργειες: Καούρες και διάρροια.

Οι κάψουλες ιχθυελαίου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσεις την πρόσληψη των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, αλλά το ιχθυέλαιο μπορεί να σου προκαλέσει γαστρεντερικά προβλήματα και να νιώσεις καούρα. Για να προλάβεις αυτά τα συμπτώματα κατάπινε τη κάψουλα στη μέση ενός γεύματος. Διάβασε σχετικά: Ό,τι χρειάζεται να ξέρετε για τα Ω-3 Λιπαρά

4 Gingo Biloba

Χρησιμοποιείται για βελτίωση της μνήμης.

Πιθανές παρενέργειες: Κεφαλαλγία, ναυτία και κάποιες ήπιες γαστρολογικές διαταραχές.

Αυτό το συμπλήρωμα είναι δημοφιλές επειδή ενισχύει τη μνήμη, αλλά υπάρχουν ενδείξεις ότι θα μπορούσε να αραιώσει το αίμα, καθιστώντας το επικίνδυνο για όποιον λαμβάνει αντιπηκτικά φάρμακα. Επιπλέον, οι ακατέργαστοι σπόροι ginkgo biloba περιέχουν ποσότητες μιας επικίνδυνης τοξίνης. Εάν είσαι οπαδός των σπόρων, περιόρισε τη λήψη του σε λίγους μαγειρεμένους σπόρους.

Φίλια Μητρομάρα