Πες «αντίο» στον πόνο του αυχένα (και πολλά άλλα) με την Μέθοδο Mulligan!

Πες «αντίο» στον πόνο του αυχένα (και πολλά άλλα) με την Μέθοδο Mulligan!

Tα τελευταία χρόνια η θεραπευτική προσέγγιση του Brian Mulligan, του δημιουργού του The Mulligan Concept που αναπτύχθηκε στη Ν. Ζηλανδία τη δεκαετία του 70, θεωρείται μια από τις πιο σημαντικές και αποτελεσματικές τεχνικές στο χώρο της μυοσκελετικής αποκατάστασης. 

wefit

Τι είναι η μέθοδος Mulligan;
Πρόκειται για μια τεχνική θεραπευτικών χειροπρακτικών κινήσεων που αντιμετωπίζει τον μυοσκελετικό τραυματισμό που προκαλεί πόνο και περιορίζει την κίνηση. Η εφαρμογή της θεραπείας γίνεται χωρίς να πονάς καθόλου και βελτιώνει την κίνηση και τη λειτουργία της άρθρωσης ή της σπονδυλικής στήλης μειώνοντας τον πόνο. Η μέθοδος προβλέπει και τεχνικές αυτοθεραπείας.

Οι τεχνικές
Εφαρμόζονται σε διάφορες θέσεις (π.χ. καθιστή, μπούμυτα κ.λπ) και χωρίζονται σε:
* Snag’s και nag’s που αφορούν στη σπονδυλική στήλη (αυχενική – θωρακική και οσφυϊκή μοίρα).
* Mwm’s που αφορούν σε μυοσκελετικά προβλήματα των αρθρώσεων, σε χέρια και πόδια και σε σπονδυλική στήλη.

Τι αντιμετωπίζει
Ενδεικτικά, αναφέρουμε μερικές περιπτώσεις που μπορεί να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά η μέθοδος Mulligan:
* Αυχενικό σύνδρομο: σε απαλλάσει από συμπτώματα όπως ζαλάδα, ίλιγγο, πονοκέφαλο που οφείλονται σε αυχεναλγία.
* Οσφυαλγία: μειώνει τους πόνους στη μέση.
* Πόνος στον ώμο
* Πόνος στα ισχία και στα γόνατα
Με την εφαρμογή της μεθόδου θα νιώσεις αμέσως ανακούφιση από τον πόνο και θα αυξήσεις το εύρος της κίνησής σου.

Ποιοι την εφαρμόζουν
Οι τεχνικές είναι πολύ συγκεκριμένες και εφαρμόζονται από φυσικοθεραπευτές που έχουν πιστοποιηθεί από επίσημο φορέα (Μulligan Certified Teachers Association). Στην Ελλάδα πιστοποιημένοι φυσικοθεραπευτές που εφαρμόζουν αυτή τη μέθοδο είναι περίπου 15 άτομα.