Ιχθυέλαια: Αυξάνουν την αντρική γονιμότητα;

Ιχθυέλαια: Αυξάνουν την αντρική γονιμότητα;

Νέα μελέτη αποδεικνύει πως εκτός από την καύση λίπους και τη μείωση της φλεγμονής, αυξάνει και τον όγκο σπέρματος!

wefit

Εάν θέλεις να βελτιώσεις την υγεία σου το ιχθυέλαιο είναι μια καλή, πρώτη επιλογή. Από τη δεκαετία του 1990, οι έρευνες έχουν αποδείξει ότι πρόκειται για το καλύτερο συμπλήρωμα διατροφής υγείας. Και τώρα, νέα μελέτη που έγινε σε περισσότερους από 1.600 νεαρούς άνδρες (οι οποίοι κατά μέσο όρο ήταν μόλις κάτω των 19 ετών) που δημοσιεύθηκε στο JAMA Network Open από επιστήμονες από το Χάρβαρντ, το Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης και το Πανεπιστήμιο της Νότιας Δανίας, τα συμπληρώματα ιχθυελαίου αύξησαν τον όγκο σπέρματος και τον συνολικό αριθμό σπερματοζωαρίων καθώς και το μέγεθος των όρχεων.

Αυτό υποδηλώνει καλύτερη λειτουργία των όρχεων όσων λαμβάνουν ιχθυέλαια, κάτι που είναι καλό, όπως υποστηρίζουν ορισμένοι επιστήμονες, επειδή η ποιότητα του σπέρματος των ανδρών έχει μειωθεί τα τελευταία 50 έως 70 χρόνια. Και σύμφωνα με τα στοιχεία που αναφέρονται στην παρούσα μελέτη, περίπου το 40 με 50% των προβλημάτων υπογονιμότητας οφείλονται σε αντρικούς παράγοντες. Ακόμα κι αν δεν ανησυχείς για τη γονιμότητα αυτή τη στιγμή, η υγεία των σπερματοζωαρίων μπορεί να είναι ένας δείκτης της συνολικής σου υγείας, γι 'αυτό αξίζει να προσέχεις.

Το ιχθυέλαιο:

Μειώνει την εμφάνιση της κατάθλιψης και του άγχους.

Μειώνει την αρτηριακή πίεση.

Μειώνει την αντίδραση στρες.

Βοηθά στη θεραπεία της ψωρίασης και του ξηρού δέρματος.

Βοηθά στη μείωση της αντίδρασης του σώματος με ινσουλίνη όταν τρως.

Μειώνει τη φλεγμονή σε ολόκληρο το σώμα, όπως αναγνωρίζεται από τα επίπεδα της C-αντιδρώσας πρωτεΐνης.

Μειώνει τα τριγλυκερίδια.

Βοηθά στη ενεργοποίηση των γονιδίων που καίνε λίπος.

Βοηθά στη σύνθεση πρωτεϊνών στους μυς.

Τι να διαλέξεις

Εάν λαμβάνεις ήδη συμπληρώματα ιχθυελαίου ήδη, τότε μπορεί να έχεις αρκετά οφέλη για την υγεία σου. Αν όχι, ένα βήμα, αν θέλεις να αποκομίσεις τα υγιεινά οφέλη των ιχθυελαίων, είναι να αρχίσεις να καταναλώνεις περισσότερα ψάρια. Τα μικρότερα ψάρια, όπως σαρδέλες, έχουν την τάση να συσσωρεύουν λιγότερες τοξίνες, επειδή βρίσκονται χαμηλότερα στην τροφική αλυσίδα. Απόφευγε τα μεγαλύτερα ψάρια, όπως ξιφία, επειδή όσο μεγαλύτερο το ψάρι, τόσο περισσότερο υδράργυρο μπορεί να έχει.

Διάβασε σχετικά: Πώς δυναμώνει το σπέρμα σου;

Τα συμπληρώματα ιχθυελαίου θα τα βρεις σε μαλακές (τζελ) κάψουλες ή σε υγρή μορφή. Οι μαλακές κάψουλες είναι πιο εύχρηστες και δεν ταγγίζουν τόσο γρήγορα όσο το έλαιο. Το περίβλημα στις κάψουλες εμποδίζει την έκθεση του περιεχομένου τους στο οξυγόνο και ως εκ τούτου καθυστερεί το τάγγισμα του ιχθυελαίου.