Πώς να σταματήσεις τις κράμπες

Πώς να σταματήσεις τις κράμπες

Μήπως οι κράμπες εμποδίζουν την άσκησή σου; Μπορείς να πιεις λίγο ζουμί από... τουρσί: ανακουφίζει από τους μυϊκούς σπασμούς, αναφέρει μελέτη στην επιθεώρηση Medicine & Science in Sports & Exercise. Αν δεν τρελαίνεσαι, κάτι πολύ λογικό, ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές:

wefit

Πιες πολύ

Η αφυδάτωση διαταράσσει την ισορροπία ηλεκτρολύτών, προκαλώντας κράμπες. Πιες 600 mlνερό τρεις ώρες πριν την άσκηση και 250 ml κάθε 15 λεπτά στη διάρκεια της άσκησης.

Κάνε διατάσεις

Σταμάτα και τέντωσε ελαφρώς το σημείο που πονάει για 20 με 45 δευτερόλεπτα ή μέχρι να φύγει ο πόνος. Η κράμπα είναι μυϊκός σπασμός, γι’ αυτό η διάταση του μυ αντισταθμίζει το σφίξιμό του.

Βάλε αντίσταση

Η συμπίεση του μυ που έχει κράμπα μπορεί να τον ανακουφίσει. Αυτή η κίνηση ενεργοποιεί ένα διακόπτη ασφαλείας (που ονομάζεται τενόντιο όργανο του Golgi) που χαλαρώνει το μυ όταν είναι πολύ καταπονημένος.

Κάνε μασάζ

Τρίψε το μυ δυνατά, σαν να ζυμώνεις ζύμη. Αυτό συνδυάζει τις δύο προηγούμενες μεθόδους, τεντώνοντας και συμπιέζοντας το μυ, βοηθώντας στη χαλάρωση της κράμπας.

Η υπερδύναμη της D

Δεν έχεις δύναμη να βγάλεις τη σημερινή προπόνηση; Κάνε εξετάσεις για βιταμίνη D. Οι γυναίκες με χαμηλά επίπεδα D έχουν περισσότερο λίπος στους μύες τους, λέει μια μελέτη στην επιθεώρηση The Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism. Ίσως γι’ αυτό έχουν λιγότερο μυϊκό ιστό από αυτές που λαμβάνουν επαρκή βιταμίνη D. Προσπάθησε να παίρνεις 800 με 1.000 IU την ημέρα.