Σου έπεσε βαριά η γαλοπούλα; Να πως θα νιώσεις ανάλαφρος ξανά!

Σου έπεσε βαριά η γαλοπούλα; Να πως θα νιώσεις ανάλαφρος ξανά!

Εντάξει, είπαμε να την φας, όχι να σε φάει! Αν πονάει το στομάχι σου, το νιώθεις βαρύ ή να φλέγεται, έχεις φούσκωμα, ο οισοφάγος σου σε καίει, σε έχει πιάσει ναυτία μην το ψάχνεις. Σου κάθισε βαρύ το εορταστικό γεύμα και η δυσπεψία χτύπησε κόκκινο! Δες τώρα πως θα την αντιμετωπίσεις.

wefit

Άσε κάτω το ανθρακούχο ή τα αναψυκτικά τύπου κόλα: Μπορεί προσωρινά να σε ανακουφίζουν, αλλά σου προκαλούν φούσκωμα και διαρατάσουν τις φυσιολογικές εκκρίσεις του στομάχου. Όχι μόνο δεν βοηθούν τη διαδικασία της πέψης αλλά χαλαρώνουν και τον οισοφαγικό σφιγκτήρα με αποτέλεσμα να νιώθεις ότι το φαγητό ανεβαίνει προς τα πάνω. Επίσης, έχε υπόψη σου, αν πίνεις μαγειρική σόδα διαλυμένη σε νερό πολύ συχνά αυτό μπορεί να σου προκαλέσει γαστρίτιδα.

Πιες νερό ή ζεστό νερό με λεμόνι πριν το γεύμα: Το λεμόνι προλαμβάνει την όξινη δυσπεψία και δρα σαν φυσικό μαλακτικό του στομάχου.

Φτιάξε ένα ζεστό ρόφημα: Η μέντα έχει σπασμολυτική δράση, αυξάνει τις εκκρίσεις των πεπτικών υγρών και χαλαρώνει του μυς του εντέρου. Aνακουφίζει από τον πόνο του εντέρου, τον τυμπανισμό και τις καούρες. Το χαμομήλι και το φασκόμηλο δρουν χαλαρωτικά και καταπολεμούν τη δυσπεψία. Το αψέφημα κανέλας θα σε βοηθήσει επίσης. Οι βοτανολόγοι την ονομάζουν «ευστόμαχη», καθώς αυξάνει τις εκκρίσεις του στομαχιού και βοηθά στην καλή πέψη.

Στίψε ένα ρόδι: Ο χυμός του είναι χωνευτικός. Από τον χυμό του εξάλλου παρασκευάζεται και η γρεναδίνη, η οποία χρησιμοποιείται κατά στομαχικών και εντερικών παθήσεων.

Βάλε λίγο γλυκάνισο σε ένα ποτήρι με νερό: Ανακουφίζει το παραφορτωμένο στομάχι.

Μάσησε μια φυσική, ακατέργαστη χιώτικη μαστίχα: ή πιες ένα ποτήρι νερό με λίγη σκόνη μαστίχας. Είναι γνωστή για τη δράση της στο πεπτικό σύστημα. Επίσης η μάσηση προκαλεί παραγωγή σάλιου, το οποίο περιέχει διττανθρακικά, τα οποία εξουδετερώνουν τα οξέα του οργανισμού σου.

Κάνε μασάζ: Το κυκλικό μασάζ γύρω από τον αφαλό με λίγο λάδι στο οποίο θα έχεις ρίξει λίγες σταγόνες αιθέριων ελαίων από πορτοκάλι, γκρέιπφρουτ, τζίντζερ ή θυμάρι, θα σε ανακουφίσει από τον πόνο.

Μην καπνίσεις: Η νικοτίνη συμβάλλει και αυτή στη χαλάρωση του οισοφαγικού σφιγκτήρα επιτρέποντας την παλινδρόμηση των τροφών.