Έχεις ημικρανία; Ποια συμπληρώματα μπορεί να σε βοηθήσουν;

Έχεις ημικρανία; Ποια συμπληρώματα μπορεί να σε βοηθήσουν;

Μείωσε τα συμπτώματα της ημικρανίας και απότρεψε μελλοντικές κρίσεις αναζητώντας στα συμπληρώματα αυτά τα συστατικά

Που οφείλεται η ημικρανία;

Αν και η ακριβής αιτιολογία της εμφάνισης της ημικρανίας δεν έχει ακόμη διαπιστωθεί, το πρόβλημα θεωρείται νευρολογικό. Η λίστα με το τί πυροδοτεί την ημικρανία περιλαμβάνει:

  •       τις αλλαγές στη βαρομετρική πίεση
  •       τον υπερβολικό ύπνο ή την έλλειψη ύπνου
  •       το στρες
  •       το έντονο ηλιακό φως
  •       την έντονη ζέστη ή το έντονο κρύο
  •       τη μυϊκή ένταση
  •       τις ορμονικές μεταβολές
  •       τις χημικές οσμές ή τα αρώματα
  •       την υπερβολική καταπόνηση και
  •       αρκετές τροφές, όπως το παλαιωμένο τυρί, τα θαλασσινά, η σοκολάτα, η καφεΐνη, τα τρόφιμα σε κονσέρβα, τα τεχνητά γλυκαντικά, το κόκκινο κρασί, η μπίρα και όλα τα είδη επεξεργασμένων τροφών. 

Διάβασε σχετικά: Γιατί σε πιάνει πονοκέφαλος μετά την προπόνηση;

Ποια συμπληρώματα μπορεί να σε βοηθήσουν όταν έχεις ημικρανία;

Μια από τις καλύτερες μακροπρόθεσμες φυσικές λύσεις είναι να παίρνεις συμπληρώματα για μειώσεις τη συχνότητα και την ένταση της ημικρανίας σου. Τα περισσότερα συμπληρώματα χρειάζονται αρκετές βδομάδες για να φανεί η επίδρασή τους, γι’ αυτό πολλοί άνθρωποι συχνά τα εγκαταλείπουν.

Μαγνήσιο

Έχει μυοχαλαρωτικές ιδιότητες και εμποδίζει την ημικρανία, αποτρέποντας τους σπασμούς των αιμοφόρων αγγείων.

Τι δείχνει η έρευνα Σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Cephalalgia, οι ασθενείς που έπαιρναν μαγνήσιο κάθε μέρα για 12 βδομάδες ανέφεραν ότι είχαν σημαντικά λιγότερες ημικρανίες (συγκριτικά με όσους έπαιρναν placebo) έπειτα από εννέα βδομάδες.

Συνένζυμο Q10

Το συνένζυμο Q10 παίζει ρόλο στην καλή λειτουργία των μιτοχονδρίων, των «εργοστασίων παραγωγής ενέργειας» των κυττάρων.

Τι δείχνει η έρευνα Η δράση του στην προφυλακτική θεραπεία της ημικρανίας έχει διερευνηθεί σε μία σχετικά καλής ποιότητας μελέτη, όπου μείωση των ημερών με ημικρανία το μήνα κατά 50% ή και περισσότερο είχε σχεδόν το 48% όσων λάμβαναν Q10, σε σχέση με το 14% όσων λάμβαναν placebo.

Βιταμίνη Β2
Η βιταμίνη Β2, γνωστή και ως ριβοφλαβίνη, έχει σημαντικό ρόλο στις ενεργειακές διαδικασίες των κυττάρων. 

Τι δείχνει η έρευνα Η βιταμίνη Β2 μείωσε τις ημικρανικές κρίσεις κατά 2 το μήνα, μετά τρίμηνη χορήγηση σε εθελοντές. Στην ομάδα που λάμβανε βιταμίνη Β2, στο 56% των συμμετεχόντων οι ημέρες με ημικρανία μειώθηκαν κατά 50% ή και περισσότερο, σε σχέση με 19% στην ομάδα που λάμβανε εικονικό φάρμακο.

Πετασίτης

Ο πετασίτης (Petasites hybridus) σταθεροποιεί τα κύτταρα που παράγουν ισταμίνη, οπότε είναι μια καλή επιλογή για όσους έχουν αλλεργίες.

Τι δείχνει η έρευνα Έχει αποδειχθεί ότι ο πετασίτης μειώνει τη συχνότητα των περιστατικών ημικρανίας, σύμφωνα με την επιθεώρηση Neurology.

Τανάτσετο το κοινό

Μπορεί να αναχαιτίσει τη φλεγμονή και να σταθεροποιήσει τον νευροδιαβιβαστή που ευθύνεται για την αντίδραση στον πόνο.

Τι δείχνει η έρευνα Οι κλινικές μελέτες δεν έχουν καταλήξει σε βέβαια συμπεράσματα, αλλά το τανάτσετο χρησιμοποιείται ως παραδοσιακή θεραπεία κατά της ημικρανίας σε κάποιους λαούς.