Βρες και πάλι τη φόρμα σου με δύο κινήσεις

Βρες και πάλι τη φόρμα σου με δύο κινήσεις

Ο χειμώνας έφυγε. Το Πάσχα τέλειωσε. Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών. Δεν έχεις άλλες δικαιολογίες.

wefit

Ακόμη κι αν οι υποχρεώσεις σου δεν σου δίνουν τον χρόνο που θέλεις για γυμναστήριο να θυμάσαι πως υπάρχει χρόνος για να διορθώσεις τα πράγματα. Ποτέ δεν είναι αργά για να ξαναβρείς τη φόρμα σου. Προτού ακολουθήσεις μια εξαντλητική δίαιτα που μπορεί στην αρχή να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος αλλά μετά θα επιβραδύνει τον μεταβολισμό σου, ξεκίνα με αυτές τις δύο απλές κινήσεις, χάσε βάρος και βρες πάλι τη φόρμα σου.

1η κίνηση: Σήκω από τον καναπέ!

Ολοένα και περισσότερα επιστημονικά δεδομένα δείχνουν ότι η σωματική αδράνεια συνδέεται με κάθε είδους πρόβλημα υγείας, όπως καρδιακές παθήσεις, εγκεφαλικό, διαβήτη και παχυσαρκία. Σύμφωνα με έρευνα το 12% των Ελλήνων δεν περπατά για 10 συνεχόμενα λεπτά ούτε μία φορά μέσα σε διάστημα μίας εβδομάδας!

Οπότε αυτό που έχεις να κάνεις είναι να κινηθείς. Δεν χρειάζεται να αφιερώσεις πολλές ώρες στο γυμναστήριο για να μπεις σε φόρμα. Οι ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο σπίτι ή να αφιερώσεις δύο ώρες την εβδομάδα σε ένα γυμναστήριο είναι καλύτερα από το τίποτα. Αντί να παλεύεις μειώνοντας θερμίδες και μερίδες, αποκλείοντας τρόφιμα ή ροφήματα, στην προσπάθειά σου να χάσεις βάρος, δώσε έμφαση και στις θερμίδες που «καις»!

Ξεκίνα με το να κινείσαι περισσότερο. Εστίασε σε μικρούς στόχους. Σίγουρα δεν μπορείς να χάσεις 20 κιλά σε ένα μήνα, αλλά μπορείς να βρεις για αρχή 10 λεπτά την ημέρα για να κάνεις κάποια άσκηση, είτε είναι περπάτημα, είτε τρέξιμο, είτε επιτόπιο τζόκινγκ. Όταν αυτό θα σου γίνει συνήθεια και θα νιώθεις ωραία θα αυξήσεις και τη διάρκεια.

Κάνε αυτό το 10λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής στο σπίτι:

2η κίνηση: Βρες το πρόβλημα στη διατροφή σου

Δεν χρειάζεται να αλλάξεις άρδην διατροφική συμπεριφορά. Επίλεξε ένα προβληματικό κομμάτι της διατροφής σου και ξεκίνα να το αλλάζεις. Αυτό μπορεί να είναι το να σταματήσεις να τρως αργά το βράδυ ή το να μην παραβλέψεις το πρωινό.

Βάλε ένα πρόγραμμα, ετοίμαζε τα γεύματά σου ώστε να μη χρειάζεται να παραγγέλνεις ή ξεκίνα την ημέρα σου με ένα υγιεινό πρωινό. Κόψε σταδιακά τη ζάχαρη, αποθηκεύεται ως λίπος, περιόρισε τα πολλά λιπαρά, κατανάλωνε περισσότερα λαχανικά και φρούτα.

Να θυμάσαι ότι το βάρος είναι μια υπόθεση που δεν πρέπει να σε αγχώνει. Συνδυάζοντας την ισορροπημένη διατροφή με την άσκηση, μπορείς κι εσύ να φτάσεις βήμα βήμα στο στόχο σου.