8 ασπίδες κατά της υπεριώδους ακτινοβολίας (τροφές, ρούχα, αξεσουάρ)!

8 ασπίδες κατά της υπεριώδους ακτινοβολίας (τροφές, ρούχα, αξεσουάρ)!

Σιγά σιγά ο ήλιος παίρνει τη θέση του στην ζωή μας και εμείς σας παρουσιάζουμε τις 8 ασπίδες που θα κρατήσουν τις ακτίνες UV μακριά σας.

wefit

 

Εν αρχή ην... το καπέλο!

Ένα καπέλο προστατεύει τα μάτια σου από τον ήλιο, συγκρατεί τον ιδρώτα ,ενώ κάνεις οικονομία στο αντηλιακό! Οι επιστήμονες προτιμούν την κάλυψη από ένα καπέλο, γιατί προστατεύει την επιδερμίδα του κεφαλιού μας από το να αναπτύξει βασικοκυτταρικά και πλακώδη καρκινώματα.

 

Ρούχα με UPF-Ultraviolet Protection Factor

Το UPF μετράει την προστασία που μας προσφέρουν τα ρούχα από την ακτινοβολία. Πιο συγκεκριμένα τον βαθμό που εισχωρεί η ακτινοβολία μέσα από τα ρούχα. Ένα μακρυμάνικο με UPF 50 (συνηθισμένο νούμερο-αγαπημένο των surfer αλλά και των δυτών), επιτρέπει μόνο στο 1/50 της ακτινοβολίας να εισχωρήσει μέσα από το ρούχο. Τα περισσότερα αθλητικά και ρούχα θαλάσσιων σπορ, πλέον διαθέτουν δείκτη UPF σε μεγάλη ποικιλία σχεδίων και εταιριών. Ο ανταγωνισμός βλέπετε...

Βάλτους τα γυαλιά (ηλίου)

Ελάχιστοι κάτοικοι Ελλάδας δεν φορούν γυαλιά ηλίου. Τα καλύτερα έχουν 99 ή 100% μπλοκ (και προστασία) κατά των υπεριώδων ακτινοβολιών προστατεύοντας κατά των βασικοκυτταρικών καρκινωμάτων και του καταρράκτη, ο οποίος έχει καταστεί σνηθισμένη πάθηση για την τρίτη ηλικία στην χώρα μας.

Wefit tip: Αν αθλείστε στο χιόνι ή με μέγιστη ηλιοφάνεια, οφείλετε να σκεφτείτε στην λύση των φακών polarised, οι οποίοι πέρα από την προστασία, σας βοηθούν να βλέπετε πεντακάθαρα ακόμα και με αντηλιά. Μπορείτε σε παλιά γυαλιά να αλλάξετε μόνο τους φακούς για μικρό κόστος και είστε έτοιμοι.

Βγάλτους το λάδι

Το λάδι των ψαριών, προστατεύει το ανοσοποιητικό σύστημα του δέρματος από την υπερέκθεση στον ήλιο.  Με την χρήση συμπληρώματος καλύπτετε όλη την Ημερήσια Δόση που χρειάζεται το δέρμα σας, αλλά ο σολωμός, οι σαρδέλες, η πέστροφα και ο τόνος, μπορούν να έχουν τα ίδια αποτελέσματα εφόσον τα καταναλώνετε σε ικανή συχνότητα.

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι (πάλι αυτό...), διαθέτει κατεχίνες οι οποίες προστατεύουν από τα εγκαύματα και τις μακροχρόνιες βλάβες του δέρματος. Με δύο ή τρια φλιτζάνια ημερησίως, αποκτάτε έναν χρήσιμο σύμμαχο για το δέρμα σας!

Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή μπαχαρικά

Τα μπαχαρικά έχουν σχεδόν την μεγαλύτερη αντιοξειδωτική αξία από όλες τις τροφές. Αποξηραμένα βότανα στο φαγητό ή λίγη κανέλα στο ρόφημα μετά την άσκηση, μπορεί να σας προστατεύσει από πολλά προβλήματα. Το πιπέρι ανήκει επίσης στις must τροφές.

Θα σε πάρουν με τις ντομάτες!

Για καλό σκοπό, καθώς η κατανάλωση ντομάτας, συμπυκνωμένης ή φρέσκιας, προστατεύει από τα εγκαύματα. Το πλούσιο σε λυκοπένιο λαχανικό σας χαρίζει επαρκή προστασία και ενάντια στις ακτίνες UV και μειώνει την ζημιά από το βλαβερό άγγιγμα του ήλιου.

Αντηλιακά 

Φυσικά από τους πιο ασφαλείς τρόπους να προστατευτείς από τις βλαβερές ακτίνες UVA και UVB είναι τα εξειδικευμένα αντηλιακά. Θυμηθείτε μόνο αν το αντηλιακό που χρησιμοποιείτε είναι αδιάβροχο, ενώ σε κάθε περίπτωση αλείψτε και πάλι το σώμα σας με αντηλιακό αν έχετε βουτηξει στην θάλασσα ή σκουπιστεί με πετσέτα. Ανά μάρκα είναι απολύτως εξειδικευμένα, με διαφορετική φόρμουλα για το πρόσωπο, το σώμα ή αν θέλετε αντηλιακό τύπου Teintee. Προτιμήστε να αγοράσετε κάποιο με δείκτη προστασίας από 20 SPF και πάνω για να έχετε πλήρη προστασία από τις βλαβερές ακτίνες του ηλίου. Αποφύγετε την ηλιοφάνεια τουλάχιστον τις ώρες 12:00 με 16:00, όπου ο ήλιος είναι δυνατός και ιδιαίτερα βλαβερός.