Τα δέκα λάθη για τα οποία έχεις το σώμα που ποτέ δεν ήθελες!

Τα δέκα λάθη για τα οποία έχεις το σώμα που ποτέ δεν ήθελες!

Το οποίο είναι το σώμα που προκύπτει από το σύνδρομο του μπαμπά, για το οποίο όλοι οι πατεράδες μας έχουν μοχθήσει να αποκτήσουν ύστερα από δεκάδες καταχρήσεις! Σύμφωνα με έρευνες ο μέσος πατέρας κουβαλά 5 επιπλέον κιλά. Και 10 λάθη...

wefit

Ο καναπές γράφει το όνομά σου!

Το μαξιλάρι του καναπέ βουλιαγμένο με ένα μεγάλο W σχηματισμένο από τα οπίσθιά σου στο κέντρο του. Ταυτόχρονα το μπράτσο του καναπέ έχει μαυρίσει από τον ιδρώτα και τα δεκάδες νεκρά κύτταρα. Άλλαξε καναπέ ή τρόπο ζωής γιατί αν ο καναπές έχει καταντήσει έτσι, το σώμα σου θα έχει υποστεί ακόμα μεγαλύτερη καταπόνηση από την καθιστική ζωή...

Η καβάτζα

Πάντα υπάρχει στο σπίτι μια καβάτζα με γλυκά που να μην την βρίσκει κανείς! Γλυκά κρυμμένα σε ντουλάπια, συρτάρια, χρηματοκιβώτια, κάτω από έπιπλα, οι καβάτζες μοιάζουν ατελείωτες. Όπως είναι οι έφηβοι με τα περιοδικά για ενήλικες, έτσι είναι και οι λιχούδηδες μπαμπάδες. Καλύτερα λίγα, υγιεινά και φανερά. Παρά παντού μέσα στο σπίτι και πονηρά... 

Ελλειπτικό-διάδρομος στο περπάτημα

Το ελλειπτικό είναι ο καλύτερος τρόπος να φαίνεται ότι τρέχεις χωρίς να τρέχεις... Δίνουμε ένα μικρό credit στην μη καταπόνηση των αρθρώσεων, ειδικά σε αυτούς που έχουν πρόβλημα με τα γόνατά τους. Αντίστοιχα αν είναι να κάνεις 30 λεπτά διάδρομο και όλα να είναι στο αργό περπάτημα, ίσως να πρέπει να αφήσεις το γυμναστήριο και να σταματήσεις να παίρνεις το αυτοκίνητό σου ακόμα και για να πας στο περίπτερο.

Το πολυαγαπημένο μας τηγάνι!

Φυσικά και ο μέσος Έλληνας απεχθάνεται τα ψητά και προτιμάει τα τηγανητά! Μάλιστα τρώει όλα τα φαγητά με μπόλικο λάδι και μπόλικο αλάτι για το έξτρα θερμιδικό μπόνους! Σχαροτήγανο, λάδι μετά το μαγείρεμα πάνω στο φαί, πιπέρι αντί για άλάτι και άλλες τέτοιες λογικές κινήσεις, φαντάζουν να ξεπήδησαν από ταινία επιστημονικής φαντασίας!

Γεμιστά μπισκότα και ξερό ψωμί 

Σε περίπτωση κρίσης αυτό που στοκάρει στα ντουλάπια είναι γεμιστά μπισκότα! Βρίσκει την προσφορά και αγοράζει μια 20αριά πακέτα, έτσι, για να βγάλει μισό μήνα. Θα μπορούσε να ζει μόνο με αυτά. Κόφτε αυτές τις εμμονές και φάτε τα πάντα με μέτρο!

Φαΐ της μαμάς

Οι μαμάδες κάνουν δύο σημαντικά λάθη: 1ον) μαγειρεύουν φαγητά με πολλές θερμίδες και 2ον)η μερίδα που σου βάζουν θα μπορούσε να κάνει και ένα Τυραννόσαυρο Ρεξ να ψάχνει περίπτερο για σόδα ή το κοντινότερο φαρμακείο. Όχι, ποτέ ξανά, δώσε οδηγίες ή βάλε μόνος σου φαγητό, αλλιώς θα ψάχνεις για δύο νούμερα μεγαλύτερα ρούχα.

Είπες και εσύ να τρέξεις 

Και κινητοποιήθηκε όλο το ΕΣΥ. Αν έχεις πολλά χρόνια να τρέξεις άρχισε χαλαρά και μην πηγαίνεις με τον τελευταίο ρυθμό με τον οποίο έτρεχες. Εναλλακτικά κάθε 5 βήματα θα σταματάς στο παγκάκι λες και είσαι 800 ετών. Το γεγονός ότι δεν τρέχεις, είναι βασικό για να σε βάλει στην κατηγορία μπαμπάς με κακή φυσική κατάσταση που κάνει 3 βήματα και πέφτει κάτω. Άλλαξέ το ή βρες κάτι ισοδύναμο.

Είπες καλημέρα με ένα κακό πρωινό; 

Το έχουμε πει και το τονίζουμε: Φάε τα πάντα, μην σου λείψει ούτε γλυκό, ούτε ποτό, ούτε γουρουνιά. Αλλά με μέτρο. Όχι πίτσα με το μέτρο για πρωινό... Ούτε πρωινό σουβλάκι ψυγείου.

Αναψυκτικά

Όσο light και να είναι παχαίνουν. Φουσκώνουν. Πρήζουν. Τα αναψυκτικά είναι ένας από τος καλύτερους τρόπους να πλαδαρέψεις ή να παχύνει. Ταυτόχρονα αποτελούν τον βασιλιά των τυποποιημένων προϊόντων με δεκάδες συντηρητικά, χρωστικές και καραμελοχρώματα.

Αλκοόλ

Έλα μωρέ μια μπυρίτσα. Και ένα ουίσκι. Και λίγο τσίπουρο το μεσημέρι με τα θαλασσινά. Ύστερα απορείς πως προκύπτουν τα παραπανίσια 5 κιλά ανά πατέρα... Αν κόψεις το αλκοόλ και τα αναψυκτικά για 2 μήνες, δεν χρειάζεσαι να κάνεις καμία άσκηση για να έρθεις στα κιλά σου. Ο μεταβολισμός σε αγαπάει και στα 40-45!