Τα 5 κρυφά σημεία που πρέπει να προσέξεις όταν ψάχνεις για γυμναστήριο

Τα 5 κρυφά σημεία που πρέπει να προσέξεις όταν ψάχνεις για γυμναστήριο

Πλησιάζει το καλοκαίρι και σε έχει πιάσει πρεμούρα να γυμναστείς; Το έχεις ξαναδεί το εργάκι: ένα δύο μήνες θα διαρκέσει ο ενθουσιασμός και μετά πάλι στα ίδια. Θα πάει τζάμπα το κατοστάρι. Για να σε βοηθήσουμε να  βρεις την προπόνηση που θα έχει αποτέλεσμα στο σώμα σου σου έχουμε τη σωστή λίστα με τα πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις όταν ψάχνεις για γυμναστήριο. Για συνδρομές, καθαριότητα και φιλικό προσωπικό τα έχουμε ξαναγράψει εδώ. Σήμερα θα σου αποκαλύψουμε τα 5 κρυφά σημεία που πρέπει να προσέξεις όταν ψάχνεις για γυμναστήριο.

wefit

Ανέσεις: μην τις σνομπάρεις

Ψάξε για κάτι περισσότερο από ένα γυμναστήριο, βρες έναν χώρο με έξτρα πραγματάκια, όπως πισίνα, μασάζ από ειδικό θεραπευτή, επιτόπου διατροφολόγο. Μην λυπηθείς τα λεφτά σου. Η πισίνα έχει θεραπευτική επίδραση στους μυς, ένας διατροφολόγος μπορεί να σε βοηθήσει να ακολουθήσεις μία σωστή διατροφή και να δεις πραγματικά αποτέλεσμα και το μασάζ μετά την προπόνηση μπορεί να σε ανακουφίσει από τον πόνο που προκαλούν στους μυς οι αθλητικές κακώσεις και η κακή εκτέλεση των ασκήσεων. Αν μάλιστα είναι και κοντά σου μην το σκέφτεσαι καθόλου, έφυγες!

Εξοπλισμός αιχμής: απαραίτητος

Μπορεί κάθε μηχάνημα και κάθε κομμάτι του εξοπλισμού να μην είναι καινούργιο στο γυμναστήριο που θα επιλέξεις να πας να γυμναστείς, αλλά θα πρέπει να υπάρχουν κάποια όργανα υψηλής τεχνολογίας διαθέσιμα. Για παράδειγμα κωπηλάτες, τροχαλίες, ηλεκτρονικοί διάδρομοι, μηχανήματα για μυική ενδυνάμωση όπως πρέσες, πάγκοι,ποδήλατα, ελλειπτικά κ.λπ.

Αξιολόγησε τα βάρη

Αν το γυμναστήριο είναι εξοπλισμένο με βάρη που ζυγίζουν 150 κιλά ή περισσότερο, τότε είσαι στο σωστό μέρος για να χτίσεις κάποια σοβαρή δύναμη. Επίσης, πολλά βάρη στην αίθουσα σημαίνει λιγότερος χρόνος αναμονής.

Χώρος: μεγάλος ή μικρός, ανάλογα με τη ιδιοσυγκρασία σου

Ένα γυμναστήριο μπορεί να διαθέτει μερικές χιλιάδες τετραγωνικά ή και καθόλου. Όμως έχοντας στη διάθεσή σου ελεύθερο χώρο για να κάνεις μια δυναμική προθέρμανση είναι και το μυστικό για ασφαλή και αποτελεσματική προπόνηση. Τα μεγάλα γυμναστήρια μπορεί να διαθέτουν στούντιο γιόγκας, αίθουσα για μποξ, δωμάτια spinning και ούτω καθεξής. Αλλά αν είσαι των μικρών γυμναστηρίων αυτά  μπορεί να λειτουργήσουν ως ιδιωτικά κέντρα προπόνησης για σένα αρκεί να πηγαίνεις τις σωστές ώρες και να αποφεύγεις τις ώρες αιχμής.

Διάβασε: Πως θα επιλέξεις το κατάλληλο γυμναστήριο για σένα;

Κριτικές: δες τες!

Κάνε ένα google και πάτα στα σχόλια για να μάθεις τι λένε οι άλλοι για το γυμναστήριο που επέλεξες. Όλα εμείς θα στα λέμε πια;