Γιατί τα βυθίσματα είναι άσκηση για όλο το σώμα;

Γιατί τα βυθίσματα είναι άσκηση για όλο το σώμα;

Τα βυθίσματα ανήκουν στις ασκήσεις που οι άντρες δεν προτιμούν ιδιαίτερα, αλλά μάλλον θα έπρεπε. Γιατί γυμνάζουν όλο το σώμα, δημιουργούν τις προϋποθέσεις για αύξηση των μυών και σφίγγεις. Κάτι ξέρουν οι γυναίκες παραπάνω που τα αγαπούν!

wefit

 bigstock-beautiful-fitness-woman-workin-67769599.jpg

Γυμνάζουν όλο το σώμα

Πέρα από την αυτονόητη αύξηση των μυών σε γάμπες, τετρακέφαλους και μηριαίους, όταν τα βυθίσματα γίνονται σωστά, είναι τόσο έντονη γυμναστική που «προκαλούν» το σώμα να παράγει τεστοστερόνη και αυξητική ορμόνη. Αυτές οι δύο ορμόνες είναι το Α και το Ω για την παραγωγή μυών, οπότε δεν είναι κακή ιδέα να αρχίζετε με squats πριν από κάθε άσκηση που αφορά και το υπόλοιπο σώμα. Έτσι είναι άσκηση για όλο το σώμα.

Ως Λειτουργική Άσκηση μας βοηθάει στην καθημερινότητά μας

Ο άνθρωπος χρησιμοποιεί τα βυθίσματα από την εποχή του Κυνηγού-Συλλέκτη(καρπών). Σε πολλές δουλειές χρησιμοποιεί ακόμα μορφές βυθισμάτων (βλέπε αποθηκάριος). Κάνοντας squats αποκτάτε, ισορροπία, κινητικότητα και όπως είπαμε πιο πάνω χτίζετε μύες ευκολότερα.  Για αυτό τα βυθίσματα είναι χρήσιμα στην καθημερινότητα μας.

Καίς λίπος

Για κάθε κιλό μυών που παίρνετε, «αναγκάζετε» το σώμα σας να καίει από 100 έως 140 θερμίδες την ημέρα για να τους συντηρήσει. Σαφέστατα και το ένα κιλό σε μύες δεν είναι ξεκούραστη υπόθεση, αλλά ρεαλιστικά μπορεί να γίνει εύκολα σε τρεις μήνες. Μην ξεχνάτε πως με τα squats παράγετε αυξητική ορμόνη και τεστοστερόνη.

Κίνηση και ισορροπία

Δυνατά πόδια = δυνατό σώμα. Με τα βυθίσματα επειδή τα πόδια «γίνονται πέτρα» αποκτάτε καλύτερη ισορροπία, κινείστε περισσότερο και σταθερότερα. Με τα πόδια περπατάς, με αυτά τρέχεις, αυτά κινδυνεύουν από οστεοπώρωση ή κύστες, που ένα πέσιμο μπορεί να γίνει εύκολα σπάσιμο. Άρα τα βυθίσματα σώζουν!

Προλαμβάνεις τραυματισμούς

Οι περισσότεροι τραυματισμοί γίνονται σε σταθεροποιητικούς μύες, συνδέσμους και χόνδρους, αυτά ακριβώς τα σημεία που γυμνάζουν τα squats. Ακόμα γλιτώνετε τραυματισμούς λόγω της μεγαλύτερης ευλιγισίας που αποκτάτε.

Πηδάς πιο ψηλά αποκτάς εκρηκτικότητα

Από μπάσκετ, μέχρι ποδόσφαιρο και στίβο, τα βυθίσματα έχουν μπει στην καθημερινότητα του μέσου αθλητή. Γιατί όχι και στην δική σας καθημερινότητα. Όλες οι έρευνες έχουν (απο)δείξει, ότι τα βυθίσματα υποβοηθούν τα αθλητικά προσόντα.

Βοηθούν στην ευκολότερη απόρριψη των σωματικών υγρών

Βοηθούν στην καλύτερη και ευκολότερη λειτουργία του εντέρου, ενώ η μεταφορά θρεπτικών συστατικών σε αδένες και όργανα γίνεται ευκολότερη.

Γραμμώνουν και τονώνουν κοιλιακούς, οπίσθια

Όσα προγράμματα ασκήσεων και να δεις τα βυθίσματα είναι μέσα. Γραμμώνουν και να συσφίγγουν τα πόδια, τα οπίσθια και τους κοιλιακούς, ενώ αυτοί οι μύες ρυθμίζουν  την γλυκόζη και των μεταβολισμό των λιπιδίων.