Πόσα ακριβώς βήματα πρέπει να κάνεις την ημέρα για να αδυνατίσεις;

Πόσα ακριβώς βήματα πρέπει να κάνεις την ημέρα για να αδυνατίσεις;

Εάν το έχεις πάρει σοβαρά να χάσεις βάρος και να αδυνατίσεις δεν χρειάζεται να σου πούμε ότι πρέπει να κάνεις μια πιο υγιεινή διατροφή και να γυμνάζεσαι. Αλλά μπορεί να παραβλέπεις ένα άλλο σημαντικό βήμα όσον αφορά τη μείωση των κιλών. Το περπάτημα!

wefit

Ναι, ο αριθμός των βημάτων που κάνεις κάθε μέρα είναι βασικό συστατικό για να χάσεις κιλά. Και το να περπατάς είναι σημαντικό σε μια εποχή όπως αυτή τη στιγμή. Το περπάτημα ενισχύει τη διάθεσή σου, τη δημιουργικότητά σου, βοηθά στην επίτευξη των στόχων σου, αναπτύσσει σταδιακά την αντοχή και συμβάλλει σε καλύτερη υγεία. Επιπλέον, βελτιώνεται η ανταπόκριση του οργανισμού στην ινσουλίνη, η οποία παίζει ρόλο στη μείωση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Το καθημερινό περπάτημα επιταχύνει τον μεταβολισμό λόγω της καύσης θερμίδων και προλαμβάνει την απώλεια μυϊκής μάζας.

Όμως πόσα ακριβώς βήματα πρέπει να κάνεις κάθε μέρα για να αδυνατίσεις;

Πιθανότατα πιστεύεις ότι πρέπει να κάνεις 10.000 βήματα, σωστά; Λοιπόν, αυτός ο αριθμός μπορεί στην πραγματικότητα να είναι πολύ χαμηλός.

Μελέτη του 2017 που δημοσιεύτηκε στο The International Journal of Obesity διαπίστωσε ότι 15.000 βήματα είναι αρκετά για να αδυνατίσεις. Οι ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Warwick στην Αγγλία συνέκριναν τη ζωή υπαλλήλων γραφείου με εκείνες των ταχυδρόμων και ανακάλυψαν ότι οι υπάλληλοι ταχυδρομικής υπηρεσίας που περπατούσαν τουλάχιστον 15.000 βήματα (δηλαδή περίπου τρεις ώρες την ημέρα ή κάλυπταν περίπου 10 χλμ), είχαν φυσιολογικούς δείκτες μάζας σώματος (ΔΜΣ), φυσιολογική περίμετρο μέσης και καλό μεταβολικό προφίλ. Ήταν επίσης οι μόνοι εργαζόμενοι χωρίς αυξημένο κίνδυνο καρδιακής νόσου. Από την άλλη πλευρά, οι εργαζόμενοι που κάθονταν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας (περίπου έως και 15 ώρες) είχαν μεγαλύτερη περίμετρο μέσης, υψηλότερους ΔΜΣ, χειρότερο έλεγχο σακχάρου στο αίμα και λιπιδαιμικό προφίλ και είχαν τον υψηλότερο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

Προτού υποθέσεις ότι ο μόνος τρόπος για να βελτιώσεις την υγεία σου είναι να αλλάξεις καριέρα, σου λέμε και αυτό: η μελέτη είχε ένα θετικό εύρημα για όσους εργάζονται στο γραφείο και κάθονται όλη μέρα: σχεδόν κάθε βόλτα τους μείωσε τις πιθανότητες να έχουν μεγάλη περίμετρο μέσης και παράγοντες κινδύνου για καρδιακές παθήσεις.

Πώς μπορείς να κάνεις 15.000 βήματα την ημέρα;

Κάνε το εξής: ο ελάχιστος στόχος σου πρέπει να είναι όσο πιο κοντά στα 15.000 βήματα την ημέρα, που ισοδυναμεί με 2 ώρες περπατήματος με γρήγορο ρυθμό.

Περπάτα 20 λεπτά με τα πόδια πριν, μετά τη δουλειά και κατά τη διάρκεια του μεσημεριού. Με αυτόν τον τρόπο, παίρνεις καθαρό αέρα τρεις φορές την ημέρα, κάτι που είναι υπέροχο και για την ψυχική σου υγεία.

Κατά τη διάρκεια της ημέρας περπάτα για 2 λεπτά γύρω από το γραφείο κάθε 30 λεπτά ή γύρω από το σπίτι σου.

Ακόμα και το περπάτημα στις σκάλες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσεις τα βήματά σου και να ασκηθείς λίγο.

Η επίτευξη αυτού του ημερήσιου στόχου των 15.000 βημάτων όχι μόνο βελτιώνει την υγεία σου, αλλά ενεργοποιεί και τον μεταβολισμό σου, οπότε θα αποφύγεις τα επιπλέον κιλά. Ώρα λοιπόν για περπάτημα!