Πώς να κάνεις τη γυμναστική καθημερινή συνήθεια

Πώς να κάνεις τη γυμναστική καθημερινή συνήθεια

Γράφτηκες, πήγες, είδες και έφυγες. Μήπως αυτό σου συμβαίνει κάθε νέα σεζόν σχεδόν; Αν θέλεις πραγματικά η άσκηση να σου γίνει καθημερινή συνήθεια υπάρχουν τρόποι. Βασικός κανόνας: παραμέρισε τις δικαιολογίες και βάλε εφικτούς στόχους. Ξεκίνα σταδιακά και κάνε λίγη υπομονή με τα αποτελέσματα. Και η Ρώμη ξέρεις δεν χτίστηκε σε μία μέρα.

wefit

Σήκω μισή ώρα νωρίτερα το πρωί

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ρυθμίσεις το ξυπνητήρι σου και να βάλεις σε ένα εμφανές σημείο όλα όσα χρειάζεσαι για την πρωινή σου προπόνηση. Το να ξυπνάς την ίδια ώρα κάθε μέρα μπορεί να σε βοηθήσει να βελτιωθείς πιο γρήγορα σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου του Τέξας ενώ άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που ασκούνται το πρωί έχουν περισσότερες πιθανότητες να μείνουν πιστοί στην προπόνηση τους από εκείνους που προπονούνται αργότερα μέσα στην ημέρα.

Δώσε προθεσμία έξι εβδομάδες

Υπάρχει ένας αστικός μύθος που υποστηρίζει ότι για να γίνει κάτι συνήθεια χρειάζονται 21 ημέρες, αλλά υπάρχουν λίγα στοιχεία που να στηρίζουν αυτόν τον ισχυρισμό. Για την άσκηση χρειάζεσαι έξι εβδομάδες για να συνηθίσεις, περίπου δηλαδή 1,5 μήνα γιατί τότε θα αρχίσεις να βλέπεις τις πρώτες αλλαγές στο σώμα σου. Μόλις δεις αυτές τις αλλαγές δεν θα θέλεις να σταματήσεις την άσκηση. Επίσης τόσο είναι το χρονικό διάστημα που θα αρχίσεις να παρατηρείς τη διαφορά στο πώς αισθάνεσαι και πόσο βελτιώνεται μέρα με τη μέρα η φυσική σου κατάσταση.

Βρες αυτό που σου αρέσει

Μπορεί να έχεις δοκιμάσει να κάνει CrossFit ή ζούμπα και να τα παράτησες επειδή σου φάνηκε δύσκολο. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλες οι μέθοδοι ή τύποι ασκήσεων δεν είναι για σένα. Βρες κάτι που να σε απελευθερώνει από την καθημερινότητά σου και θα ξέρεις ότι βρήκες αυτό που σου ταιριάζει και σου αρέσει όταν θα κοιτάς το ρολόι και δεν θα καταλαβαίνεις πως πέρασες η ώρα.

Φτιάξε ομάδα

Η προπόνηση, κυρίως όταν γίνεται έξω, είναι πιο διασκεδαστική με τους φίλους-και είναι πολύ πιο δύσκολο να τα παρατήσεις όταν έχεις άλλους ανθρώπους που βασίζονται σε εσένα. Ξεκίνα π.χ. ένα διαγωνισμό απώλεια βάρους με τους φίλους σου. Ένας μικρός ανταγωνισμός είναι πάντα ένα καλό κίνητρο.

Κάνε το να σε βολεύει

Σκέψου πότε, πού και πώς μπορείς να χωρέσεις την προπόνηση σου καλύτερα (και πιο εύκολα) στην καθημερινότητά σου. Αν είναι να κάνεις ολόκληρο ταξίδι για να πας στο γυμναστήριο αυτό θα σε αποθαρρύνει πολύ γρήγορα. Μην ξεχνάς επίσης να έχεις κατά νου τα μέρη που θα ασκείσαι τα Σαββατοκύριακα.

Μην το παρακάνεις

Πώς μπορείς να βάλεις τέρμα σε μια νέα συνήθεια πριν καν την αρχίσεις; Να τραυματιστείς. Πολλοί αρχάριοι (ή όσοι επέστρεψαν δυναμικά μετά από μια μεγάλη διακοπή) πρέπει να είναι προσεκτικοί προκειμένου να μην εξαντληθούν και να μην τραυματιστούν.

Αντάμειψε τον εαυτό σου

Κέρνα τον εαυτό σου κάτι κάθε μήνα που περνάει και παραμένει πιστός στην προπόνηση. Μπορεί να είναι ένα σούπερ brunch με τις συναθλήτριες μετά το μάθημα γιόγκα, ή ένα ειδικό επιδόρπιο, ένα μασάζ ή ένα αντικείμενο. Όταν συνδυάζεις την άσκηση με θετικές εμπειρίες θα αρχίσεις να το βλέπεις λιγότερο ως αγγαρεία και περισσότερο ως κάτι διασκεδαστικό που σε ανταμείβει κιόλας!

Άσε το γυμναστήριο

Αν δεν έχεις τη δυνατότητα να πηγαίνεις συχνά στο γυμναστήριο μην το πιέζεις. Χάρη σε DVDs και online μαθήματα είναι πιο εύκολο από ποτέ να προπονηθείς χωρίς καν να φύγεις από το σπίτι σου.

Το θέλεις;

Το πρώτο που πρέπει να έχεις είναι θέληση. Τα υπόλοιπα είναι τεχνική. Ό,τι κι αν σου πούμε αν πραγματικά το θέλεις θα βρεις και τον τρόπο να το κάνεις. Γιατί δεν ξεκινάς από σήμερα κιόλας;