Ποιες ασκήσεις μειώνουν το άγχος, εκτός από τη γιόγκα;

Ποιες ασκήσεις μειώνουν το άγχος, εκτός από τη γιόγκα;

Το άγχος δεν επηρεάζει μόνο τον εγκέφαλό σου. Με τόσες συνάψεις με τους νευρώνες μπορεί να γίνει αισθητό σε όλο σου το σώμα. Για πολλούς, το άγχος μπορεί να εκδηλωθεί με οργή, εξάντληση, διακυμάνσεις διάθεσης, αϋπνία, κακή διατροφή, κρίσεις πανικού και πολλούς άλλους τρόπους. Για να μειώσεις το στρες μπορείς να το κάνεις με δύο τρόπους: διαχείριση άγχους (ψυχοεκπαίδευση) και αύξηση των ενδορφινών στον εγκέφαλο για να αντισταθμίσει τα συναισθήματα που σου προκαλεί το άγχος.

wefit

Η άσκηση έχει βρεθεί ότι είναι μια μεγάλη διέξοδος για το άγχος. Ενεργοποιεί το νευρικό και το ενδοκρινικό σύστημα, αυξάνει την έκκριση των ενδορφινών που αποτελούν το φυσικό αναλγητικό του οργανισμού και της επινεφρίνης που είναι το φυσικό διεγερτικό του οργανισμού, ενώ μειώνει και την αίσθηση βαρεμάρας και ανίας καθώς επίσης το στρες και την ανησυχία. Καθώς αυξάνονται οι ενδορφίνες, ο εγκέφαλός σου αρχίζει να αισθάνεται πιο ξεκάθαρος, ενεργοποιημένος και σε εγρήγορση. Αυτά όλα σου επιτρέπουν να διαχειριστείς το άγχος και τα συναισθήματα που σου προκαλεί. Διάβασε: Έρευνα: Ποια είναι η πιο ανεξόδη θεραπεία για το εργασιακό άγχος;

Δες ποιες ασκήσεις μειώνουν το άγχος, εκτός από τη γιόγκα. 

1 Βάρη

Η προπόνηση δύναμης παίζει σημαντικό ρόλο στα επίπεδα άγχους και τη διάθεση. Ακριβώς όπως κάθε τύπος άσκησης, η προπόνηση δύναμης προωθεί την παραγωγή καλών ορμονών, με τα βάρη να σου προσφέρουν την ικανοποίηση όταν πιέζεις τον εαυτό σου και βλέπεις να έχεις αποτελέσματα. Δοκίμασε τα squats και deadlifts. Διάβασε ακόμη: Κάτσε κάτω από την μπάρα: Ποιο πρόγραμμα με βάρη είναι καλύτερο για σένα;

2 Αερόβια

Aερόβιες δραστηριότητες όπως τρέξιμο, cardio ή χορός προσφέρουν οφέλη από τον αυξημένο καρδιακό ρυθμό. Όταν ο καρδιακός σου ρυθμός αυξάνεται, το σώμα σου απελευθερώνει νευροδιαβιβαστές που ευθύνονται για την “καλή διάθεση” όπως είναι η σεροτονίνη και η νορεπινεφρίνη. Αυτές οι δραστηριότητες σε βοηθούν να νιώθεις καλύτερα σωματικά και διανοητικά. Οι προπονήσεις HIIT μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος για να διατηρήσεις την προπόνηση γρήγορη και αποτελεσματική και να μειώσεις το άγχος σου.

3 Πολεμικές τέχνες

Για πολλούς οι πολεμικές τέχνες είναι ο τέλειος τρόπος να αποκτήσουν φόρμα, να απελευθερώσουν ενέργεια και να απαλλαγούν από την ένταση και το άγχος. Η εκμάθηση των τεχνικών είναι χρήσιμη για να κρατάς το μυαλό σου απασχολημένο και μακριά από τους παράγοντες που σου προκαλούν άγχος. Οι διάφορες μορφές πολεμικών τεχνών σου μαθαίνουν αυτοπειθαρχία και αυτοάμυνα, διατηρώντας παράλληλα τη φόρμα σου σε καλά επίπεδα. Διάβασε ακόμη: 5 + 1 λόγοι για να ξεκινήσεις κάποια πολεμική τέχνη

4 Kickboxing

Πολλοί άνθρωποι που βρίσκονται υπό άγχος, έχουν πολλή ένταση και νιώθουν θυμό. Το kickboxing είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μειώσεις το άγχος σου και να εκτονώσεις αυτά τα συναισθήματα χτυπώντας απλώς το σάκο. Επιπλέον, η βελτίωση της ισορροπίας, η καύση θερμίδων και η αύξηση της ευελιξίας είναι κάποια από τα πολλά οφέλη αυτής της μορφής άσκησης. Διάβασε ακόμη: 5 αθλήματα για πρωτάρηδες που θα σε (ξε)σηκώσουν!

5 Pilates

Παρά το γεγονός ότι το Pilates θεωρείται αναερόβια άσκηση, είναι επίσης μια άσκηση που ανακουφίζει από το άγχος. Το πιλάτες δημιουργήθηκε για να βελτιώσει τη δύναμη, την αντοχή και την ευελιξία αλλά έχει βρεθεί ότι μπορεί να μειώσει και το άγχος. Διάβασε ακόμη: Pilates: Τί πρέπει να προσέξεις πριν το ξεκινήσεις