Ποια είναι η κορυφαία άσκηση τρικεφάλων;

Ποια είναι η κορυφαία άσκηση τρικεφάλων;

Κανείς δεν πρέπει να παραβλέπει τα οφέλη των βυθίσεων (dips). Σου προσφέρουν όγκο και δύναμη αφού είναι ο βασιλιάς των ασκήσεων πίεσης για τον άνω κορμό. Με τις έλξεις τραβάς το σώμα σου προς τα πάνω, με τις βυθίσεις πιέζεις προς τα πάνω. Εκτός του ότι τα dips θεωρούνται η κορυφαία άσκηση τρικεφάλων έχει και άλλα οφέλη εάν την προσθέσεις στην προπόνησή σου. Δες ποια:

wefit

Τα dips είναι άσκηση κλειστής κινητικής αλυσίδας

Κινητική αλυσίδα ονομάζουμε ένα κινητικό σύστημα, που αποτελείται από μεμονωμένα μέλη συνδεδεμένα μεταξύ τους με αρθρώσεις. Μπορεί να έχουμε είτε ανοικτή (ΑΚΑ) είτε κλειστή κινητική αλυσίδα (ΚΚΑ). Αυτό εξαρτάται από το αν το περιφερικό μέλος κινείται ελεύθερα στο χώρο (ΑΚΑ), ή αν έρχεται σε επαφή με σταθερή επιφάνεια (ΚΚΑ). Εκτός από τη βελτίωση της μυϊκής δύναμης, της αντοχής και ισχύος, οι δραστηριότητες της κλειστής αλυσίδας βελτιώνουν τη σταθερότητα, την ισορροπία, τη συνέργεια και την ευκινησία σε λειτουργικές θέσεις φόρτισης. Διάβασε σχετικά: Η έρευνα μίλησε: Αυτές είναι οι 3 κορυφαίες ασκήσεις στήθους

Τα dips χτίζουν το πάνω μέρος του σώματος

Για να αυξήσεις τον όγκο σου βάλε επιπλέον βάρος. Τα dips είναι μια άσκηση που προκαλεί το σώμα σου. Εκτός από το σωματικό σου βάρος μπορείς να προσθέσεις και επιπλέον βάρος π.χ. να κρατήσεις έναν αλτήρα ανάμεσα στα πόδια σου ή να φορέσεις ένα γιλέκο με βάρη.

Αν σταδιακά φορτώνεις του μυς με περισσότερο βάρος και ακολουθείς μια σωστή διατροφή εγγυημένα θα χτίσεις μυϊκή μάζα.

Τα dips φτιάχνουν ΤΟ στήθος

Κυρίως το κάτω μέρος, αλλά αν αλλάξεις κλίση στο σώμα σου, γυμνάζεις και την άνω μοίρα του στήθους, αλλά και την εξωτερική. Επίσης «κόβει» το στήθος στη μέση. Όσοι κάνουν ενόργανη κάνουν κυρίως βυθίσεις γι΄αυτό και έχουν ανεπτυγμένο στήθος. Διάβασε σχετικά: Οι 10 καλύτερες ασκήσεις στήθους

Τα dips είναι η καλύτερη άσκηση για τους τρικεφάλους ενώ γυμνάζει αποτελεσματικά τους ώμους.

Αυτό που πρέπει να θυμάσαι είναι οι βυθίσεις είναι δύσκολες και πιέζουν τους τένοντες των αγκώνων και τους πρόσθιους δελτοειδείς. Απαιτεί ενδυνάμωση των ώμων, γι’ αυτό δεν προτείνεται για αρχάριους, εκτός και αν έχουν βοήθεια από personal. Χρειάζεται καλή και προσεκτική τεχνική. Δες πώς να κάνεις σωστά βυθίσεις σε δίζυγο