Νέος μπαμπάς; 4 τρόποι να παραμείνεις fit

Νέος μπαμπάς; 4 τρόποι να παραμείνεις fit

Υπάρχουν τρόποι να παραμείνεις fit ακόμη και αν έχεις νεογέννητο στο σπίτι. Δες πως.

wefit

Το να είσαι νέος μπαμπάς είναι ένα από τα μεγαλύτερα προνόμια που μπορεί να έχει ένας άντρας στη ζωή του. Άσε που αλλάζει εντελώς η ζωή σου. Αυτή η μεταβατική περίοδος μπορεί να αλλάξει τα πράγματα χωρίς καν να το καταλάβεις. Από εκεί που έτρεχες 10 χιλιόμετρα να τα μειώσεις στα 5 και στο τέλος να μην τρέξεις καθόλου. Ή να λιγοστέψεις τις επισκέψεις σου στο γυμναστήριο. Η κούραση, οι ευθύνες, οι υποχρεώσεις και ο χρόνος που μειώνεται δραματικά μπορεί να το κάνει αυτό. Αλλά υπάρχουν τρόποι να παραμείνεις fit ακόμη και αν έχεις νεογέννητο στο σπίτι. Δες πως.

1 Να είσαι συνεπής

Ένας νέος μπαμπάς μπορεί να διαπιστώσει πόσο λίγο χρόνο έχει για να πάει γυμναστήριο. Η προπόνησή του μειώνεται. Τα επίπεδα άγχους του αυξάνονται. Και αυτό που μπορεί να κάνει ένας νέος μπαμπάς, εάν θέλει να παραμείνει fit, είναι να μπορεί να ολοκληρώνει μια προπόνηση. Αυτό σημαίνει αλλαγή στη νοοτροπία.

Προσπάθησε λοιπόν να είσαι συνεπής στην προπόνησή σου, ακόμη κι αν αυτή διαρκεί 15 λεπτά την ημέρα. Δες τι μπορείς να κάνεις καθημερινά με το λιγότερο δυνατό άγχος: πολλές φορές η συχνότητα είναι καλύτερη από την ένταση. Βάλε ασκήσεις που θα διατηρήσουν το βάρος σου και θα ανεβάσουν τη διάθεσή σου.

Εστίασε σε ασκήσεις σωματικού βάρους, kettlebells, πιέσεις και squats.

Τα Kettlebells είναι μία μορφή αντίστασης, πιο ασφαλής από τα ελεύθερα βάρη, και σίγουρα πιο αποτελεσματική και ευχάριστη άσκηση ειδικά για όσους προτιμάνε να γυμνάζονται σπίτι τους. Μάλιστα όσοι απεχθάνονται το τζόκινγκ, το ποδήλατο και τα εργομετρικά μηχανήματα των γυμναστηρίων (ηλεκτρικό διάδρομο, ελλειπτικό, στέπ, κωπηλατική) και θέλουν να αυξήσουν την αντοχή και τη λιποδιάλυση στο μισό χρόνο, τα swing με kettlebell είναι ιδανικά.

Η εξοικείωση επίσης με τις ασκήσεις σωματικού βάρους και τις βασικές ασκήσεις κινητικότητας μπορεί να βοηθήσει πολύ στο χτίσιμο της φυσικής κατάστασης. Η συνεχής άσκηση για 15 – 10 λεπτά έχει νόημα, ειδικά όταν είναι ενσωματωμένη σε κάποιο είδος προπόνησης δύναμης.

2 Απόλαυσέ το

Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να αυξήσεις τον καρδιακό σου ρυθμό. Δεν χρειάζεται καν να πας στο γυμναστήριο. Μπορείς να βγεις για 30 λεπτά να περπατήσεις, να κάνεις ποδήλατο ή να κολυμπήσεις. Κάνε ό,τι σε κάνει ευτυχισμένο. Βρες μια άσκηση που σου αρέσει, όχι κάτι που κάνεις απλώς και μόνο επειδή «έτσι πρέπει».

3 Ακολούθησε μια υγιεινή διατροφή

Ακολούθησε μια εφικτή, υγιεινή διατροφή παραμένοντας στα βασικά: πολλές πρωτεΐνες και αρκετά λαχανικά με υδατάνθρακες για να διατηρήσεις την αθλητική σου απόδοση και να παραμείνεις υγιής. Η κατανάλωση μιας καλής και ισορροπημένης διατροφής είναι δύσκολη όταν είσαι νέος μπαμπάς. Προσπάθησε να καταγράφεις τι καταναλώνεις. Όταν κοιτάς τι έφαγες σε μία εβδομάδα καταλαβαίνεις τι πρέπει να κόψεις και τι να ενισχύσεις. Μείνε μακριά από ορισμένους υδατάνθρακες, όπως λευκά ζυμαρικά, ψωμί, πατάτες και λευκό ρύζι και επικεντρώσου σε τροφές όπως γλυκοπατάτες, κινόα και φακές.

Τέλος, μην ξεχνάς ότι χρειάζεσαι ύπνο. Οι νέοι μπαμπάδες δεν συνειδητοποιούν ότι ο μη επαρκής ύπνος είναι παράγοντας βάρους. Γι αυτό φτιάξε ένα εύκολο πρόγραμμα διατροφής και ακολούθησέ το.

3 Ένας υγιής μπαμπάς είναι καλός μπαμπάς

Πολλοί νέοι μπαμπάδες εύκολα μπορούν να παραλείψουν μια προπόνηση για να περάσουν περισσότερο χρόνο με τα παιδιά. Αλλά αν προγραμματίσεις σωστά τον χρόνο σου, θα κάνεις ένα δώρο στην υγεία σου. Αν για παράδειγμα σου αρέσει το τρέξιμο, παίρνεις πολλά οφέλη από αυτό. Κυρίως όμως έχεις χρόνο με τον εαυτό σου, να ηρεμήσεις, να συγκεντρωθείς και αυτό μπορεί να σε κάνει καλύτερο μπαμπά. Να θυμάσαι ότι εάν συνεχίσεις να γυμνάζεσαι το παιδί σου θα έχει έναν υγιή και ενεργητικό μπαμπά που θα τον χαρεί για πολλά χρόνια. Έτσι, μην τα παρατάς. Γίνε ο καλύτερος που μπορείς.