Myofascial release: Κάψε και το τελευταίο λιπάκι στην πλάτη με αυτή την τεχνική

Myofascial release: Κάψε και το τελευταίο λιπάκι στην πλάτη με αυτή την τεχνική

Πολλές γυναίκες παραπονιούνται για τα φραντζολάκια που σχηματίζονται από το σουτιέν και τα παχάκια στην πλάτη, αυτές τις πλαδαρές περιοχές γύρω από τη μασχάλη. Συνήθως είναι χαλαρές επειδή οι μυς που βρίσκονται από κάτω είναι σφιγμένοι, οπότε δεν ασκούνται πλήρως κατά την άσκηση μυϊκής ενδυνάμωσης.

wefit

Ένας τρόπος να διώξεις τα παχάκια αυτά είναι να πάρεις ένα ρολό αφρού. Χαλαρώνει τους σφιγμένους μυς και αυξάνει τη ροή αίματος στην περιοχή. Η τεχνική βασίζεται στη θεραπευτική τεχνική που ονομάζεται απελευθέρωση της μυϊκής περιτονίας (myofascialrelease) και χρησιμοποιείτα για την αποκατάσταση της κινητικότητας και του πόνου του μυϊκού ιστού με στόχο την ανακούφιση από τα συμπτώματα και την βελτίωση της κίνησης και της λειτουργίας.Η περιτονία είναι ιστός που καλύπτει ολόκληρο το σώμα και το βοηθά να διατηρήσει την μορφή του. Πέρα από τη θεραπευτική πλευρά μπορεί να επιταχύνει το μεταβολισμό και να βοηθήσει τους μυς να συσπώνται καλύτερα, ώστε να τους ασκείς πιο αποτελεσματικά.

Δοκίμασέ τη

1 Ξάπλωσε στο πλάι με το ρολό κάτω από την αριστερή μασχάλη (εκεί βρίσκονται οι πλαϊνοί μυς). Ακούμπησε το κεφάλι στο αριστερό χέρι και χρησιμοποίησε τα πόδια για να κινηθείς πάνω στο ρολό.

2 Κυλίσου μπρος πίσω για 3-5 εκατοστά 10 φορές. Έπειτα, μετακινήσου πιο πάνω, ώστε το ρολό να είναι ακριβώς πάνω από τη γραμμή του σουτιέν και κυλίσου μπρος-πίσω 10 φορές. Μετακινήσου ξανά πιο πάνω ώστε το ρολό να είναι κάτω από τη γραμμή του σουτιέν [εικόνα] και κυλίσου 10 φορές. Άλλαξε πλευρά και επανάλαβε.

Στην αρχή θα νιώθεις άβολα με το ρολό –εφόσον εκτελείς σωστά την άσκηση-, αλλά σιγά σιγά θα νιώθεις πιο άνετα. Αν είσαι αρχάρια, χρησιμοποίησε μπλε ρολό, αν είσαι πιο γυμνασμένη χρησιμοποίησε μαύρο και αν είσαι πολύ προχωρημένη μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα ρολό από PVC.