Ταϊλανδέζικη πυγμαχία: Κάν’το όπως ο Jason Statham!

Ταϊλανδέζικη πυγμαχία: Κάν’το όπως ο Jason Statham!

Ποιος θα δείρει τον Jason Statham; Θέλεις κι απάντηση; Είναι ο μόνος που θα φοβόσουν να του χύσεις κατά λάθος πάνω του το ποτό σου. Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής καταδύσεων σε όλες τις σκηνές δράσης φαίνεται -και είναι- αίλουρος (άσε τα γκρο πλαν στους κοιλιακούς του). Ποιο είναι το μυστικό του νέου Σταλόνε; Η ταιλανδέζικη πυγμαχία!

wefit

Τι είναι η ταιλανδέζικη πυγμαχία

Προκειται για μια ταϊλανδέζικη πολεμική τέχνη γνωστή ως και Muay thai που σημαίνει «συνδυασμός όλων» ή αλλιώς η πολεμική τέχνη των οκτώ άκρων επειδή χρησιμοποιεί γροθιές, πόδια, γόνατα και αγκώνες. Η παραλλαγή της είναι η Muay Kard Chiek: η ταϊλανδέζικη πυγμαχία με γυμνά χέρια, ίσως η πιο θεαματική και παραδοσιακή μορφή μάχης με γυμνά χέρια τα οποία είναι τυλιγμένα με σχοινιά.

Τι περιλαμβάνει: Κλασσικές μεθόδους προπόνησης που γίνονται στις πολεμικές τέχνες όπως το τρέξιμο, το σχοινάκι, ασκήσεις αντίστασης του σωματικού βάρους με μπάλα, ασκήσεις κοιλιακών και ασκήσεις με βάρη. Στην ταιλανδέζικη πυγμαχία προετοιμάζεις όλο το σώμα σου και μπορείς να κάνεις επιθέσεις με γροθιές, πόδια, γόνατα, αγκώνες ενώ έχεις και τη δυνάτοτητα, αφού μάθεις τις βασικές κινήσεις, να δημιουργήσεις και δικούς σου συνδιασμούς χτυπημάτων και λαβών. Η ταϊλανδέζικη πυγμαχία χωρίζεται σε δύο κατηγορίες: στο mae mai ή μεγάλες τεχνικές και luk mai δηλαδή μικρές τεχνικές. Το maemai έχει 15 τεχνικές και το lukmai άλλες 15.

Ποιοι μπορούν να ασχοληθούν με το άθλημα

Όλοι! Μάλιστα επειδή πρόκειται για αυτοάμυνα, έχει τεχνικές οι οποίες μπορούν να φανούν ιδιαιτέρως χρήσιμες σε γυναίκες και παιδιά. Οι boxers φορούν γάντια, ωστόσο δεν επιτρέπονται οι ανατροπές, τα κλειδώματα, τα σπασίματα, οι ρίψεις και η πάλη εδάφους.

undefined

Τα οφέλη της

* Άριστη φυσική κατάσταση και δυνατά πόδια – κνήμες, όσοι ασχολούνται με την ταιλανδέζικη πυγμαχία δίνουν έμφαση στην πρόπονηση των κνημών ώστε να αντέχουν τα χτυπήματα. Δύο σχολές: η μία χτυπάει τα καλάμια με μπουκάλια μπύρας και η άλλη σε δέντρα. Δεν υπάρχει τρίτη! 

* Δυνατοί κοιλιακοί και μέσος κορμός, δυνατά χέρια.

* Βελτίωση της δύναμης, της αντοχής, της ευλιγίας και του συντονισμού των κινήσεων.

* Πνευματική υγεία

* Τόνωση της αυτοπεποίθησης και του αυτοέλεγχου

Κάτι για το τέλος

«Πριν μάθεις πώς να πονέσεις τον αντίπαλο σου, μάθε πρώτα πώς να προστατευτείς εσύ.» Αυτή είναι η βασική αρχή της ταιλανδέζικης πυγμαχίας κι αν σου συμφωνείς με αυτή ετοιμάσου να τη δοκιμάσεις!

Πάρε μία γεύση εδώ: