Μπλιαχ: Η αηδιαστική όψη του τρεξίματος σε 15 γραμμές

Μπλιαχ: Η αηδιαστική όψη του τρεξίματος σε 15 γραμμές

Χτίσε λίγο την εικόνα στο μυαλό σου. Βγαίνεις από το σπίτι με τα αθλητικά σου, κάνεις τις πρώτες διατάσεις της ημέρας και ξεκινάς να τρέξεις, μόνος ή με παρέα, σε κάποιo running event ή σε κάποιον κορυφαίο αγώνα. Και σκέψου κι αυτά: δρόμος ανοιχτός, απίστευτη ελευθερία, αδρεναλίνη στο μαξ, κόπος που θα αμειφθεί με κάποιο μετάλλιο, τερματισμός και χειροκρότημα. Ωραία, το έχεις! Τώρα μάθε – αν δεν ξέρεις – ή αναρρωτήσου τι σκατά σου συμβαίνει από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό. Running sucks. Οι ειδικοί προπονητές του μη κερδοσκοπικού Αμερικανικού Συμβουλίου για την Ασκηση κατέγραψαν στο εγχειρίδιο των προπονητών τα καθημερινά θέματα που ταλαιπωρούν συχνά όσους τρέχουν μεγάλες αποστάσεις. Αλλά και ειδικός να μην είσαι αν τρέχεις μαραθώνιο σίγουρα θα σου έχει συμβεί κάτι από όλα αυτά. Η Φίλια Μητρομάρα συγκέντρωσε όλα τα αηδιαστικά δρομικά μπλιαχ και ιδού: Η ντροπή είναι μισή δική σου, μισή δική της. Στο τέλος της γραφής εκείνο που μετράει είναι η εμπειρία.

wefit

Μπλιαχ νο1: Διάρροια

Χαρτί.Υγείας. Πάντα. Μαζί. Βάλ’το στο εσωτερικό του εσωρούχου σου, μετά από καμιά ώρα το πολύ έχεις έτοιμο υγρό μαντηλάκι, ό,τι πρέπει για τους ερεθισμούς. Κάτι η μειωμένη συγκέντρωση αίματος στο στομάχι (αφού το αίμα συγκεντρώνεται στους μυς), κάτι η αφυδάτωση και το αρνητικό ισοζύγιο ηλεκτρολυτών, κάτι τα ενεργειακά τζελ που δεν κάνουν για όλα τα στομάχια, πολύ θέλει ο δρομέας να την πάθει;

Μπλιαχ νο2: Μαύρα νύχια

Αιμάτωμα κάτω από το νύχι: θα το βγάλεις ή θα το αφήσεις να πέσει, θα το βάλεις σε νερό ή δε θα το πειράξεις, απλά καθημερινά πράγματα όπου συμβαίνουν και στους καλύτερους και έμπειρους δρομείς που συναναστρεφόμαστε καθημερινά (με πρόβλημα στα πέλματα, στα δάχτυλα και στα νύχια).

Μπλιαχ νο 3: Αίμα, δάκρυα και ιδρωτας

...στις θηλές. Εμ τρίψε τρίψε, ούτε στο Βιλαμπάχο. Όση βαζελίνη κι αν βάλεις κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι θα βγεις αλώβητος από ένα long run. Τα ειδικά προστατευτικά θηλών ή τα αυτοκόλλητα επιθέματα κάνουν και αποτρίχωση, εντελώς δωρεάν (άουτς).

Μπλιαχ νο 4: Ούρηση στο υπαίθρο

Ο χρυσός κανόνας λέει ότι σαν βγεις για τρέξιμο το πρώτο πράγμα δεν είναι να κατεβάσεις ένα λίτρο νερό, πήγαινε τουαλέτα πρώτα. Δεν θες να σε πιάσει από το δεύτερο χιλιόμετρο.

Μπλιαχ νο 5: Σπυράκια

Δροτσίλες και σύγκαμα, δύο σε ένα; Πακέτο! Κάνουν ακόμη πιο έντονο τον πόνο στις μασχάλες, στο στήθος ή ανάμεσα στους μηρούς. Το ταλκ είναι μία λύση αλλά δεν αρκεί.

Μπλιαχ νο 6: Φυσικό αέριο

Το να αποβάλεις μεθάνιο σε αέρια μορφή είναι ό,τι πιο φυσικό μπορεί να σου συμβεί, μετά ή πριν τη διάρροια, κι αυτό για τους ίδιους λόγους: αφυδάτωση, συγκέντρωση αίματος στους μυς, κατανάλωση τροφών όπως ζάχαρη, φυτικές ίνες και λοιπά. Οι συναθλητές σου πάλι δεν ξέρουμε πώς θα το πάρουν. (Επίσης έχε υπόψη σου και το ότι το ρέψιμο είναι μια κλανιά που έχασε το δρόμο της).

Μπλιαχ  νο 7: Φουσκάλες

Ένας άλλος χρυσός κανόνας που επιβεβαιώνει τον κανόνα ότι στο τρέξιμο θα βγάλεις φουσκάλες είναι ότι η κάλτσα πρέπει να εφαρμόζει καλά στο πόδι. Έτσι θα τρίβεται η κάλτσα στο παπούτσι και όχι το πόδι στην κάλτσα. Διαφορετικά καλώς ήρθες φουσκάλα.

Μπλιαχ νο 8: Έντομο

Αυτό που προσγειώθηκε στην μπροστινή σειρά των δοντιών σου, αυτό που μπήκε στη στοματική σου κοιλότητα και τέλος, αυτό που κατάπιες μαζί με τους υδατάνθρακες. Καλός συνδυασμός με την πρωτείνη, δεν λέμε.

Κι άλλα μπλιαχ

Νο 9: Κάποιοι τρέχουν χωρίς μπλούζα. Και το κάνουν ακόμη χειρότερο: έχουν και παλμογράφο!

Νο 10: Το τρέξιμο δεν είναι μόδα, μόδα είναι τα φλούο μπλουζάκια. Τόσο φλούο που άστραψε το μάτι μας. Εκτός κι αν τρέχεις βράδυ.

Νο 11: Με ρέγουλα τα selfies.

Νο12: Φτύσιμο. Δεν ξέρουμε τι άλλο να γράψουμε εδώ. Ίσως τη λέξη ροχάλα;

Νο 13: Φανέλα = χαρτομαντήλο. Στη ρινική καταρροή είναι η πρώτη σου βοήθεια. Και η τελευταία.

Νο 14: Βολεύεις δεξιά και αριστερά τα γεννητικά σου όργανα. Και ξανά. Και πάμε πάλι από την αρχή.

Νο 15: Κάποιος πρέπει να σου μιλήσει το Rexona ή να σου δώσει tictacγια καθαρή αναπνοή. Κάτι τέλος πάντων. Βρωμάς, έτσι;

Α και κάτι τελευταίο: Δεξιά. Όταν θέλεις να δέσεις τα κορδόνια σου κάνε λίγο δεξιά! Και τρέξιμο με περίοδο, δεν υπάρχει χειρότερο.