Φτάσε το σώμα σου στο έπακρο με φυσικό τρόπο!

Φτάσε το σώμα σου στο έπακρο με φυσικό τρόπο!

Το αν θα πάρει κανείς συμπληρώματα για να υποβοηθήσει την δουλειά που κάνει στο άθλημά του ή το γυμναστήριο, είναι κάτι το συνηθισμένο. Αυτό το άρθρο όμως είναι για αυτούς που θέλουν να φτάσουν στο μέγιστο αποτέλεσμα με φυσικό τρόπο!

wefit

Μείωσε τον χρόνο

Προτίμησε να εδραιώσεις ένα επίπεδο υψηλής έντασης ώστε να γλιτώνεις χρόνο. Όλοι μας έχουμε σουλατσάρει άσκοπα στο γυμναστήριο σέρνοντας τα πόδια μας, χαζεύοντας άλλους ασκούμενους και κουβεντιάζοντας, με λίγες επαναλήψεις ενδιάμεσα. Όσο περισσότερο γυμνάζεσαι όμως, τόσο περισσότερες θερμίδες χάνεις, οπότε αν το ζητούμενο είναι να πάρεις κιλά, συντόμευσε την άσκησή σου!

Τροφή, φαγητό, φάε και κάτι!

Αν θυμάσαι μια ζωή τον εαυτό σου αδύνατο, τότε συμπληρωματικά με τα βάρη πρέπει να μάθεις να τρως σαν τρελός (και ευγενικός είμαι) ώστε να υπερνικήσεις τον μεταβολισμό σου. Για να ακριβολογούμε πρέπει να τρως τουλαχιστον 5 γεύματα ημερησίως.

Τακτικές για σαμιαμίδια

Αγαπητέ κοκκαλιάρη φίλε μας, αν δεν λες να πάρεις κιλά με τίποτα, σου προτείνουμε 3-4 φορές τον μήνα, μετά από σκληρή δουλειά στο γυμναστήριο να χτυπάς έναν ωραιότατο μπουφέ και να τσακιστείς στο φαγητό με 10 μόλις ευρώ το άτομο! Πολλά κινέζικα και σούσι έχουν μπουφέ (2-3 φορές την εβδομάδα) και δεν υπάρχει καλύτερη πηγή πρωτεϊνών και υδατανθράκων, από αυτές τις δύο κουζίνες. Μόνο απέφυγε το πολύ λάδι και βάλε με την τρυπητή κουτάλα φαγητό!

Ξέφυγε από το plateau

Κάθε λίγες εβδομάδες, ειδικά αν δεν βλέπεις τρανταχτή πρόοδο τους τελευταίους μήνες, άρχισε να αλλάζεις την σειρά των ασκήσεων και τις επαναλήψεις. Εναλλακτικά αν γυμνάζεσαι μια από τα ίδια κινδυνεύεις να κάνεις συντήρηση με προπόνηση όγκου και κάπου εκεί ελλοχεύουν οι τραυματισμοί.

Δες το θερμιδικό πλεόνασμα με προσοχή

Στην αρχή, νομίζοντας πως τρως πολύ μπορεί να νομίσεις ότι κάνεις κάτι λάθος. Στην πραγματικότητα πρέπει να τρως πολύ και σε σωστούς χρόνους ώστε να μην παρεμβαίνεις στην διαδικασία της πέψης. Από την στιγμή που αποφάσισες να πάρεις όγκο, τίποτα δεν είναι όπως παλιά και όλα σου τα διατροφικά όρι έχουν αλλάξει.

Βάλε βάρη

Σε κάθε circuit που κάνεις, πρόσθεσε έστω λίγα κιλά σε κάθε άσκηση του σετ. Εναλλάκτικά κάνε ένα καλό ζέσταμα και άρχισε με πολλά, λιγοστεύοντας όσο κουράζεσαι. Γενικά όπως και με τα μαθηματικά μπορείς να έχεις πολλές αποδεκτές λύσεις στο ίδιο πρόβλημα (με άλλη προσέγγιση το ίδιο αποτέλεσμα). Δες ποιά σου ταιριάζει

Ο αστερίσκος

Πολλά συμπληρώματα υπόσχονται θαύματα και αμέτρητος κόσμος έχει πέσει θύμα των τεράτων που κυκλοφορούν παίζοντάς το «Εγώ ίσα μια πρωτεϊνούλα παίρνω.» Δεν υπάρχει το μια πρωτεϊνούλα σε τέτοιους τύπους και καλό θα είναι αν αποφασίσεις να πάρεις συμπλήρωμα να δεις αυτά:

Α) Να είναι δοκιμασμένο από τον ΕΟΦ.

Β) Να αναφέρει παρενέργειες. Αν δεν έχει παρενέργειες τρως σανό.

Γ) Αν πάρεις βιολογικό συμπλήρωμα (προτιμητέο) να τσεκάρεις τις πιστοποιήσεις του και το Α.

Δ) Να είσαι σίγουρος πως δεν κάνεις μεγαλύτερο κακό, παρά καλό στον εαυτό σου, απλά για να το παίξεις ιστορία στην παραλία και να μην μπορείς να χτυπήσεις παλαμάκια πίσω από την πλάτη.

Ε) Μην εμπιστεύεσαι παράνομα συμπληρώματα και αναβολικά. Ακριβώς επειδή είναι παράνομα, εσύ είσαι πειραματόζωο, βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Αν πάρεις να τα αντιμετωπίσεις σαν φάρμακα που επιδρούν πολύ έντονα στην καρδιακή λειτουργία και να μην φοβηθείς να ενημερώσεις τον γιατρό σου σε επείγον περιστατικό.