Ασκήσεις με Kettlebell για πόδια (και οπίσθια) από ατσάλι!

Ασκήσεις με Kettlebell για πόδια (και οπίσθια) από ατσάλι!

Πολλές κατηγορίες αθλητών χρειάζεται να έχουν δυνατά πόδια για να αποδίδουν καλύτερα σε αυτά. Εμείς προσπαθήσαμε να βρούμε λίγες ασκήσεις με Kettlebells για να αποκτήσετε πόδια από ατσάλι! Επίσης μετά από ένα σύντομο youtube σαφάρι, βρήκαμε και 4 βίντεο που αποτυπώνουν την σωστή τεχνική, όσο καλύτερα γίνεται.

wefit

Ταλάντωση (swing)

Η πιο κλασσική άσκηση με Kettlebell. Ανοίγεις τα πόδια στο ύψος της λεκάνης σου, κρατάς το kettlebell με τα δύο χέρια και κάνεις ταλάντωση από κάτω από τα πόδια σου, μέχρι στο ύψος των ώμων. Λύγισε λίγο τα γόνατά σου, κράτα τους αγκώνες τεντωμένους ώστε τα χέρια σου να λειτουργούν σαν εκκρεμέςκαι δώσε την ώθηση από την λεκάνη σου και τους γοφούς. Αν κάνεις την ταλάντωση «κτήμα σου» και την μάθεις σωστά, τότε μπορεί να κάνεις το 60% των ασκήσεων σωστά.

 

Goblet Squat

Τα squat είναι πλέον μια βασική άσκηση της οποίας γνωρίζουμε πολλά οφέλη. Στην περίπτωσή μας προσθέτωντας ένα kettlebell κάνουμε το goblet squat, ιδανική παραλλαγή για τετρακέφαλους, κνήμες, γλουτούς και σχεδόν τα...πάντα! Ανοίγετε τα πόδια στο ύψος των ώμων και κάνετε squat, κρατώντας το kettlebell με τα δύο χέρια μπροστά από το στήθος.

 

Από το 0:30, έως το 0:50.

Τουρκικό σήκωμα

Ή αλλιώς το Turkish Get-Up, το οποίο αποτελεί βασική άσκηση kettlebell που πρέπει να υπάρχει σε κάθε πρόγραμμα ενδυνάμωσης. Ξαπλώνεις πίσω με το χέρι που κρατά το kettlebell ψηλά και το ίδιο πόδι λυγισμένο. Χρησιμοποιείς το άλλο χέρι ώς στήριγμα και σηκώνεις τη μέση σου. Περνάς το τεντωμένο πόδι πίσω σε γονατιστή θέση. Σηκώνεσαι. Έχεις δυναμώσει...τα πάντα.

 

Άρση Θανάτου με το ένα πόδι

Το ένα πόδι παραμένει σταθερό, αυτό που κρατάμε το kettlebell, ενώ το άλλο κινείται πίσω σε γωνία περίπου 90 μοιρών. Την ίδια στιγμή λειτουργώντας ως αντίβαρο, το χέρι με το βάρος κινείται προς τα κάτω μέχρι το kettlebell να ακουμπήσει και ο κορμός παράλληλα με το έδαφος. Μόλις γύμνασες απίστευτα την μια μεριά! Χρησιμοποίησε τους γοφούς για να ανέβεις και μετά από λίγες επαναλήψεις άλλαξε χέρι!