Φτιάξε σέξι πόδια και τέλειους γλουτούς με τη «μέθοδο της πολυτοικίας»!

Φτιάξε σέξι πόδια και τέλειους γλουτούς με τη «μέθοδο της πολυτοικίας»!

Μένεις σε πολυκατοικία; Άρα έχεις σκάλες. Ξεκίνα σκαλοπάτι σκαλοπάτι να ασκείσαι για να βάλεις φωτιά στις θερμίδες και να φτιάξεις σέξι πόδια και τέλειους γλουτούς και μη φοβάσαι, δεν θα σου ζητήσουμε να πληρώσεις επιπλέον κοινόχρηστα.

wefit

Δεν έχεις χρόνο για γυμναστήριο; Τότε η καλύτερη διαλειμματική προπόνηση που μπορείς να κάνεις είναι να ανέβεις τα σκαλιά της τετραόροφης πολυκατοικίας σου και να τα κατέβεις. Χρειάζεσαι περίπου 40 σκαλοπάτια για να τα ανεβαίνεις τρέχοντας και να τα κατεβαίνεις περπατώντας. Προτού ξεκινήσεις το ανέβασμα κάνε για 5 - 7 λεπτά καλή προθέρμανση με επιτόπιο τρέξιμο και διατάσεις κυρίως των ποδιών. Έπειτα ανέβα τα σκαλιά τρέχοντας, κάνε ένα διάλειμμα 1 λεπτού στην κορυφή και κατέβα περπατώντας. Αν είσαι αρχάρια ξεκίνα την πρώτη ημέρα με ανέβασμα και κατέβασμα μία ή δύο φορές και αύξανε σταδιακά τις αναβάσεις – καταβάσεις μέχρι να φτάσεις στους 20 γύρους. Την πρώτη εβδομάδα κάνε 1 – 2 φορές προπόνηση, τη 2η εβδομάδα αύξησέ το σε τρεις φορές. Τι υπόλοιπες μέρες μπορείς να ακολουθήσεις ένα απλό αεροβικό πρόγραμμα ή βάρη για να ενδυναμώσεις άλλα μέρη του σώματος ή λάστιχα για μυική ενδυνάμωση. Σταδιακά, καθώς το ανέβασμα δυσκολεύει, θα αυξήσεις τη φυσική σου κατάσταση κάνοντας την καρδιά, τους πνεύμονες και τους μυς να δουλεύουν περισσότερο αυξάνοντας και την καύση των θερμίδων ταυτόχρονα. Φρόντισε μόνο να μην κρατιέσαι από την κουπαστή της σκάλας καθώς ανεβαίνεις και να μην καμπουριάζεις πολύ. Έχε υπόψη σου ότι ένα τέτοιο πρόγραμμα δεν θα σου πάρει πάνω από 15 λεπτά. Στο τέλος κάνε πάλι διατάσεις για αποθεραπεία.

Γιατί να το πας σκαλί σκαλί;

1. Δεν θα σου πάρει πολύ χρόνο: Θα χρειαστείς περίπου 10 με 15 λεπτά. Επειδή πρόκειται για διαλειμματική προπόνηση θα σου δώσει το ίδιο αποτέλεσμα εάν έκανες μία ώρα διάδρομο!

2. Θα κάνεις σούπερ πόδια και τέλειο ποπό: Τα σύντομα αλλά με πολύ ένταση τρεξίματα στα σκαλοπάτια σμιλεύουν τους μυς των ποδιών, ανορθώνουν τους γλουτούς και κάνουν καλλίγραμες γάμπες.

3. Αυξάνει την κινητικότητα των αρθρώσεων στα γόνατα και τα ισχία.

4. Θα κάψεις περίπου 300 θερμίδες: Ανεβαίνοντας τα σκαλιά ένα ένα κι όχι δυο δυο σύμφωνα με έρευνες θα κάψεις 300 θερμίδες γιατί αυξάνεις το ρυθμό συστολής των μυών και έτσι αυξάνεις την κατανάλωσης περισσότερης ενέργειας.

5. Θα το διασκεδάσεις: Αν βαριέσαι την αεροβική άσκηση όπως το περπάτημα ή το τρέξιμο στο διάδρομο με αυτό θα νιώσεις σα παιδί!

Πότε δεν πρέπει να κάνεις μία τέτοια άσκηση;

Το τρέξιμο στις σκάλες δεν είναι για όλους. Αν έχεις προβλήματα υγείας π.χ. άσθμα ή ορθοπεδικά προβλήματα όπως πόνο στη μέση, οστεοαρθρίτιδα κλπ, ρώτησε πρώτα τον γιατρό σου πριν κάνεις οποιοδήποτε πρόγραμμα υψηλής έντασης και σταμάτα την άσκηση όταν αισθανθείς οποιοδήποτε πόνο. Αν έχεις περιττά κιλά αρκετά ίσως οι αρθώσεις σου επιβαρυνθούν σημαντικά λόγω του βάρους σου ενώ η ανάβαση – ακόμη και περπατώντας θα σου φανεί... βουνό.